Νέες συγκινήσεις για τους βιβλιόφιλους με τα διέθνη best sellers «Ο Φαροφύλακας» & «Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης» απο τις εκδόσεις Μεταίχμιο!

Οι νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ θα «κρατήσουν» συντροφιά ακόμα και στους πιο απαιτητικούς αναγνώστες!!!


 
Οι νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ θα «κρατήσουν» συντροφιά ακόμα και στους πιο απαιτητικούς αναγνώστες!!!




Τ’ αγαπημένα
Ποιήματα και αφηγήματα άλλων του Θωμά Κοροβίνη
O συγγραφέας και τραγουδοποιός Θωμάς Κοροβίνης ανθολογεί κείμενα, κυρίως από το ευρύ φάσμα της νεοελληνικής λογοτεχνίας του 20ού αιώνα, και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους επιλέγει τους συγκεκριμένους συγγραφείς, τη σχέση του με πολλούς απ’ αυτούς, τον τρόπο που έχουν επηρεάσει, παλιότεροι και νεότεροι, τον ίδιο και τις δημιουργίες του.
Εξομολογητική πρόζα, η οποία με όχημα την επιλογή κειμένων άλλων δημιουργών και προσωπικών αποτιμήσεων του έργου τους αποκτά αυτοβιογραφική και παράλληλα γραμματολογική αξία λογοτεχνικών απαιτήσεων.

 
Η θάλασσα έφυγε της Αθηνάς Χατζή
μυθιστόρημα
Η ιστορία του Γιάννη που του άρεσε να φοράει την κουκούλα του και να περιφέρεται στα βουνά και στο αθηναϊκό άστυ και που δήλωνε εισοδηματίας, ενώ ήταν αισθηματίας.
Της Νταίζης που ήταν Αλικολόγος, αλλά τον «Λευτέρη» τον παραδεχόταν μόνο απ’ τη Μοσχολιού.
Του Σίμου που έκρυβε ξυραφάκια σε νεράντζια και ζωγράφιζε νεράιδες σε τοίχους.
Της Άννας που είχε ξεχάσει πως υπήρχε και ζούσε λάθρα και καταχρηστικά ανάμεσα στους ανθρώπους.
Του Τάκη, εξ ορισμού μοιραίου και γόη και εκ του αποτελέσματος αχάριστου.
Και κάμποσων άλλων που βρέθηκαν στη δίνη της Ιστορίας η οποία γράφτηκε στις πλάτες τους χωρίς να τους ρωτήσει αν επιθυμούσαν να γίνουν ήρωες και χωρίς να έχει πρόθεση να τους ηρωοποιήσει έτσι κι αλλιώς.
Μια απλή ιστορία για μια πόλη, μια χώρα και ένα ερωτικό τρίγωνο που, όπως όλα τα ερωτικά τρίγωνα, υπήρξε κατ’ ουσίαν πολύγωνο.
 
Ζώνη πυρός του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη
συλλογή διηγημάτων
Πού βρίσκεται το σημείο επαφής ανάμεσα στη μοναχική περιπέτεια της γραφής και την κρίση της μέσης ηλικίας; Στο ατέλειωτο ερωτικό παιχνίδι των φύλων και στο υπαρξιακό άγος της φθοράς; Στη μνημονιακή διάλυση του κοινωνικού ιστού και στην αποκαθήλωση του ευρωπαϊκού οράματος; Στην υπονόμευση των δημοκρατικών κατακτήσεων και στον φασισμό του νεοναζισμού;
Ο συγγραφέας αναζητεί την απάντηση στη διακεκαυμένη ζώνη πυρός του παρόντος, όπου τα ίδια αρχέγονα ερωτήματα επανέρχονται ακόμη πιο επιτακτικά.




Σάνσετ Παρκ του Paul Auster
μετάφραση: Σπύρος Γιανναράς
Τέσσερις εικοσάρηδες κάνουν κατάληψη σ' ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στο Σάνσετ Παρκ, μια άγρια γειτονιά του Μπρούκλιν:
Ο Μπινγκ Νέιθαν, ο επικεφαλής της ομάδας, ένας τύπος που περνά τη μέρα του στο Νοσοκομείο Σπασμένων Αντικειμένων επιδιορθώνοντας κειμήλια.
Η Έλεν, μια μελαγχολική καλλιτέχνιδα που καταλαμβάνεται από ερωτικά οράματα.
Η Άλις, μια φοιτήτρια που προσπαθεί να ολοκληρώσει τη διατριβή της, και ο Μάιλς, ένας φυγάς.
Καταρρακωμένος από τις ενοχές του για τον θάνατο του αδελφού του, ο Μάιλς έχει διακόψει κάθε επικοινωνία με την οικογένειά του. Για ένα διάστημα είχε καταφύγει στη Φλόριντα, όπου εργαζόταν σε συνεργείο καθαρισμού κατασχεμένων σπιτιών από τη σαβούρα που άφηναν πίσω τους οι ιδιοκτήτες τους μες στην απόγνωση και την οργή τους. Ο Μάιλς επιστρέφει στη Νέα Υόρκη όταν η ερωτική του σχέση με μια κουβανοαμερικάνα πιτσιρίκα μπαίνει σε επικίνδυνη τροχιά. Η μετακόμιση αυτή θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες τόσο για τον ίδιο όσο και για τους συγκατοίκους του…
Ενώ η οικονομική κρίση μαστίζει τις ΗΠΑ, το Σάνσετ Παρκ αφηγείται μια ιστορία για το πώς μπορεί κανείς να επιστρέψει σε έναν κόσμο που έχει αφήσει οριστικά πίσω του και πώς γίνεται να ξανασμίξει με τους ανθρώπους βγαίνοντας από την εξορία και την απομόνωση τις οποίες είχε ο ίδιος επιλέξει. Ο Auster αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ευφυής στιλίστας, γράφοντας ένα παθιασμένο μυθιστόρημα για τη σύγχρονη Αμερική και τα φαντάσματά της. Όπως συμβαίνει συνήθως με το μαγικό και αιφνιδιαστικό οστερικό στιλ γραφής, κάθε στοιχείο του μυθιστορήματος είναι ποτισμένο με υπαινιγμούς, η ιστορία του κάθε ήρωα φωτίζει τις τραγικές μας αδυναμίες και τη βαθύτατη ανάγκη μας για επαφή, σύνδεση και ομορφιά. Σε μια εποχή αποκαρδιωτικής κρίσης και ραγδαίων αλλαγών, ο Auster μάς θυμίζει τι έχει πραγματικά αξία: η αγάπη, η τέχνη και το θαυμαστό παράδοξο της ζωής. 



Ο φαροφύλακας της Camilla Lackberg
μετάφραση από τα σουηδικά: Γρηγόρης Κονδύλης
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΠΕΣΤ ΣΕΛΕΡ  - 12 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
Η έβδομη περιπέτεια του Πάτρικ και της Ερίκα



ΚΑΘΕ ΦΟΝΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥ
Ο Πάτρικ επιστρέφει στη δουλειά του ύστερα από αναρρωτική άδεια. Προσπάθησε να ξεκουραστεί και να φροντίσει τη γυναίκα του, με τα πρόωρα δίδυμα μωρά τους.
Ο νεαρός επιθεωρητής δεν προλαβαίνει να πατήσει το πόδι του στο τμήμα και μια νέα έρευνα ξεκινά. Ένας άντρας βρίσκεται δολοφονημένος στο διαμέρισμά του. Τον έχουν πυροβολήσει στο κεφάλι. Το θύμα είναι ο Ματς Σβερίν, ο διαχειριστής των οικονομικών του τοπικού δήμου, ένας ευγενικός τύπος, συμπαθής σε όλους. Κανείς δεν έχει να του προσάψει κάτι.
ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ
Ο Πάτρικ θα χαρτογραφήσει τη ζωή του, η οποία έκρυβε πτυχές που κανείς δεν φανταζόταν. Γιατί βιαζόταν τόσο να φύγει από το Γέτεμποργ και να επιστρέψει στη Φιελμπάκα; Ποιος ο ρόλος του στο φιλόδοξο οικονομικό πρότζεκτ για την αναπαλαίωση των παλιών λουτρών της Φιελμπάκα και τη λειτουργία τους ως σπα πολυτελείας; Είναι σύμπτωση που η αγαπημένη των εφηβικών του χρόνων, η Νάταλι, έχει επίσης επιστρέψει, μαζί με τον μικρό της γιο;

 
Ζώνη υψηλής τηλεθέασης της Liza Marklund
μετάφραση: Νίκη Προδρομίδου
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΠΕΣΤ ΣΕΛΕΡ 
Η τρίτη περιπέτεια της δημοσιογράφου Άνικα Μπένγτζον



ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Σουηδία, Παραμονή του Μεσοκαλόκαιρου: Δεκατρείς άνθρωποι περνούν τη μικρότερη νύχτα της χρονιάς σε μια απομονωμένη έπαυλη, όπου πραγματοποιούνται τα γυρίσματα μιας τηλεοπτικής σειράς εκπομπών υψηλής τηλεθέασης. Το επόμενο πρωί η πιο λαμπρή σταρ της σουηδικής τηλεόρασης βρίσκεται δολοφονημένη σε ένα βαν εξωτερικών μεταδόσεων.
ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ
Ο φόνος κάνει άνω κάτω τον κόσμο της ρεπόρτερ Άνικα Μπένγτζον. Η καλύτερή της φίλη είναι μία από τους υπόπτους.
ΔΩΔΕΚΑ ΥΠΟΠΤΟΙ
Η Άνικα αναγκάζεται να καλύψει δημοσιογραφικά την έρευνα της αστυνομίας και ο σύντροφός της, ο Τόμας, την κατηγορεί ότι εγκαταλείπει την οικογένειά της. Επιπλέον το αφεντικό της, ο Άντερς Σίμαν, την εμπλέκει σε ένα παιχνίδι εξουσίας.
Εντωμεταξύ ο δολοφόνος κυκλοφορεί ελεύθερος – κι ένα τρομερό δράμα πρόκειται να εκτυλιχθεί μπροστά στα μάτια του κοινού.
Το βιβλίο έχει μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη το 2012 από σουηδική εταιρεία παραγωγής.
Τα αστυνομικά μυθιστορήματα της Marklund σημείωσαν αμέσως διεθνή επιτυχία, φτάνοντας μέχρι σήμερα τα 12 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις σε 30 γλώσσες. Η Marklund είναι η μοναδική συγγραφέας που έχει βρεθεί στην πρώτη θέση των ευπώλητων και στις πέντε σκανδιναβικές χώρες (Σουηδία, Δανία, Νορβηγία, Φινλανδία, Ισλανδία). Μάλιστα, ένα από τα βιβλία της παρέμεινε νο1 στη λίστα των μπεστ σέλερ για 17 συνεχόμενους μήνες για να πλασαριστεί στο νο2 από το πιο πρόσφατο βιβλίο της. Έχει λάβει πολυάριθμες διακρίσεις, μεταξύ αυτών και μια υποψηφιότητα για το βραβείο Glass Key, την υψηλότερη διάκριση για τη σκανδιναβική αστυνομική λογοτεχνία. Η εμπορική επιτυχία των βιβλίων της –οχτώ μέχρι σήμερα– που συνιστούν σειρά, με πρωταγωνίστρια τη δημοσιογράφο Άνικα Μπένγτζον, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι προσφέρει στους αναγνώστες κάτι παραπάνω από μια ευφυή αστυνομική ιστορία: συμπάθεια, κατανόηση και ταύτιση με μια πρωταγωνίστρια που αποπνέει μεγαλείο αλλά και μικρότητα, αυτοπεποίθηση, φιλοδοξίες αλλά και ανασφάλεια, τόλμη αλλά και αδυναμία. Μια συνεχώς εξελισσόμενη και ευμετάβλητη γυναίκα τόσο ενδιαφέρουσα ώστε να επιβιώνει για πολλά ακόμα βιβλία. Κορυφαίοι συγγραφείς του είδους όπως η Patricia Cornwell, ο James Patterson, ο Henning Mankell κ.ά. υπογράφουν μικρότερα αλλά και εκτενέστερα κείμενα με διθυραμβικά σχόλια για τα βιβλία της. 
Συγγραφέας και συγχρόνως εκδότρια, δημοσιογράφος, αρθρογράφος και πρέσβειρα καλής θελήσεως της UNICEF, ταξιδεύει συχνά για λογαριασμό της UNICEF σε χώρες του Τρίτου Κόσμου και ευαισθητοποιείται ιδιαίτερα σε θέματα παιδικής εργασίας και παιδιών που είναι φορείς του HIV.


Η άγνωστη πλευρά του Βυζαντίου
Ιστορικά παράδοξα
Συγγραφείς: Γιάννης Γρυντάκης, Γιώργος Δάλκος, Άγγελος Χόρτης, Έκτορας Χόρτης
Η Ιστορία του Βυζαντίου όπως παρουσιάζεται συνήθως από τους ιστορικούς μοιάζει με μια ατέλειωτη σειρά από πολέμους, μάχες, πολιτικούς και κοινωνικούς ανταγωνισμούς, μεγάλα κατορθώματα σπουδαίων ανδρών. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει χώρος για τα μικρά και τα ασήμαντα, τα καθημερινά προβλήματα των ανθρώπων, τον τρόπο που ζούσαν, που σκέπτονταν, που διασκέδαζαν.
Τα κείμενα των συγγραφέων της εποχής βρίθουν από «ασήμαντες» λεπτομέρειες. Πολλές από αυτές έχουν ενδιαφέρον ιστορικό, γιατί φωτίζουν τα ιστορικά γεγονότα, άλλες πάλι μας ξαφνιάζουν για την παραδοξότητά τους, άλλες ανατρέπουν την «επίσημη» άποψη για μεγάλες προσωπικότητες, άλλες απλώς προκαλούν το γέλιο.
Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται «ανέκδοτα» και παράδοξα, που συνοδεύονται από τις ανάλογες παραπομπές στις πηγές, και αφορούν:
• την πολιτική ζωή
• ιστορικές προσωπικότητες
• τη θρησκευτική ζωή
• την καθημερινή ζωή
• τον έρωτα και τον γάμο

 
Πολλά χρόνια και καλά
Σύντομος οδηγός για καλή υγεία του David B. Agus
μετάφραση: Έφη Φρυδά
Ο δόκτωρ David Β. Agus, ένας από τους κορυφαίους ογκολόγους παγκοσμίως, ο γιατρός του Στιβ Τζομπς, έχει διακριθεί για τις καινοτομίες που έχει επιφέρει στην ιατρική, οι οποίες έχουν αλλάξει την επικρατούσα αντίληψη για την υγεία και έχουν εμπνεύσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ζήσουν περισσότερο και καλύτερα. Στόχος του στο συγκεκριμένο βιβλίο είναι να δώσει με τρόπο ξεκάθαρο και άμεσο βασικές πρακτικές που μπορεί να υιοθετήσει ο καθένας μας στην καθημερινή του ζωή ώστε να ζήσει μια ζωή γεμάτη υγεία.
Διαβάζοντας αυτό το βιβλίο κερδίζει κανείς όχι μόνο τη γνώση που χρειάζεται προκειμένου να επωφεληθεί από την πρόοδο της επιστήμης και της ιατρικής στις μέρες μας, αλλά και αποκτά τη σοφία να ξεχωρίζει το καλό από το αμφιλεγόμενο, για να πάρει τις καλύτερες αποφάσεις για τον εαυτό του. Ένας πρακτικός και διασκεδαστικά εικονογραφημένος οδηγός που προσφέρει 65 απλούς κανόνες για μια έντονη και παραγωγική ζωή. Το βιβλίο χωρίζεται σε τρία μέρη: α) Τι να κάνετε: Ένα σαφές σύνολο πραγμάτων που μπορεί να κάνει κανείς, ώστε να αναλάβει την ευθύνη της προσωπικής του υγείας, β) Τι να αποφύγετε: Κανόνες για τα πράγματα που πρέπει να αποφεύγει κανείς ως βλαβερά για την υγεία του, γ) Οδηγίες του γιατρού: Ανάλογα με τη δεκαετία που διανύετε σας προτείνεται μια λίστα ζητημάτων υγείας που πρέπει να προσέξετε (στα είκοσι, στα τριάντα, στα σαράντα, στα πενήντα κ.λπ.).




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ