Μήπως έφτασε το τέλος των influencers; - Δεν τους εμπιστεύονται πια οι καταναλωτές , τι έδειξε έρευνα

Οι καταναλωτές σήμερα γνωρίζουν πολύ καλά, ειδικά αυτοί της Gen Z, τη λογική και τις τακτικές των influencers.

Οι καταναλωτές έχουν κουραστεί με το μάρκετινγκ των influencers και αρχίζουν να αναζητούν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGS: User Generated Content) ή περιεχόμενο που δημιουργείται από τις προσωπικές εμπειρίες των πελατών, σύμφωνα με νέες μελέτες.

Η έρευνα της εταιρίας En Tribe, πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2023 και συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 Αμερικανούς καταναλωτές, ηλικίας από 18 έως 60+. Στόχος των ερευνητών ήταν να κατανοήσουν πώς αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές τις μάρκες που χρησιμοποιούν για την προώθησή τους, παραδοσιακό περιεχόμενο των influencers, σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες.

Από τους ερωτηθέντες, το 86% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευτεί μια μάρκα που δημοσιεύει περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, ενώ μόλις το 12% των καταναλωτών δήλωσαν ότι είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ένα προϊόν που προωθείται από κάποιον influencer.

Επιπλέον, το 81% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η χρήση των influencers από μια μάρκα, είτε δεν έχει καμία επίδραση στην επιλογή τους, είτε έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αντίληψή τους για τη συγκεκριμένη μάρκα. Επίσης, το 62% των ερωτηθέντων αποκάλυψε ότι δεν έχει αγοράσει ποτέ προϊόν που προωθείται από κάποιον influencer, ενώ το 42% όσων αγόρασαν προϊόν που είχε την υποστήριξη κάποιου influencer, παραδέχτηκε ότι μετάνιωσε για την αγορά.

Σύμφωνα με την EnTribe, αυτά τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τη μεγάλη μετατόπιση των καταναλωτών από το influencing μάρκετινγκ, σε μάρκες και προϊόντα που εστιάζουν περισσότερο στο περιεχόμενο που παράγεται από τους καταναλωτές. Η «κόπωση των influencers», ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την κόπωση του κοινού όταν βλέπει το επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο των influencers, είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την μετατόπιση της προσοχής των καταναλωτών.

Οι καταναλωτές σήμερα γνωρίζουν πολύ καλά, ειδικά αυτοί της Gen Z, τη λογική και τις τακτικές των influencers. Ξέρουν ότι πληρώνονται για τις αναρτήσεις τους. Μόλις γίνεται αντιληπτό ότι οι influencers πληρώνονται για να προωθήσουν ένα προϊόν, χάνουν την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία τους, αναφέρει το tsemperlidou

Γιατί οι μάρκες αξίζει να επικεντρωθούν στο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGS: User Generated Content);

Σε αντίθεση με το περιεχόμενο των influencers, το περιεχόμενο των χρηστών δημιουργείται από πελάτες και αυθεντικούς υποστηρικτές μιας μάρκας, οι οποίοι συχνά επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν με τη μάρκα για λόγους που δεν έχουν σκοπό το κέρδος.

Οι περισσότεροι καταναλωτές πιστεύουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν μια πρόταση προϊόντος που προέρχεται από άλλους χρήστες. Το 90% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι αγόρασαν ένα προϊόν αφού επηρεάστηκαν από φίλους ή συγγενείς. Ένα άλλο 82% δηλώνει ότι είναι διατεθειμένο να αγοράσει ένα προϊόν εάν ενσωματώνει στις προωθητικές του ενέργειες, περισσότερο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ