Αυτές οι τροφές σας χορταίνουν χωρίς να σας παχαίνουν!

Οι πέντε αυτές τροφές προσφέρουν πληρότητα, αλλά όχι πολλές θερμίδες!

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά δεν αντέχετε την πείνα, αυτές οι τροφές είναι η καλύτερη λύση για εσάς.

Χαρίζουν αίσθημα πληρότητας, χωρίς να σας προσθέτουν περιττές θερμίδες.

Αυτές οι πέντε τροφές, αποδεδειγμένα, σας χορταίνουν, χωρίς σας παχαίνουν!

Σούπες

Για να μειώσετε τις θερμίδες, αλλά όχι και την απόλαυση, ξεκινήστε το γεύμα σας με μία σούπα.

Η δρ Barbara Rolls, καθηγήτρια διατροφικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Penn State έχει μελετήσει τον ρόλο του “μεγάλου όγκου νερού” στην διατροφή σε σχέση με το αίσθημα πληρότητας και την απώλεια βάρους.

Ένα από τα βασικά της ευρήματα είναι πως οι σούπες ενισχύουν το αίσθημα της πληρότητας.

Σύμφωνα με την έρευνά της, όταν οι άνθρωποι καταναλώνουν ως πρώτο πιάτο σούπα πριν το κύριο γεύμα, μειώνουν τη συνολική πρόσληψη θερμίδων τους κατά 20%, συγκριτικά με αυτούς που δεν το κάνουν.

Αυγά

Αν θέλετε να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες, αλλά και να αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι, ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα αυγό.

Η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη στα αυγά σας βοηθά να αισθάνεστε πλήρεις και σε εγρήγορση, κάτι που συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of the American College of Nutrition, ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση αυγών για πρωινό βοήθησε υπέρβαρους ενήλικες να αισθάνονται πιο χορτάτοι και να καταναλώνουν κατά μέσο όρο 330 θερμίδες λιγότερες όλη την ημέρα, σε σχέση με όσους δεν το έκαναν, όπως αναφέρει το blogs.webmd.com.

Βρώμη

Δεν σας αρέσουν τα αυγά; Κανένα πρόβλημα! Προτιμήστε την βρώμη.

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Berkeley στην Καλιφόρνια, έδειξε πως οι άνθρωποι που έτρωγαν πρωινό είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) από ό,τι εκείνοι που έμεναν σχεδόν νηστικοί το πρωί.

Επιπροσθέτως όμως, εκείνοι που έτρωγαν δημητριακά με βρώμη, είχαν χαμηλότερο ΔΜΣ από κάθε άλλο τύπος πρωινού γεύματος.

Μήλα

Ένα μικρό μήλο έχει περίπου 75 θερμίδες αλλά και 3,5 γραμμάρια υδροδιαλυτών ινών.

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Appetite, έδειξε ότι οι γυναίκες που πρόσθεσαν τρία μικρά μήλα στη διατροφή τους κάθε μέρα έχασαν λίγο τουλάχιστον 1 κιλό σε 10 εβδομάδες παραπάνω σε σύγκριση με άλλες γυναίκες που ακολουθούσαν την ίδια βασική διατροφή χωρίς να τρώνε μήλα. 

Ξηροί καρποί

Αν και οι ξηροί καρποί έχουν πολλές θερμίδες και αρκετά λιπάρα, κυρίως "καλά" λιπαρά, έχει αποδειχθεί πως βοηθούν τους ανθρώπους να χάσουν κιλά, αρκεί να καταναλώνονται με μέτρο.

Ο λόγος είναι πως περιέχουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που σας κάνουν να νιώθετε πλήρεις και μειώνουν σημαντικά την ξαφνική επιθυμία για ένα σνακ μέσα στην ημέρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ