Η Δρ Κατερίνα Μουστάκα μας δείχνει πώς να κάνουμε σωστά την διαφραγματική αναπνοή - Διώξτε το στρες με λίγες κινήσεις (βίντεο)

Η ιέρεια της οστεοπαθητικής...

Η γιατρός της χειροπρακτικής, Δρ. Κατερίνα Μουστάκα, καταρρίπτει τους μύθους που ισχύουν για τα μυοσκελετικά προβλήματα και τα οποία μας αποτρέπουν από την αθλητική και όχι μόνο δραστηριότητα. 

Η ίδια μέσω του Instagram της μας ενημερώνει καθημερινά για πολλά πράγματα που αφορούν το σώμα μας.

Αυτή την φορά η ίδια μας μίλησε για την διαφραγματική αναπνοή και πως μπορούμε να την κάνουμε σωστά, ώστε να απαλλαγούμε από το στρες και το άγχος. 

 

 

Συγκεκριμένα έγραψε: '''Οταν είμαστε στρεσαρισμένοι καταλήγουμε να κάνουμε κοντές, «ρηχές» αναπνοές, ξεχνώντας να κατεβάσουμε τον αέρα χαμηλά χρησιμοποιώντας το διάφραγμα και κρατάμε την αναπνοή μας ξεχνώντας να εκπνεύσουμε, διαταράσσοντας έτσι την ανταλλαγή οξυγόνου-διοξειδίου του άνθρακα και κρατώντας το σώμα μας σε ένταση.

Ο πιο εύκολος τρόπος να ξαναφέρουμε και την αναπνοή μας και τα σώματά μας (φυσικό, συναισθηματικό και νοητικό) σε ισορροπία είναι η Διαφραγματική Αναπνοή.

Ιδού λοιπόν βινδεάκι κατατοπιστικόν δια την Κυρία.

 

 

Κατά τας γραφάς αρκεί ένα πεντάλεπτο το πρωί και ένα πεντάλεπτο το βράδυ μαζί της για να δούμε θαύματα. Ακόμα κι αν δεν θέλετε να τα διαθέσετε (γιατί δεν παίζει να μην έχετε 10 λεπτά την ημέρα για τον εαυτό σας) μπορείτε να την εξασκείτε όσο περιμένετε στα φανάρια, στην ουρά στο ταμείο ή ξαπλωμένοι πριν να κοιμηθείτε.

Ακόμα και 10 αναπνοές μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αγάπη πολλή, διαφραγματική!

ΥΓ ΔΕΝ βιάζουμε την εισπνοή. Χαλαρά και ήρεμα.''

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ