Made in Greece τα Coffee Island: Με άρωμα ''ελληνικού'' καφέ βάζουν ''πλώρη'' για Καναδά & Μεγάλη Βρετανία!

Το 2014, η Coffee Island κατάφερε να πετύχει στο έπακρο τους στόχους που είχε θέσει, ισχυροποιώντας την αναγνωσιμότητά της, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς, μέσω επέκτασης των καταστημάτων της, και θέτοντας παράλληλα γερές βάσεις στον τομέα της διοίκησης και της εσωτερικής οργάνωσης.

Το 2015 βρίσκει την Coffee Island με 65 νέα καταστήματα franchise, αριθμώντας πλέον το δίκτυό της σε 236 καταστήματα, με τα μελλοντικά πλάνα ανάπτυξης να αφορούν στην περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, με άμεσους στόχους το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά.

Σε μεγαλύτερη επέκταση σε αγορές του εξωτερικού προσανατολίζεται η διοίκηση της ελληνικής Coffee Island για το 2015, αναζητώντας διεξόδους στις πιέσεις που ασκεί η οικονομική κρίση στις εγχώριες επιχειρήσεις.

Με παρουσία περίπου 15 χρόνων στην αγορά, η επιχείρηση γνωρίζει τα τελευταία χρόνια ουσιαστική ανάπτυξη υπό τον CEO, Κωνσταντίνο Κωνσταντινόπουλο, ξεκινώντας στα πρώτα του βήματα ως διευθυντής Παραγωγής. Τα πρώτα βήματα της σημερινής επιχείρησης γίνονται το 1999, στην Πάτρα, μετουσιώνοντας ένα παραδοσιακό καφεκοπτείο… σε μοντέρνα οπτική! Μια διαφορετική πρόταση που κατάφερε να πείσει από την πρώτη στιγμή όλους εκείνους που θεωρούν τον καφέ σοβαρή υπόθεση. Σύντομα, το πρώτο Coffee Island γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της γειτονιάς και της τοπικής κουλτούρας.

Το 2006 ιδρύεται η μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία, κυρίως από την Ιταλία. Ενώ, λίγα χρόνια αργότερα, το 2009, αρχίζουν οι πρώτες επιχειρηματικές δραστηριότητες στο εξωτερικό, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία. Μέσα σε τρία χρόνια η επιχείρηση καταφέρνει να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται αριθμώντας σήμερα 27 καταστήματα.

Το 2010 ανακαινίζονται πλήρως τα καταστήματα και εντάσσονται οι υπηρεσίες take away (Coffee on-the-go), υιοθετώντας το σημερινό concept που συνδυάζει τη ζεστασιά του παραδοσιακού καφεκοπτείου με τον αέρα και την αύρα ενός μοντέρνου espresso bar. Η συγκεκριμένη πρωτοποριακή στροφή στην πορεία των καταστημάτων ικανοποίησε τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, καταξιώνοντας την στις συνειδήσεις των καταναλωτών.

Πριν από περίπου τρία χρόνια, το 2012, η εταιρεία δημιουργεί δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας καφέ στην Πάτρα και επεκτείνει τις υπάρχουσες αποθήκες της. Η επένδυση σε μηχανολογικό εξοπλισμό δίνει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει τη μέγιστη ποιότητα στο πλαίσιο της δεδομένης αύξησης της παραγωγής, που προκύπτει από τη συνεχόμενη επέκταση του δικτύου των καταστημάτων της.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, από την ίδρυση της μέχρι σήμερα, η Coffee Island δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαμβάνουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια αλλά και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού, άκρως ποιοτικού καφέ. Η ανταπόκριση του κοινού μεταφράζεται και σε αριθμούς, με την αλυσίδα να απαριθμεί πλέον 236 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η διοίκηση της επιχείρησης θέτει νέους στόχους για την εξάπλωση του δικτύου Coffee Island στη Ρουμανία, πέραν του πρώτου καταστήματος που λειτουργεί ήδη από τον Αύγουστο του 2012 στην πόλη της Τιμισοάρα, καθώς επίσης και στην Αλβανία, τη Βουλγαρία, το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και σε μη ευρωπαϊκές χώρες, όπως ο Καναδάς.

Μάλιστα, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα των καταναλωτών και των συνεργατών της, υιοθετήθηκε μια νέα οπτική ταυτότητα (επανασχεδιασμός λογοτύπου και packaging), σύγχρονο επικοινωνιακό προφίλ και νέο αρχιτεκτονικό ύφος στα καταστήματα.

Ανάπτυξη...
Η μεγάλη «στροφή» στην πορεία της επιχείρησης έγινε τα τελευταία πέντε χρόνια, όταν αναδομήθηκε εξ ολοκλήρου, αλλάζοντας το ύφος των καταστημάτων της. Το 2012, ενάντια στην κρίση, η εταιρεία επενδύει σε καινούργιες εγκαταστάσεις και υπερσύχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό, με στόχο να μειώσει το κόστος του τελικού προϊόντος και να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ποιότητα του, προσφέροντας ασφάλεια στο δίκτυο των καταστημάτων της.

Οι επενδύσεις σε πάγια, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, σε εκπαίδευση δικαιοδόχων και στελεχών της μητρικής εταιρείας, σε έρευνα και ανάπτυξη, καθώς επίσης και σε διαφημιστικά πλάνα δεν σταματούν ποτέ για μια εταιρεία που έχει στόχο να βελτιώνεται συνέχεια και να ξεπερνά τον εαυτό της. Το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης εξετάζει την πρώτη ύλη, η οποία προέρχεται από την Κεντρική Αμερική, την Κένυα, την Αιθιοπία και την Ινδία. Στα ιδιόκτητα εργοστάσια στην Πάτρα γίνεται η επεξεργασία, όπου από τον ωμό κόκκο γίνεται το ψήσιμο και το χαρμάνιασμα.

SUCCESS STORY

  • Το 2006 δημιουργείται η μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία, κυρίως από την Ιταλία.
  • Το 2009 ξεκίνησαν οι πρώτες δραστηριότητες στο εξωτερικό, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία.
  • Μέσα σε τρία χρόνια καταφέρνει να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο αναπτύσσεται συνεχώς.
  • Το 2010 ανακαινίζονται πλήρως τα καταστήματα, εντάσσοντας τις υπηρεσίες take away (Coffee on-the-go).
  • Το 2012 δημιουργούνται δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας καφέ στην Πάτρα, επεκτείνοντας παράλληλα τις υπάρχουσες αποθήκες.

 

Πηγή: Imerisia.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ