Made Ιn Greece τα γυαλιά Maragu που δημιουργεί ο Γιώργος Δρακίδης - ξεκινάει να τα πουλάει από το διεθνές Λονδίνο!

H ιδέα ξεκίνησε με αφορμή την τάση για χειροποίητα κι άρα ...limited edition είδη μόδας και αξεσουάρ.

Αν σε αυτό προσθέσουμε και την εμπειρία δυο γενεών μαραγκών με 50 και 35 χρόνια εργασίας αντιστοίχως -όταν μάλιστα η ξυλουργική τέχνη θεωρείται πολυτέλεια μεσούσης της οικονομικής κρίσης- η απόφαση ήταν αυτονόητη: “Να φτιάξουμε ένα προϊόν μόδας και να ανταγωνιστούμε στη βάση της υψηλής ποιότητας”, όπως αναφέρει στο newmoney.gr, ο κ. Θωμάς Κατάκης, συνιδρυτής του νέου, ελληνικού brand Maragu, που φιλοδοξεί να ταξιδέψει στο εξωτερικό ξεκινώντας από το Λονδίνο, με τα σχέδια του Ελληνα σχεδιαστή κ. Γιώργου Δρακίδη. “Η ενασχόληση με το ξύλο για τη Maragu δεν είναι νέα υπόθεση- αντίθετα αποτελεί την κινητήριο δύναμη της ομάδας μας για περισσότερα από 50 χρόνια, καθώς στην κατασκευή των γυαλιών μας από ξύλο συμπυκνώνεται η εμπειρία, η σοφία και το μεράκι δύο γενεών μαραγκών”.

Στη μετοχική ομάδα της Maragu ανήκουν οι κ.κ. Θωμάς Κατάκης, Μάρκος Σπυριδάκης και Γιώργος Κατάκης. “Επιπλέον, υπάρχει μία ευρύτερη ομάδα που περιλαμβάνει τον σχεδιαστή Γιώργο Δρακίδη, τους digital designers byMaK, οπτικούς κι άλλα στελέχη προκειμένου το τελικό προϊόν που θα φτάσει στα χέρια του καταναλωτή να είναι άρτιο όχι μόνο σχεδιαστικά και τεχνικά αλλά και επικοινωνιακά. Μην ξεχνάμε ότι στη σύγχρονη εποχή ακόμη κι ένα άριστο προϊόν μπορεί να «χαθεί» αν η επικοινωνιακή του στρατηγική και οι αντίστοιχες ενέργειες marketing που την συνοδεύουν δεν είναι εξίσου άρτιες”, επισημαίνει ο κ. Κατάκης.  

Της Στεφανίας Σούκη - newmoney.gr

 

 

Το όνομα Maragu παραπέμπει ακριβώς στην ιστορία των ''μαραγκών'' της οικογένειας: ''Καθώς οι βλέψεις μας είναι κυρίως εξαγωγικές- λόγω και της σημερινής οικονομικής συγκυρίας στην Ελλάδα- χρειαζόμασταν ένα εύηχο brand name που όμως να παραμένει αληθινό στις αξίες μας. Έτσι προέκυψε το Maragu που θυμίζει εξωτικό μέρος. Όπως δηλαδή βλέπουμε κι εμείς την χώρα μας. Μου αρέσει να λέω ότι η Maragu είναι μία μικρογραφία της ελληνικής οικονομίας. Έχουμε συμπαγή εμπειρία από έναν παραδοσιακό κλάδο που όμως φθίνει και με τις σωστές προσθήκες design, νέων τεχνολογιών και marketing προσπαθούμε να τον κάνουμε να ξανανθίσει”.   

Ο σχεδιαστής Γιώργος Δρακίδης

Η νέα προσπάθεια έχει ξεκινήσει εδώ και λίγους μήνες μέσω του e-shop, με πολύ καλά αποτελέσματα, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι ιδρυτές του brand. Μάλιστα, έχουν ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με αλυσίδες οπτικών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Λονδίνο, Βιέννη, Γενεύη) γεγονός που αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής για προσεκτική επιλογή των σημείων διανομής της μάρκας Maragu.

“Η έδρα της εταιρείας είναι στην Ελλάδα τόσο σε παραγωγικό όσο και σε φορολογικό επίπεδο- γεγονός που δεν είναι πάντα ευχάριστο λόγω της γραφειοκρατίας και της υπερφορολόγησης. Η επέκταση στο εξωτερικό είναι για εμάς μονόδρομος και ήδη έχουν γίνει τα ανάλογα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση για άνοιγμα πελατολογίου αλλά και στοχευμένη επικοινωνία ειδικά στην πολύ σημαντική αγορά του Λονδίνου.

Ως προς την τιμολογιακή πολιτική του brand, το σκεπτικό είναι ότι μία ισχυρή εξαγωγική μάρκα στηρίζεται στην επικοινωνία και στην υψηλή ποιότητα προϊόντος. Η υψηλή ποιότητα κοστίζει, ειδικά όταν θέλεις να παράγεις αποκλειστικά στην Ελλάδα. Εμείς θέλουμε να αποφύγουμε τον ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμής, έναν ανταγωνισμό που το πλεονέκτημα έχει ο φθηνότερος, καθώς γνωρίζουμε καλά ότι ποτέ δεν θα συναγωνιστούμε το κόστος παραγωγής της Κίνας ή ακόμη και γειτονικών Βαλκανικών χωρών. Αντίθετα, ο ανταγωνισμός σε επίπεδο design, πρώτων υλών και ποιότητας είναι αυτός στον οποίο θεωρούμε ότι το brand μας υπερτερεί”.  

 
Η Maragu δε σκοπεύει να μείνει αποκλειστικά στα γυαλιά ηλίου. Ο πρώτος στόχος μέν είναι η εδραίωση στην ευρωπαϊκή αγορά γυαλιών ηλίου για το οποίο χρειάζεται πολύς κόπος, χρόνος και επένδυση. “Το μελλοντικό όραμα όμως της εταιρείας είναι το χτίσιμο ενός ευρύτερου fashion brand”, αναφέρει ο κ. Κατάκης.

Τα σχέδια

Τα γυαλιά είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ενεργοποιούν τις αισθήσεις, «νιώθοντας τα υλικά στο πρόσωπο, βλέποντας μέσα από φακούς κορυφαίων προδιαγραφών, ακούγοντας τον ήχο από το αυθεντικό ξύλο όταν τα αφήνεις πάνω σε ένα τραπέζι αλλά και μυρίζοντας το άρωμά τους. Πράγματι, σε κάθε συσκευασία γυαλιών Maragu υπάρχει ένα πουγκί ρινισμάτων άγριου ξύλου για ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία», αναφέρεται χαρακτηριστικά. Τα ονόματα στα σχέδια παραπέμπουν σε αρχαία Ελλάδα- Zeus, Aphrodite, Ares & Hermes. “Διαλέγοντας προσεχτικά τα ξύλα και δουλεύοντάς τα στο χέρι για να ομαλοποιήσουμε κάθε πτυχή, μπορούμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο για το τελικό αποτέλεσμα των προϊόντων μας που δημιουργούνται από ελληνική καρυδιά, ξύλο τριανταφυλλιάς, ελιά και σφένδαμο. Η διαδικασία κατασκευής που ακολουθούμε βασίζεται στη φιλοσοφία «one–piece wooden pair of sunglasses». Δηλαδή κάθε ζευγάρι πλάθεται από ένα ατόφιο και μοναδικό κομμάτι ξύλου. Αυτό το καθιστά φυσικά μοναδικό, καθώς κανένα κομμάτι ξύλο δεν είναι ακριβώς ίδιο με κάποιο άλλο!”, καταλήγει ο κ. Κατάκης.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ