Made In Greece o Κωνσταντίνος Κορακάκης & το [Κ2] Luxury Food Company - Πως έφτασε από το call center των 400 ευρώ στο "χρυσό αλάτι"

Πως η κρίση οδήγησε στην δημιουργία της [Κ2], η οποία "εκμεταλλεύεται" με την καλύτερο τρόπο τον καρπό της θάλασσας.

 

Στην αρχαιότητα το μονοπώλιό του αποτέλεσε πολύ συχνά αντικείμενο έξαλλων μαχών και πολλές φορές οι άνθρωποι που ζούσαν μακριά από τη θάλασσα έπρεπε να το ανταλλάξουν ακόμα και με χρυσό. Από τον Όμηρο περιγράφεται ως «Θεία ουσία» και φυσικό συστατικό για τη σύνθεση πολλών τροφίμων. Ο Ιπποκράτης πρότεινε τη μίξη του με άλλα στοιχεία για τη θεραπεία διαφόρων παθήσεων. Είναι, επίσης, άριστο καρύκευμα και απαραίτητο μέσο στη συντήρηση - αποθήκευση των τροφίμων, ενώ το έχει ανάγκη και ο οργανισμός μας για την πρόσληψη αναγκαίων ιχνοστοιχείων στη βάση μιας ισορροπημένης διατροφής. Ακόμη κι η λαϊκή μας παράδοση έχει τιμήσει την αξία του με παροιμιώδεις ρήσεις, όπως «το αλάτι της ζωής», «νερό και αλάτι» ή «φάγαμε μαζί ψωμί κι αλάτι».

Αυτό το φυσικό, αρχέγονο, οργανικό υλικό, που γεννιέται βιολογικά από το θαλασσινό νερό και είναι συνυφασμένο με την πορεία της ανθρωπότητας, μέσα στη ροή της ιστορίας, επέλεξε ένας νέος επιχειρηματίας από την Αλεξάνδρεια της Ημαθίας, με ρίζες, ολίγον, και από Κρήτη για να καινοτομήσει και να κάνει πραγματικότητα το επιχειρηματικό του όνειρο.

Απόφοιτος της σχολής Οικονομίας, του πανεπιστημίου Ca' Foscari, της Βενετίας ο 35χρονος Κωνσταντίνος Κορακάκης, έχει ιδρύσει στη Θεσσαλονίκη, εδώ και περίπου ένα χρόνο, μια επιχείρηση με την επωνυμία [Κ2] Luxury Food Company, την οποία έχει μετατρέψει σε μια σύγχρονη εκδοχή της κινηματογραφικής… πολίτικης κουζίνας, που «γεννά» διαρκώς, νέες γεύσεις και αρώματα, φλερτάροντας με ουρανίσκους και ρουθούνια.

Με βάση πάντοτε το θαλασσινό αλάτι και συγκεκριμένα το σπάνιο «άνθος του αλατιού», που απαντάται σε γούβες βράχων στις νησιωτικές ακτές της χώρας, όπου κρυσταλλώνεται με τη βοήθεια του ήλιου και του θαλασσινού ανέμου, έχει ήδη δημιουργήσει, μέσα από σύνθετους πειραματισμούς, μια πλειάδα διαφορετικών -κι ενίοτε ευφάνταστων- γευστικών συνδυασμών. Φυσικό αλάτι αναμεμιγμένο με κόκκινο ραδίκι, με βιολογικό ΠΟΠ ξίδι βαλσάμικο, με κρόκο Κοζάνης, με βιολογικά εσπεριδοειδή, φρέσκια άγρια Κρητική κάπαρη, με μαστίχα Χίου, με μανιτάρια πορτσίνι, μελάνι σουπιάς, κρίταμο, ρόδι, δυόσμο, lime, με φίνο ιταλικό κρασί Barbera. Εσχάτως δε, και αλάτι με βρώσιμο χρυσό 24 καρατίων, για εκκεντρικά γούστα, ενώ η σειρά θα εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο, προσεχώς, καθώς η επιχείρηση έχει κατοχυρώσει, με όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες, έως τώρα, συνολικά 86 διαφορετικές γεύσεις «ανθού του άλατος» κι επεκτείνεται και στο ελαιόλαδο.

«Σχέδια υπάρχουν πολλά, αλλά η υλοποίησή τους θα γίνει σταδιακά και θα εξαρτηθεί και από την πορεία της ζήτησης», λέει στο WE του News247.gr ο κ. Κορακάκης, τονίζοντας πως η αποδοχή των προϊόντων, από το καταναλωτικό κοινό, είναι ενθαρρυντική τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στη γειτονική Ιταλία, όπου έχουν ξεκινήσει εξαγωγές.

Όλη η συνέχεια εδώ - news247.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ