Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Έτοιμες για παραλία! Πώς να χάσετε 5 κιλά σε ένα μήνα - χωρίς ακραίες στερήσεις ή πολλές ώρες άσκησης

Για να πετύχετε τον στόχο σας, θα χρειαστεί να χάσετε περίπου 1 1/4 κιλό την εβδομάδα

 

Ένας μήνας σας δίνει άφθονο χρόνο για να χάσετε 5 κιλά χωρίς ακραίες στερήσεις ή πολλές ώρες άσκησης.

Ένα μέτριο έλλειμμα θερμίδων, λογικές ώρες σωματικής δραστηριότητας κι ορισμένες προσαρμογές στον τρόπο ζωής, σας βοηθούν να επιτύχετε τον στόχο σας.

Κάντε ένα πλάνο με γεύματα που ευνοούν την απώλεια βάρους κι ένα πρόγραμμα άσκησης που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας.

Απώλεια βάρους

Για να πετύχετε τον στόχο σας, θα χρειαστεί να χάσετε περίπου 1 1/4 κιλό την εβδομάδα.

Ένα ημερήσιο έλλειμμα 625 θερμίδων σας βοηθά να επιτύχετε αυτόν τον ρυθμό απώλειας, αφού ένα κιλό ισούται με 3.500 θερμίδες.

Δημιουργήστε αυτό το έλλειμμα συνδυάζοντας την άσκηση και μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων σας.

Μια συνδυασμένη στρατηγική είναι πιο αποτελεσματική για να σας βοηθήσει να κρατήσετε μακριά το βάρος για πάντα.

Δεν θέλετε να χάσετε 5 κιλά σε ένα μήνα μόνο για να τα επαναφέρετε γρήγορα.

Χρησιμοποιήστε τον μήνα για να υιοθετήσετε συνήθειες που κρατούν το νέο, ελαφρύτερο βάρος ως νέο κανόνα.

Για να χάσετε 5 κιλά σε ένα μήνα, για παράδειγμα, κάντε σωματική δραστηριότητα που καίει επιπλέον 250 θερμίδες καθημερινά.

Επίσης, η ελαχιστοποίηση των θερμίδων από τροφές χωρίς πραγματική διατροφική αξία βοηθά.

Χρησιμοποιήστε γάλα με χαμηλά λιπαρά αντί για ζαχαρούχο, βάλτε κρέμα στον καφέ σας, προτιμήστε νερό αντί για σόδα κι επιλέξτε φρούτα αντί για μπισκότα για επιδόρπιο.

Κάντε τα γεύματά σας να αποτελούνται από ολόκληρα, μη επεξεργασμένα τρόφιμα.

Όταν πεινάτε, σερβίρετε στον εαυτό σας επιπλέον φρέσκα λαχανικά.

Η επαρκής πρωτεΐνη είναι σημαντική, γιατί σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι.

Μέτριες μερίδες δημητριακών ολικής αλέσεως, όπως η κινόα και το καστανό ρύζι, περιέχουν φυτικές ίνες και λίγες θερμίδες σε πολύ όγκο για να σας χορτάσουν, σύμφωνα με το yo.gr.

Φρέσκα φρούτα, κράκερ 100% ολικής αλέσεως και μικρές μερίδες ξηρών καρπών και χούμους αποτελούν ικανοποιητικά, αλλά θρεπτικά σνακ.

Αποφύγετε τις υπερβολικές σάλτσες, ειδικά αν περιέχουν πολλή ζάχαρη ή κορεσμένα λιπαρά, τα σιρόπια και τα γεύματα fast food.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ