Tik – Tok: Έγινε ‘’διάσημο’’ εν μέσω κορωνοϊού – Ξεπέρασε το 1 δις μηνιαίους χρήστες (βίντεο)

H viral εφαρμογή που μεταδίδεται περισσότερο από τον κορωνοϊό...

Το Tik Tok βρέθηκε και στην 7η θέση με τα apps που ‘χαν τα περισσότερα downloads από το 2000 έως το 2019. Από ό,τι διαβάζω και βλέπω, μέσα στο 2020 θα κάνει νέα ρεκόρ, καθώς αυξάνονται διαρκώς τα viral videos που το αφορούν. Και η καραντίνα, λόγω κορονοϊού, είναι ο λόγος.

Αν δεν έχει τύχει να την προσθέσεις (το 50% των χρηστών είναι κάτω των 34 χρόνων. Το 26% είναι μεταξύ 18 και 24), πρόκειται για εφαρμογή που δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα video (διάρκειας 3 με 15 δευτερολέπτων), ‘ντύνοντας’ το με την αγαπημένη του μουσική (συνήθως είναι κάτι πολύ δημοφιλές) και video διάρκειας 3 με 60 δευτερολέπτων, με ‘λούπες’. Δηλαδή, την επανάληψη της ίδιας ‘φάσης’. Πλέον, οι περισσότεροι χρήστες ‘φτιάχνουν’ videos με lip-syncing και χορό.

 

Ο μέσος χρήστης περνά στο Tik Tok 52 λεπτά κάθε μέρα

To Facebook παρουσίασε το δικό του, ανάλογο project (με το όνομα Lasso) το Νοέμβριο του 2018, μήπως και ανακτήσει την αγάπη των νέων (που ‘χουν πάει σε άλλες εφαρμογές), αλλά ήταν αργά.

Εν αντιθέσει με την πλειοψηφία των πιο δημοφιλών εφαρμογών, η συγκεκριμένη που ανήκει στην κατηγορία ‘social video app’ δεν δημιουργήθηκε στη Silicon Valley, από 20χρονο, αλλά στην Κίνα από τον 36χρονο Zhang Yiming.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Forbes ο αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας, είναι ο δέκατος πιο πλούσιος Κινέζος, με την προσωπική του περιουσία να εκτιμάται στα 16.2 δισεκατομμύρια δολάρια. Στη λίστα με τους δισεκατομμυριούχους της γης, είναι στο Νο70. Το moto του είναι αυτό που ακολουθεί.

 

 

Όλοι οι διάσημοι fan του Tik Tok

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η καραντίνα φταίει παιδιά...16 μέρες!! 😂 #tiktok #lifeistooshort #donttakeitseriously #fliptheswitch @chrismpo

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sakis Tanimanidis (@sakiswp) στις

 

Oι διάσημοι αφού πλέον έχουν άπλετο χρόνο λόγω της καραντίνας έχουν πέσει με τα... μούτρα στην εφαρμογή και φτιάχνουν χιουμοριστικά βίντεο τα οποία ανεβάζουν κάθε μέσα στα social media τους...

 

 

Αλλά πώς ‘ξεπετάχτηκε’ το Tik Tok

Όσο πήγαινε καλά η δουλειά, το αφεντικό ανέβαινε ‘level’. Έκανε ουκ ολίγες εξαγορές. Μεταξύ τους ήταν musical.ly, μια παγκόσμια ‘κοινότητα’ (app) με μικρής διάρκειας videos, εξόχως δημοφιλούς, στις ΗΠΑ μεταξύ των εφήβων (ηλικίας 13-18 χρόνων).

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Έχει ξεφύγει η κατάσταση 😂😂😂 #μένουμε_σπίτι #familygoals #fliptheswitch #babyswitchchallenge

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eleni Hatzidou Pavlou (@eleni.hatzidou) στις

 

Είχε ‘κλείσει’ τετραετία ύπαρξης και είχε 200.000.000 χρήστες, που συνδύαζαν δημοφιλή τραγούδια με videos των χρηστών. Ο Yiming την έκανε δική του, για 1 δισεκατομμύριο δολάρια -και προκάλεσε τον έλεγχο των αμερικανικών αρχών που ασχολούνται με το εμπόριο αναφέρει στο news247 η Νίκη Μπάκουλη. 

Τη συνδύασε με Douyin και εγένετο το Tik Tok, το οποίο προστέθηκε στα apps που μπορείς να αποκτήσεις το 2017. Αυτή η συγχώνευση ήταν που εκτόξευσε τις προτιμήσεις. Βλέπεις, ενώ έμπαινε το κάθε παιδί στο musical.ly, βρισκόταν στο Tik Tok (αυτό γίνεται μέχρι σήμερα). Υπήρχε και επιλογή στα settings, που ενημέρωνε το χρήστη πως έχει ‘κλείσει’ δίωρο στην εφαρμογή -για να κάνει κάτι άλλο με τη ζωή του. Μια μέρα νωρίτερα, είχαν παρουσιάσει αντίστοιχα χαρακτηριστικά ‘καλής χρήσης’ το Facebook και το Instagram.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ