Ιδού 5 εξαιρετικές συνήθειες για πιο υγιεινή ζωή που πρέπει να προσθέσετε στην καθημερινότητα σας 

Το νέο έτος ξεκίνησε και μας παρουσιάζεται η ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας.

Οι στόχοι μας και η επιτυχία τους, εξαρτάται από τις συνήθειές μας και πόσο υγιείς είναι.

Ας δούμε το νέο έτος με περισσότερη φρεσκάδα και υγεία καθώς αυτές οι δύο ιδιότητες αποτελούν τη βάση για κάθε καθημερινή μας δραστηριότητα, σύμφωνα με το tsemperlidou.gr.

1. Κάθε μέρα, κινούμαστε!
Το περπάτημα είναι το «Άγιο Δισκοπότηρο» της υγείας μας. Η καλύτερη και η πιο εύκολη άσκηση που μπορούμε να κάνουμε. Η βιασύνη και η έντονη εργασιακή μας καθημερινότητα, ευθύνονται για την κακή μας υγεία καθώς πρώτα μας νοιάζει να ολοκληρώσουμε τις δραστηριότητές μας και μετά μας νοιάζει αν είμαστε καλά. Αν δεν έχουμε χρόνο για περπάτημα, τότε πρέπει να τον «αγοράσουμε». Το να υποχρεώνουμε τον εαυτό μας να περπατήσει, δεν είναι πίεση. Είναι υγεία. Έτσι, αν οδηγούμε καλό είναι να αφήνουμε το μέσο μετακίνησής μας πιο μακριά ώστε να μπορούμε να περπατήσουμε. Αν χρησιμοποιήσουμε μέσα μαζικής μεταφοράς, ας κατέβουμε μια στάση νωρίτερα.

2. Προσέχουμε τις ώρες που τρώμε.
Η υγεία μας σχετίζεται άμεσα με το τί τρώμε, πόσο τρώμε και βέβαια, πότε τρώμε. Η κακή διατροφή είναι υπεύθυνη για πολλές παθήσεις και ασθένειες. Η κακή διατροφή έχει σαν αποτέλεσμα τη συνεχή αίσθηση αδυναμίας που νιώθουμε. Το δυνατό πρωινό είναι μια πολύ καλή αρχή. Η συνήθεια με τα φρούτα, καλό είναι να αντικαταστήσει την όρεξη για γλυκά. Το ωράριο του φαγητού μας πρέπει να είναι τέτοιο, ώστε να βολεύει την καλή πέψη του οργανισμού μας.

3. Δίνουμε μεγάλη σημασία στον ύπνο.
Οι έρευνες δείχνουν πολύ άσχημα στατιστικά, που αποδεικνύουν ότι οι διαταραχές ύπνου συνιστούν τη νέα «παγκόσμια ασθένεια». Το άγχος φαίνεται ότι σχετίζεται άμεσα με την υπερένταση και επομένως, με την δυσκολία στο να κοιμηθούμε. Θα ήταν πολύ καλός στόχος για την επόμενη χρονιά, να βάλουμε σαν προτεραιότητά μας τον καλό ύπνο καθώς είναι η αρχή κάθε καλής απόδοσης. Εννοείται πως απενεργοποιούμε κινητά, οθόνες και τηλεοράσεις πριν κοιμηθούμε.

4. Κάνουμε λιγότερη χρήση κινητού τηλεφώνου.
Το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει προέκταση του χεριού μας. Τα smart phones υποκαθιστούν πολλές από τις παλιές μας συνήθειες. Η ανάγκη για άμεση επικοινωνία, μας έχει αναγκάσει να έχουμε σαν πολυτιμότερο εξάρτημά μας, τον φορτιστή του κινητού. Η υγεία μας αποδεδειγμένα πλήττεται από την πολύωρη χρήση του κινητού. Η δε απορρόφησή μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επηρεάζει αρνητικά και την ψυχολογία μας. Τουλάχιστον τις κλήσεις και τα τηλεφωνήματα που δεν επείγουν, μπορούμε να τα αποφύγουμε. Ευκαιρία να αυξήσουμε την άμεση επικοινωνία μας και να βγούμε έξω να τα πούμε!

5. Χαλαρώνουμε λίγα λεπτά μέσα στη μέρα.
Πολλοί άνθρωποι έχουν την ανάγκη για άσκηση πολλών μορφών διαλογισμού. Άλλοι προτιμούν τη μεσημεριανή σιέστα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι από τη νέα χρονιά, οφείλουμε να εντάξουμε μια χαλαρωτική ανάπαυλα στην καθημερινότητά μας. Ο εγκέφαλός μας και συνολικά όλος ο οργανισμός μας, δεν μπορεί να τρέχει με 200χλμ κάθε στιγμή. Αν δε θέλουμε να «κάψουμε» τον «σκληρό δίσκο», πρέπει να κλείνουμε τον «διακόπτη» για λίγη ώρα. Αν αυτή η ώρα έχει περπάτημα, βόλτα στη θάλασσα ή σε οποιοδήποτε μέρος μας χαλαρώνει, (μαζί με καλή παρέα) ακόμη καλύτερα!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ