Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Social Media Awards 2022 & The Best of The Decade: Οι κορυφαίοι της χρονιάς, αλλά και της δεκαετίας

Τα Social Media Awards συμπλήρωσαν 10 χρόνια διεξαγωγής και το γιόρτασαν με μία εντυπωσιακή τελετή απονομής, κατά τη διάρκεια της οποίας βράβευσαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies της χρονιάς στα Social Media.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε, παρουσία 450 στελεχών, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στο Fantasia, κρατώντας μέχρι τέλους αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων με την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών. Όχι μόνο της χρονιάς, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

    η 4 Wise Monkeys ως «Social Media Agency of the Year |50 + employees»

    η Advengers ως «Social Media Agency of the Year | Up to 49 employees»

    η Vodafone ως «Social Media Brand of the Year».

Ανακοινώθηκαν όμως και τα κορυφαία agencies και brands της δεκαετίας, με αποκλειστικό κριτήριο τα βραβεία που είχαν κερδίσει από την έναρξη των Social Media Awards, το 2013, έως και σήμερα:

Top 10 Social Media Agencies of the Decade

    4 Wise Monkeys

    Wunderman Thompson Athens

    Dentsu

    Digital Minds

    The Newtons Laboratory

    Sleed

    Mindshare

    Socialab

    JNLeoussis+

    Cambo Advertising Agency

Top 10 Social Media Brands of the Decade

    Vodafone

    ΟΠΑΠ

    Cosmote

    DUO

    Lidl Ελλάς

    Aperol Spritz

    Γερμανός

    Ikea

    KitKat

    Τράπεζα Πειραιώς & Nike

Τέλος, με Platinum βραβείο – ήτοι, την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα – τιμήθηκαν οι παρακάτω διαγωνιζόμενοι:

    4 Wise Monkeys & DUO στις ενότητες «Best Use of Meta Family of Apps | Communication» και «Best Use of YouTube | Communication»

    Ιασώ στην ενότητα «Best Use of Meta Family of Apps | Innovation».

    Άτρακτος στην ενότητα «Best Use of YouTube | Innovation»

    Socialab & Reckitt Benckiser στην ενότητα «Best Use of TikTok»

    Lidl Ελλάς στην ενότητα «Best Use of LinkedIn»

    Advengers στην ενότητα «Best Use of Other Social Media Platforms»

    IKEA στην ενότητα «Best Social Media Strategy for Brand Awareness»

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 51 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Λάζαρου Νικηφορίδη, Executive Creative Director της Digitas UK και του Μάνου Σπανού, CBO της Meta Materials Inc.

Οι Δηλώσεις των Jury Presidents

Λάζαρος Νικηφορίδης, Jury President | The Agency Side

«Τα Social Media, ίσως το σημαντικότερο περιβάλλον έκφρασης των ιδεών μας»

«Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε παλιούς φίλους, σε συναδέλφους και πελάτες. Για μερικές εξαιρετικά καλογραμμένες συμμετοχές, για τα στιβαρά αποτελέσματα και για τις ιδέες που ξεχώρισαν. Ο τρόπος που εκφραζόμαστε πλέον και οι επιλογές που κάνουμε αρχίζουν να είναι περισσότερο μέσα από το Social Media προφίλ μας, παρά από τη φυσική μας παρουσία. Και όσο μπαίνουμε στην εποχή του Web3, αυτή η γραμμή θα γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη. Τα Social Media είναι ίσως πλέον το σημαντικότερο περιβάλλον έκφρασης για τις ιδέες μας. Πρέπει να θυμόμαστε όμως ότι, παρά τις αλλαγές και τις εξελίξεις, αυτό που μας έκανε και θα συνεχίσει να μας κάνει χρήσιμους στους πελάτες και στις μάρκες είναι η δημιουργικότητα και οι ιδέες. Ειδικά σε έναν κόσμο που μπορούμε να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο υπεύθυνου και συμπεριληπτικού κόσμου».

Μάνος Σπανός, Jury President | The Brand Side

«Οι νικητές ξεχώρισαν για τη δυνατή δημιουργικότητά τους»

«Ήταν μία άψογη και αξιοκρατική διοργάνωση με πλειάδα συμμετοχών να βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε πολλά από αντίστοιχες συμμετοχές και θεσμούς του εξωτερικού. Κυρίως στο κομμάτι της στρατηγικής, στην υλοποίηση των πλάνων, όπως επίσης και στη μέτρηση των αποτελεσμάτων. Κάτι που βοήθησε τους νικητές να ξεχωρίσουν ήταν επιπλέον η δυνατή δημιουργικότητα. Αυτό που θα ήθελα να ζητήσω λοιπόν από τους συμμετέχοντες στα επόμενα Social Media Awards θα ήταν να δώσουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργικότητα, να επενδύσουν σε αυτήν και να εμπνευστούν από τους σημερινούς νικητές. Αν συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την στρατηγική και την εκτέλεση, τότε ειλικρινά θα βγάζουμε παγκόσμιας κλάσης περιεχόμενο».

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ