Έρευνα - Νεανικός τουρισμός: Πως ταξιδεύουν οι κάτω των 35 και πως να τους προσεγγίσετε

Ανεξάρτητοι είναι οι ταξιδιώτες ηλικίας κάτω των 35 ετών, αναζητούν προσφορές στο διαδίκτυο και επιθυμούν διακοπές πόλης ή σε παραθαλάσσιους προορισμούς με οικονομικές και αυτοεξυπηρετούμενες υπηρεσίες.

Εάν γίνει σωστή προσέγγισή από τις τουριστικές επιχειρήσεις, οι προοπτικές ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς ταξιδιωτών είναι τεράστιες. Σε αυτό καταλήγει νέα έρευνα Aito Travel Insights 2015 που διενήργησε η Ένωση Ανεξάρτητων Τουρ Οπερέιτορ.

Η πληροφόρηση σχετικά με τις ταξιδιωτικές συνήθειες της νέας γενιάς είναι κριτικής σημασίας για τη διασφάλιση του μέλλοντος των επιχειρήσεων-μελών, επισημαίνει η Ένωση.

Όπως αναφέρει η γενική διευθύντρια της Ένωσης, Kate Kenward, οι πράκτορες και οι τουρ οπερέιτορ χρειάζεται να ασχοληθούν με τις ηλικίες ταξιδωτών κάτω των 35 ετών προκειμένου να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη τους και να τους κρατήσουν για πάντα, αφού δε μπορούν να τους αγνοήσουν.

Η έκθεση Aito Travel Insights βασίζεται σε έρευνα που διενεργήθηκε το Μάιο σε συνεργασία με την Spike Marketing και τα στοιχεία της προέρχονται από δείγμα 28.000 πελατών 39 παρόχων, 6 πρακτόρων και 2 τουριστικών γραφείων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι περισσότεροι από τους μισούς νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες έκαναν κράτηση των τελευταίων διακοπών τους ανεξάρτητα, κανονίζοντας τις μεταφορές και τη φιλοξενία μέσω διαφορετικών εταιριών.

Σχεδόν το ένα πέμπτο έκανε κράτηση των πιο πρόσφατων διακοπών του μέσω τουριστικού πρακτορείου και σχεδόν το ένα τρίτο μέσω τουρ οπερέιτορ. Είναι πιστοί πελάτες και τείνουν να ταξιδεύουν με τα στενά ή όχι μέλη της οικογένειας.

Σύμφωνα με το θέμα του tornosnews.gr, η ευκαιρία που παρουσιάζεται για τους επαγγελματίες, τονίζει η κ. Kenward, είναι να ενημερωθούν για την εξοικονόμηση χρημάτων και τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται η κράτηση οργανωμένων διακοπών μέσω του εμπορίου. Πρέπει, αναφέρει, να τους γίνουν γνωστές όλες οι επιλογές.

Επίσης, όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αυτά προτιμούν να επικοινωνούν, η έρευνα δείχνει κυριαρχία των ψηφιακών μέσων με μόνο το 11% να ενδιαφέρεται για χρήση μπροσούρας για πραγματοποίηση κράτησης, έναντι του αντίστοιχου ποσοστού 22% που ισχύει για τα άτομα ηλικίας από 55 έως 74 ετών.

Οι νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες είναι επίσης το κοινό που διαβάζει περισσότερο από κάθε άλλο τις κριτικές πελατών στο διαδίκτυο (43%), έναντι του 28% της ομάδας 55-74 ετών και 11% της ομάδας άνω των 75 ετών οι οποίοι διαβάζουν κριτικές.

Στην πλειονότητά τους (73%) προτιμούν την ψηφιακή επικοινωνία για τη γνωστοποίηση νέων διακοπών (email, newsletter) όμως μόνο το 5% επιθυμεί άμεση επικοινωνία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter. Εάν η ιστοσελίδα μιας εταιρίας δεν είναι φιλική στην πλοήγηση μέσω κινητού τηλεφώνου, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να χαθούν κρατήσεις, τονίζει η κ. Kenward.

Ως προς τις δαπάνες, οι ταξιδιώτες κάτω των 35 ετών ξοδεύουν λιγότερα σε σχέση με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και θα πρέπει να προσεγγισθούν ανάλογα. Μόνο το ένα τρίτο ξοδεύει από 500 έως 999 λίρες στη διάρκεια των διακοπών, ποσό το οποίο ξοδεύει μόνο το 16% των ταξιδιωτών ηλικίας άνω των 75 ετών. Η διαφορά στο διαθέσιμο εισόδημα ανάμεσα στις δύο ομάδες είναι έκδηλη: το 21% των ταξιδιωτών άνω των 75 ετών ξοδεύει από 2.000 έως 2.999 λίρες ενώ αντίστοιχες ταξιδιωτικές δαπάνες έχει μόνο το 13% των ταξιδιωτών κάτω των 35.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ