Ορσαλία Παρθένη: «Στον χώρο της μόδας είναι σημαντικό να έχει κανείς προσωπική ταυτότητα» (βίντεο)

Μίλησε στην εκπομπή του MEGA

Η Ορσαλία Παρθένη, πρόεδρος της ελληνικής Ένωσης σχεδιαστών μόδας, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τις τάσεις της μόδας, τα ρούχα που επιλέγουν οι Έλληνες για τις γιορτές, και για τις προϋποθέσεις της επιτυχίας στον χώρο της αγοράς ένδυσης.

«Ο πιο σωστός τρόπος να σκεφτόμαστε αναφορικά με τις αγορές ή τις αγορές από σχεδιαστές, είναι να μην παίρνουμε πάρα πολλά. Και να έχουμε μια γκαρνταρόμπα με σύνεση. Οι περισσότεροι άνθρωποι ψωνίζουμε για ψυχοθεραπευτικούς λόγους, μπορούμε όμως να σκεφτόμαστε τις αγορές μας και να τις σκεφτόμαστε και ποιοτικά. Και τα πολύ φαντεζί ρούχα δεν μπορείς να τα φορέσεις και συνέχεια. Τα ρούχα με πούλιες και στρας πρέπει να έχουν καλή εφαρμογή στο σώμα μας γιατί αυτά είναι συνήθως συνθετικά. Η παγιέτα έχει ένα θετικό, επειδή είναι γυαλιστερή, γίνεται “ζαλιστική” και κρύβει και ατέλειες στο σώμα μας. Aλλά όταν όλοι φοράνε μία παγιέτα σε έναν χώρο, τότε είναι σαν να φοράνε όλοι ένα μαύρο φόρεμα. Αρχίζει και γίνεται κουραστικό», είπε αρχικά.

Διαβάστε ακόμη: Η Ορσαλία Παρθένη αποκλειστικά στο Eirinika.gr: Στον Καναδά μαζί με 14 τοπ Έλληνες σχεδιαστές - Θα στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον στην Made in Greece μόδα

Διαβάστε ακόμη: 14 Έλληνες σχεδιαστές στο Μοντρεάλ για σπουδαίο σκοπό: Η Ορσαλία, η Ιουστίνη και η Ειρήνη υποδέχονται την ελληνική μόδα στον Καναδά

Πώς ήταν η αγορά φέτος

Σύμφωνα με την Ορσαλία Παρθένη, «δεν είναι μόνο η αγορά του ρούχου. Έχω κατάστημα στο Κολωνάκι και τυχαίνουν μέρες που είναι άδεια η αγορά. Είσαι να βλέπεις ότι είναι Κυριακή. Τον Νοέμβριο και τώρα, δεν «ζεστάθηκε» η αγορά. Δεν είναι μόνο το ρούχο, αλλά η αγορά γενικά».

Πώς ένας νέος σχεδιαστής θα διεισδύσει στον χώρο της μόδας;

«Το θετικό στην εποχή μας είναι ότι είναι πιο εύκολο να μάθουν τη μόδα λόγω των social media. Παλιά έπρεπε να έχεις μπάτζετ για να διαφημιστείς. Σίγουρα δεν μιλάμε για προϊόντα μαζικής παραγωγής, και τα παπούτσια είναι καλοφτιαγμένα. Ένας νέος σχεδιαστής για να ξεκινήσει πρέπει να σκεφτεί την γκάμα προϊόντων που θα κάνει και τι θέλει η αγορά. Μπορεί οι τάσεις να σε οδηγούν και η μόδα σε παρασύρει, αλλά καλό είναι να έχεις μία προσωπική ταυτότητα και να κάνεις κάτι για να ξεχωρίσεις ώστε να είναι αναγνωρίσιμο το ρούχο του. Γίνονται εκθέσεις, που μπορεί ο νέος σχεδιαστής να δείξει τη δουλειά του».

Διαβάστε ακόμη: Τοp Woman η Ορσαλία Παρθένη - μεγάλωσε μέσα στα πατρόν & θέλει να σχεδιάζει ρούχα που θα μείνουν στη ντουλάπα μας

Πώς ξεκίνησαν όμως όλα για τον οίκο Parthenis

Ήταν ο Δημήτρης Παρθένης που έβαλε τους θεμέλιους λίθους για τη δημιουργία του ομώνυμου brand γυναικείων ρούχων που σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά κι αγαπημένα όλουτου γυναικείου πληθυσμού. Το πρώτο κατάστημα το άνοιξε στην Αθήνα το 1970. Εννέα χρόνια αργότερα εγκαινίασε την μπουτίκ στη Μύκονο, μια σταθερή πηγή έμπνευσης που αποτέλεσε και το εφαλτήριο για τη διεθνή καριέρα που ακολούθησε.

Σήμερα, τα ηνία έχει αναλάβει η κόρη του, η Ορσαλία Παρθένη, που συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία στον χώρο της μόδας, φέρνοντας φρέσκες ιδέες και τη δική της ξεχωριστή ματιά. Παρ' όλα αυτά, η ταυτότητα του οίκου παραμένει διαχρονική με κομψή minimal ελληνική αισθητική. Αναβαθμισμένα basics σε υψηλής ποιότητας υφάσματα διανθίζονται με σύγχρονες δημιουργίες προσφέροντας στην καθημερινή γκαρνταρόμπα τις βάσεις για μια εξευγενισμένη και ξεχωριστή εμφάνιση.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ