7 κακές συνήθειες που δεν μας αφήνουν να κοιμηθούμε το βράδυ - Μήπως να χαμήλωνες το καλοριφέρ;

Η έλλειψη ύπνου είναι ένα από τα πιο εξουθενωτικά συναισθήματα 

 

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που κάνουμε τα οποία αν και πολύ συνηθισμένα δεν μας επιτρέπουν να κοιμηθούμε καλά το βράδυ.

Το να έχει κανείς έλλειψη ύπνου είναι ένα από τα πιο εξουθενωτικά συναισθήματα.

Όλοι οι ειδικοί και οι γιατροί θα σου πουν ότι ένας καλός ύπνος το βράδυ μπορεί να σε σώσει από πολύ ταλαιπωρία, αναφορικά με την υγεία σου.

Στην The Sun λοιπόν βρήκαμε τις χειρότερες κακές συνήθειες που έχουμε και επηρεάζουν τον ύπνο μας.

Κοιμόμαστε με την θέρμανση ανοιχτή

Έχετε νιώσει ποτέ ότι πέφτετε για ύπνο και βράζετε; Είναι μια περίεργη αίσθηση. Καλό θα ήταν να θερμαίνουμε τον χώρο από πριν και να μην έχουμε τις σόμπες και τα καλοριφέρ σε υψηλή ένταση. Άλλωστε τα σκεπάσματα προσφέρουν ζέστη.

Τρώμε πολύ πριν πέσουμε για ύπνο

Το έχουμε κάνει όλοι! Και μεταξύ μας μερικές φορές δεν μπορούμε και αλλιώς λόγω της δουλειάς. Ωστόσο όταν τρως πολύ πριν πέσεις στο κρεβάτι δεν μπορείς να κάνεις της ίδιας ποιότητας ύπνου ενώ ταυτόχρονα μας δίνει και... κιλά.

Κοιμόμαστε κοντά στο κινητό

Μια μάστιγα της εποχής που ωστόσο χαλάει τον ύπνο μας. Πριν πέσουμε στο κρεβάτι καλό είναι να μένουμε μακριά από οθόνες.

Δεν βλέπουμε αρκετό φως

Κι όμως το πόσο ήλιο θα δεις μέσα στην ημέρα επηρεάζει και τον ύπνο σου. Μια βόλτα στο πάρκο ή λίγες ώρες στο μπαλκόνι πάντα βοηθούν.

Πείνουμε αλκοόλ πριν τον ύπνο

Όλοι το γνωρίζουμε αλλά δεν μπορούσε να μην είναι στην λίστα. Αλκοολ και καλός ύπνος δεν πάνε μαζί.

Μην πίνεις καφέ πριν τον ύπνο

Γενικά καλό είναι οι καφέδες μέσα στην ημέρα να είναι περιορισμένοι και κυρίως τις πρωινές ώρες. Η καφεϊνη μας επηρεάζει και δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε σωστά.

Μην κάνετε γυμναστική πριν τον ύπνο

Η σωματική άσκηση ανεβάζει την θερμοκρασία μας και ξυπνά το νευρικό μας σύστημα, για αυτό είναι καλό να κάνουμε γυμναστική το πρωί ή μέσα στην ημέρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ