Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Low impact cardio: 8 ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης που δεν καταπονούν τις αρθρώσεις - ποια τα οφέλη τους; (βίντεο)

Τι είναι οι καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης  – Low impact cardio και πώς μπορούν να μας βοηθήσουν;

Ποιες ασκήσεις μπορώ να κάνω αν έχω κάποιο πρόβλημα ή πονάνε οι αρθρώσεις μου;

Η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για όλους μας και χρειάζεται σχεδόν σε καθημερινή βάση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βάλουμε το σώμα μας σε κίνηση και διαφορετικού τύπου ασκήσεις.

Στο παρόν άρθρο θα ασχοληθούμε με ασκήσεις αερόβιου τύπου χαμηλής πρόσκρουσης τις οποίες μπορεί να έχεις δει και στα αγγλικά ως Low impact cardio. Οι ασκήσεις αυτές ενεργοποιούν το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα χωρίς όμως να  καταπονούν τις αρθρώσεις.

Ανεξάρτητα από την ηλικία, τις ικανότητες και την φυσική κατάσταση, ο καθένας μπορεί να υποφέρει από πόνους και δυσφορία στις αρθρώσεις του και αυτός είναι ο κύριος λόγος που οι ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης είναι τόσο χρήσιμες.

Τι είναι οι καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης  – Low impact cardio;

Είναι ασκήσεις αερόβιου τύπου που θα σας κάνουν να ιδρώσετε, να αυξήσετε τους καρδιακούς σας παλμούς, να κάψετε λίπος και να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση όπως ακριβώς και οι παραδοσιακές αερόβιες ασκήσεις υψηλής πρόσκρουσης, ελαχιστοποιώντας όμως  το στρες που δέχονται οι αρθρώσεις.

Σε αντίθεση με το τρέξιμο και με ασκήσεις που περιέχουν αναπηδήσεις πχ jumping jacks, σχοινάκι κλπ όπου τα γόνατα, οι αστράγαλοι και η μέση δέχονται αρκετά φορτία, οι low impact cardio ενεργοποιούν το καρδιαγγειακό σύστημα και τους μυς  χωρίς όμως να υπάρχει καταπόνηση στις αρθρώσεις, γράφει ο Γυμναστής  Σπύρος Βαρότσης στο fmh.gr.

Τα οφέλη αυτών των ασκήσεων μπορούν να είναι αντίστοιχα με ασκήσεις υψηλής έντασης χωρίς όμως τις ίδιες επιβαρύνσεις.

  • Για ποιον είναι κατάλληλες οι ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης 
  • Για κάποιον που αντιμετωπίζει προβλήματα με πόνο στα γόνατα, στην μέση ή στους αστράγαλους λόγω τραυματισμού ή κάποιου χρόνιου προβλήματος πχ χονδροπάθεια
  • Για κάποιον που έχει αρθρίτιδα
  • Για κάποιον που ανακάμπτει από τραυματισμό και είναι σε φάση αποκατάστασης αλλά δεν πρέπει να πιέζει τις αρθρώσεις του.
  • Για κάποιον που ξεκινάει τώρα ασκήσεις αερόβιου τύπου και θέλει να ξεκινήσει με κάτι πιο ήπιο ή για κάποιον που για μια περίοδο θέλει να ρίξει την ένταση της προπόνησης προκειμένου να κάνει μια ενεργητική αποκατάσταση.
  • Για κάποιον που θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό από τις παραδοσιακές μορφές αερόβιας πχ τρέξιμο, ποδήλατο, κωπηλατικό, κολύμβηση κλπ
  • Για κάποιον που δεν θέλει να χρησιμοποιήσει εξοπλισμό και θέλει να κάνει προπόνηση στο σπίτι ή σε εξωτερικό χώρο

Τέλος μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως υποκατάστατα αντίστοιχων ασκήσεων υψηλής έντασης πχ jump squat, box jump, burpees, σχοινάκι κλπ

Ποια οφέλη θα έχεις από αυτές τις ασκήσεις;

  • Θα έχεις καλύτερη διάθεση
  • Θα έχεις περισσότερη ενέργεια μέσα στη μέρα σου.
  • Θα βελτιώσεις την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση χωρίς να καταπονήσεις τις αρθρώσεις σου.
  • Θα ενισχύσεις τους μύες γύρω από τις αρθρώσεις σου.
  • Θα διατηρήσεις τη δύναμη των οστών σου.
  • Θα βελτιώσεις την ισορροπία σου.
  • Θα διευκολύνεις τον ύπνο σου.
  • Θα ελέγξεις πιο εύκολα το βάρος σου.
  • Θα βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής σου.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ