Βάλατε κιλά το καλοκαίρι; Κανένα πρόβλημα – αυτή είναι η λύση για να τα χάσετε!

Η διατροφολόγος Ιωάννα Παπαδοπούλου μας ενημερώνει

Το καλοκαίρι είναι η εποχή της χαλάρωσης και της ανεμελιάς και αυτό ισχύει και για τις διατροφικές μας συνήθειες.

Οι αντιστάσεις χαλαρώνουν, η διάθεση ανεβαίνει και διάφορες λιχουδιές, γλυκά, παγωτά και αλκοόλ έχουν την τιμητική τους.

Η αρχή του φθινοπώρου είναι μια ευκαιρία να οργανωθούμε και να μπούμε σε διατροφικό πρόγραμμα που θα μας απαλλάξει από τις… «αμαρτίες» του παρελθόντος!

Οι παρακάτω συμβουλές, σύμφωνα με το  nutrimed.gr, είναι βασικές για την επιτυχία της προσπάθειάς σας:

 

Τρώτε με πρόγραμμα! 

Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό και συνεχίστε τη με μικρά και συχνά γεύματα και σνακς. Η κατανομή των ημερήσιων θερμίδων σε περισσότερα γεύματα θα βοηθήσει στο να μειωθεί το αίσθημα της πείνας κατά τη διάρκεια της μέρας και μπορεί επιπλέον να συμβάλει θετικά στο μεταβολισμό σας.


 

Κάντε τις επιλογές σας πιο… Μεσογειακές! 

Περιορίστε το κόκκινο κρέας και δώστε μεγαλύτερο ρόλο στο ψάρι, εντάξτε τα όσπρια και τα λαδερά στη διατροφή σας και εμπλουτίστε τα γεύματά σας με λαχανικά και φρούτα. Αποφύγετε τα περιττά λιπαρά και προτιμήστε το ελαιόλαδο, αλλά πάντα με μέτρο!

 

Όχι μόνο ποιότητα, αλλά και ποσότητα! 

Το να επιλέξετε ποιοτικά και θρεπτικά τρόφιμα για τα γεύματα και τα σνακς σας δεν είναι αρκετό, αφού το σωστό μέγεθος της μερίδας παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο στην επίτευξη και διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους.

 

Τίποτα δεν απαγορεύεται! 

Στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής μπορείτε να εντάξετε όλα τα αγαπημένα σας τρόφιμα, όπως π.χ. τα γλυκά, αρκεί η κατανάλωσή τους να γίνεται με μέτρο.

 

Προσπαθήστε να κινείστε περισσότερο! 

Ακόμα και το να αδράξετε τις μικρές καθημερινές ευκαιρίες για φυσική δραστηριότητα, όπως η ενασχόληση με τις δουλειές του σπιτιού και του κήπου σας ,η χρήση της σκάλας αντί του ανελκυστήρα ή της κυλιόμενης και το περπάτημα για μικρές αποστάσεις, μπορεί να σας βοηθήσει στον καλύτερο έλεγχο του βάρους σας.