"Σοφό άρθρο" με ακριβείς συμβουλές για διατροφή μετά το καλοκαίρι, αποτοξίνωση, μείωση κιλών, προγράμματα δίαιτας

Πήρατε κιλά το καλοκαίρι; Ιδού πως θα τα χάσετε 

 Οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν και η ζυγαριά κατάλαβε πόσα καλά περάσαμε…! Ουδείς  λόγος ανησυχίας διότι παρακάτω υπάρχουν λύσεις για την αποτοξίνωση του οργανισμού και την απώλεια του καλοκαιρινού βάρους.

Η ομάδα του Skin Analysis μας δίνει σοφές συμβουλές για διατροφή μετά το καλοκαίρι, αποτοξίνωση και απώλεια κιλών.

Πρωινό γεύμα !

Η αρχή όλων , η σωστή λειτουργία του μεταβολισμού ξεκινάει από το πρωινό και αυτό είναι καλό  να περιλαμβάνει ολικής άλεσης προϊόντα με γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών ή αυγά βραστά ή ομελέτες  ή smoothies με φρέσκα φρούτα ,ξηρούς καρπούς και γάλα ή γιαούρτι .

Ενυδάτωση  !

Να δώσουμε  έμφαση στην ενυδάτωση του οργανισμού πίνοντας αρκετά υγρά κατά τη διάρκεια της μέρας. 6-8 ποτήρια υγρών την ημέρα, τα οποία μπορεί να είναι νερό, φυσικοί χυμοί φρούτων ή λαχανικών ή βοτάνων .

5 γεύματα την ημέρα !

Να λαμβάνουμε τρία γεύματα ημερησίως, πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και δύο ενδιάμεσα γεύματα (δεκατιανό και απογευματινό ) . Με αυτόν τον τρόπο ο μεταβολισμός βρίσκεται σε εγρήγορση και οι ορμόνες λειτουργούν σωστά .

Επάρκεια φρούτων και λαχανικών !

Τα γεύματά μας θα πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, σε ποικιλία χρωμάτων. Η ποικιλία χρωμάτων σημαίνει ποικιλία σε βιταμίνες και μέταλλα. Μπορούμε να τα καταναλώνουμε, φρέσκα και αποξηραμένα, δύο φρούτα και 2 μπωλ λαχανικών ημερησίως .

Ένταξη οσπρίων !

Να δώσουμε έμφαση στα όσπρια καταναλώνοντας δύο φορές την εβδομάδα. Τα όσπρια είναι καλή πηγή φυτικών ινών και βοηθούν στη δημιουργία αισθήματος κορεσμού. Αντιοξειδωτική δράση εμφανίζουν επίσης και οι πολυφαινόλες των οσπρίων. Σε αυτές αποδίδονται οι αντιγηραντικές ιδιότητες, καθώς και η δράση τους ενάντια στις διάφορες εκφυλιστικές ασθένειες όπως τα καρδιαγγειακά, ο σακχαρώδης διαβήτης και ο καρκίνος.

 Αποφυγή γλυκών , λιπαρών  και αλκοόλης !

Αφού έχουμε  καταναλώσει στις διακοπές αρκετά γλυκά , παγωτά, λιπαρά τρόφιμα και αλκοόλ καλό είναι να αρχίσουμε να  μειώνουμε σημαντικά την πρόσληψη αυτών.

Ως υποκατάστατο γλυκών καταναλώνουμε μέλι , φρούτα, νωπά ή αποξηραμένα .

Επίσης μπορούμε να αντικαταστήσουμε το αλάτι   µε µπαχαρικά, ξύσµα από λεµόνι ή ακόµα και πορτοκάλι για σημαντική απώλεια υγρών .

Σημαντική υπενθύμιση είναι και  η ένταξη της φυσικής δραστηριότητας 2 με 4 φορές την εβδομάδα για ενίσχυση του μεταβολικού ρυθμού και σταδιακής απώλειας λίπους .

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΙΤΑΣ για 15 ημέρες

ΠΡΩΙΝΟ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ 7 ΜΕΡΕΣ

 1 ποτήρι γάλα βρώμης  ή καρύδας ή κατσικίσιο  ή 1 γιαούρτι 1-2%  + 2-3 κ.σούπας βρώμη + 10 αμύγδαλα + 1 φρούτο εποχής

ή 1 τοστ με σίκαλη ή ζέας ή ολικής ή πολύσπορο με 30 γρ τυρί + λαχανικά ( πχ ντομάτα ) + 1 φρούτο

ή 1 αυγό + 1 φ.ψωμί από τα παραπάνω +1 ποτήρι  χυμό φυσικό 2 φρούτων εποχής

ή ομελέτα με 1 αυγό + 2 -3 ασπράδια + 1 φ.ψωμί + 30 γρ τυρί + 1 χυμό φυσικό

ή 1 φ.ψωμί + 1 κ.γλ.μέλι + 1 ποτ. γάλα ή χυμό φυσικό

ΠΡΟΓΕΥΜΑ

1 φρούτο εποχής 150 γρ + 10 αμύγδαλα ή 5-6 καρύδια

ή 1 ποτ. χυμό 2-3 φρούτων

ή 2-3 αποξηραμένα φρούτα + 10-15 αμύγδαλα ή άλλοι καρποί

 

ΓΕΥΜΑ 7 ΗΜΕΡΩΝ ( μπορεί να επαναληφθεί κάποιο)

Κοτόπουλο ή γαλοπούλα 150 γρ + λαχανικά εποχής εως 300 γρ ωμά ή βραστά ή ψητά + 1 κ.σ.ελαιόλαδο

ή ψάρι / θαλασσινά / τόνος 150 γρ + λαχανικά εποχής εως 300 γρ ωμά ή βραστά ή ψητά + 1 κ.σ.ελαιόλαδο

ή κρέας ( μοσχάρι ή χοιρινό )  ή μπιφτέκια 150 γρ + λαχανικά εποχής εως 300 γρ ωμά ή βραστά ή ψητά + 1 κ.σ.ελαιόλαδο

ή 1 φλυτζάνι  όσπρια + 30 γρ τυρί ( ότι  θέλετε)  + λαχανικά εποχής εως 300 γρ ωμά ή βραστά ή ψητά + 1 κ.σ.ελαιόλαδο

ή ομελέτα ( 1 αυγό + 2-3 ασπράδια ) + λαχανικά εποχής εως 300 γρ ωμά ή βραστά ή ψητά + 1 κ.σ.ελαιόλαδο

ή 1 φλ. βρασμένο  ρύζι καστανό ή κινόα ή πληγούρι + 200 γρ μανιτάρια  ( ή άλλα λαχανικά ) + 1 κ.σ.λάδι

ΑΠΟΓΕΥΜΑ

1 φρούτο + 10 αμύγδαλα

ή 1 ποτ. χυμό 2-3 φρούτων

ή smoothies με ½ γιαούρτι + 1 -2 φρούτα + 10 καρπούς

ΒΡΑΔΥΝΟ  - επιλογές για 7 ημέρες

1 γιαούρτι 2% + 1 φρούτο ( πχ 1 ροδάκινο ή 1 φέτα πεπόνι) + 5 καρύδια ή 10 αμύγδαλα ή 2 αποξ. δαμάσκηνα

ή σαλάτα εποχής  200γρ ( πχ ντομάτα - αγγούρι  -μαρούλι ) + ½ κεσεδάκι κοτατζ ή 50 γρ ανθότυρο + 2 φ. γαλοπούλα βραστή

ή σαλάτα 200 γρ ( πχ κολοκύθια στον ατμό ή μανιτάρια ψητά )  + 1 αυγό ή ομελέτα με 1 αυγό + 2-3 ασπράδια

ή 1 μπωλ όσπρια ( πχ φάβα ή φακές ή μαυρομάτικα) + 30 γρ τυρί + αγγούρι ή άλλα πράσινα λαχανικά

Info

SKIN ANALYSIS

Σινώπης 23 Αθήνα

2107717723

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ