Πως χαρακτήρισε ο Γιάννης Βαρδής τον Ψωμιάδη στα Jumbo & τι σκληρή απάντηση έδωσε ο πρώην νομάρχης (BINTEO)

Θύελλα σχολίων έχει προκαλέσει τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο η απόφαση του πρώην νομάρχη Θεσσαλονίκης να πρωταγωνιστήσει σε διαφημιστικό γνωστής εταιρείας.

Μεταμφιεσμένος σε Ζορό, στη νέα διαφήμιση των Jumbo, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης εμφανίζεται να βοηθά στην απόδραση μιας ομάδας κρατούμενων μασκαράδων.

Πάνω σε αυτό το σύντομο τηλεοπτικό σποτ, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο τραγουδιστής Γιάννης Βαρδής θέλησε να εκφράσει την άποψη του: «Για να θυμάστε και να θυμόμαστε πού ρίχνουμε την ψήφο. Όταν είσαι καρναβάλι σού ταιριάζει η Αποκριά».

Με τη σειρά του όμως, μέσα από την πρωινή εκπομπή του Epsilon, ο κ. Ψωμιάδης απάντησε λέγοντας χαρακτηριστικά: «Θα κρίνω τη δήλωση του Γιαννάκη, όταν 35 χρόνια σε κρίνει ο ελληνικός λαός; Εξάλλου, το παιδάκι αυτό δεν μπόρεσε ούτε σκιά του πατέρα του να είναι. Εμένα με έχουν κρίνει εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου, θα καθίσω τώρα για το τι λέει ο Γιαννάκης. Όταν κατηγορείς τον Ψωμιάδη είναι πολύ εύκολο να βγεις από τη ναφθαλίνη».

Αποσύρθηκε η διαφήμιση των Jumbo με τον Ψωμιάδη - Ζορό

Aξίζει να σημειωθεί πως αποσύρθηκε το διαφημιστικό αλλά θα επανέλθει σύντομα με νέα μουσική. Η διαφήμιση κατέβηκε ήδη από την επίσημη σελίδα των Jumbo στο youtube. Δείτε παρακάτω την ανακοίνωση της εταιρείας:

Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή των αποκριών. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.

Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στον παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο. Με στόχο ωστόσο την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα.