Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

 

Τελικά τι ψάχνουμε στο Google; Από French toast και γιόγκα μέχρι προβλήματα υγείας

Οι καθημερινότητες των ανθρώπων μπορεί να είναι διαφορετικές αλλά οι μηχανές αναζήτησης της Google εντοπίζουν περισσότερα κοινά, ειδικότερα συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Το να τρέχεις πάντα να τα προλάβεις όλα και να συντονίζεσαι με τους γρήγορους ρυθμούς της πόλης είναι η φράση που χαρακτηρίζει την εποχή που βιώνουμε. Μια εποχή που όλοι όμως είμαστε με ένα κινητό στο χέρι, βρίσκοντας πάντα χρόνο να σκρολάρουμε και να ξανασκρολάρουμε στον κόσμο των social media. Στο τέλος της ημέρας όμως καταλήγουμε όλοι λίγο πολύ να κοιτάμε τις ίδιες δημοσιεύσεις, τα ίδια likes και τις ίδιες αναζητήσεις στο Google. Άραγε τι ψάχνουμε όταν χρησιμοποιούμε τις μηχανές αναζήτησης της Google;

 

Πηγή: Pixabay

 

Μέσω μιας πρόσφατης συνεργασίας των Michelle Rial, Raplael Lee και των Google Trends, μας δόθηκε η απάντηση στο «τι τελικά ψάχνουμε στο Google», ανακαλύπτοντας ότι έχουμε περισσότερα κοινά από ότι φανταζόμαστε, ειδικότερα συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Το πρωί λοιπόν το «μενού» αναζήτησης στο Google περιλαμβάνει "French toast και γιόγκα". Η Αυστραλία, η Γαλλία, ο Καναδάς και το Βέλγιο θα προτιμήσουν την γιόγκα ενώ το French toast θα συναντήσει περισσότερους φαν στην Γερμανία, το Ταιβάν, την Νιγηρία και την Νότια Κορέα.

"Ανησυχία για το μέλλον και ενδιαφέρον στο κομμάτι των προβλέψεων" φαίνεται να αποτελεί βασική πρωινή αναζήτηση των ανθρώπων στις ΗΠΑ, στο Βέλγιο, στην Ρωσία και στο Μεξικό. Για την Γερμανία, το Πακιστάν και την Ισπανία, "ο διαλογισμός" είναι επίσης βασικός όρος αναζήτησης. Όσον αφορά για την Ελλάδα, θα λέγαμε πως "η προσευχή" είναι ο πιο δημοφιλής όρος αναζήτησης.

"Ο καφές" είναι ένας ακόμη βασικός όρος αναζήτησης, ειδικά για όσους ξεκινούν την ημέρα τους με μια κούπα καφέ. Το σίγουρο είναι ότι ο καφές είναι σοβαρή υπόθεση για τους Ούγγρους, τους Ρουμάνους, τους Μεξικανούς και τους Σαουδάραβες. Έκπληξη και αρκετά ερωτηματικά μας προκαλεί το Περού καθώς βασικοί πρωινοί όροι αναζήτησης είναι "η τράπεζα", "το νοσοκομείο" και "το λάπτοπ".

 

   Πηγή: Pixabay

Συνεχίζουμε με τις μεσημεριανές ώρες όπου η Τουρκία, η Σουηδία, η Χιλή και η Ολλανδία αναζητούν πρωτότυπες συνταγές για "noodles". Στην Φιλανδία, την Ινδονησία, την Ολλανδία και την Αυστραλία, "η παέγια", κλασικό ισπανικό πιάτο, είναι βασικός όρος αναζήτησης ενώ "η σούπα" βασικός όρος για την Σουηδία, την Αίγυπτο και την Δανία. Ακόμη στην Σουηδία, τον Καναδά, την Πολωνία και την Ινδονησία φαίνεται πως το "delivery" «πάει σύννεφο» .

Οι λιγούρες δεν σταματάνε ποτέ για αυτό και το απόγευμα στην Χιλή, , την Ιαπωνία, την Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο, "το σούσ"ι είναι πρωταγωνιστής στις μηχανές αναζήτησης. Φυσικά η Ελλάδα αναζητά και "φαλάφελ" είτε μέσω delivery είτε μέσω κάποιων σπιτικών συνταγών. Για την Γαλλία, το Ισραήλ, το Πακιστάν και την Πορτογαλία,"η πίτσα" είναι η πρώτη επιλογή ενώ για τους Ελβετούς, τους Ιαπωνέζους, τους Πακιστανούς αλλά και τους Αυστραλούς είναι το ιαπωνικό γλύκισμα "mochi".

Τα απογεύματα των Παρασκευών σειρά έχει ο όρος "συναυλία" για την Ισπανία, το Βέλγιο, την Γαλλία και την Τσεχία. Για την Ισπανία ακόμη ο όρος "παιδί" είναι ακόμη μια βασική λέξη αναζήτησης όπως και στην Ρωσία και τις Φιλιππίνες.

Κατά τις βραδινές ώρες παρατηρείται μείωση θετικών όρων και αύξηση ορών όπως αυτών της θλίψης και της στεναχώριας αλλά και της μουσικής. Θα συναντήσει κανείς λοιπόν αυτούς τους όρους στην Ουκρανία, την Βραζιλία, την Χιλή και τις Φιλιππίνες. Ενώ στην Αυστρία, στην Κολομβία, στην Ρουμανία, στην Αυστραλία, στην Ισπανία, στον Καναδά και στο Περού, οι όροι «πόνος στην μέση», «διάρροια» και «δυσκοιλιότητα» είναι οι πιο συχνοί. Η «αϋπνία» είναι πρώτος όρος αναζήτησης για την Ρωσία, την Ινδία και την Ινδονησία. Στην Ελλάδα και την Ισπανία, "φίλοι και κρασί" είναι οι πιο δημοφιλείς.

 

   Πηγή: Pixabay

 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ