Θες να ανοίξεις μαγαζί στην εστίαση; Αυτά είναι τα 4 πιο σημαντικά βήματα - σε τι πρέπει να δώσεις προσοχή

Είτε το μαγαζί είναι καφετέρια, εστιατόριο ή μπαρ, υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία που πρέπει να δώσει κανείς προσοχή

Τα τελευταία χρόνια λόγω κορονοϊού, η εστίαση πέρασε από δύσκολες καταστάσεις, καθώς πολλά μαγαζιά έκλεισαν μια για πάντα. Ευτυχώς αυτές οι μέρες ανήκουν πια στο παρελθόν και το έδαφος είναι πλέον πρόσφορο για κάποιον που θέλει να ανοίξει ένα νέο μαγαζί στον χώρο της εστίασης.

Είτε το μαγαζί είναι καφετέρια, εστιατόριο ή μπαρ, υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία που πρέπει να δώσει κανείς προσοχή αν θέλει το νέο του εγχείρημα να έχει επιτυχία.

Αν λοιπόν, κάνετε τα πρώτα βήματα για το άνοιγμα της νέας σας επιχείρησης, παρακάτω θα βρείτε τα 4 πιο σημαντικά στοιχεία στα οποία θα είναι καλό να δώσετε έμφαση.

1. Τοποθεσία μαγαζιού

Το πρώτο και το πιο σημαντικό που θα ήταν καλό να δώσετε έμφαση όταν αποφασίσετε να ξεκινήσετε ένα δικό σας μαγαζί, είναι η τοποθεσία που θα βρίσκετε. Κάντε μια έρευνα με τα υπάρχοντα μαγαζιά της περιοχής και επιλέξτε να βρείτε έναν χώρο που ναι μεν θα είναι κεντρικός αλλά δεν θα υπάρχουν πολλά ίδια καταστήματα σαν το δικό σας. Επίσης, αν ανοίγετε το μαγαζί σας σε ένα πιο ιδιαίτερο μέρος όπως είναι ένα νησί, θα ήταν καλό να βρείτε ένα σημείο που να προσφέρει όμορφη θέα στους πελάτες. Σε καμία περίπτωση μην επιλέξετε να ανοίξετε το μαγαζί σας σε μια ερημική περιοχή καθώς δεν θα είναι εύκολη η πρόσβαση.

2. Πάροχος ρεύματος

Το δεύτερο και το πιο σημαντικό που θα πρέπει να ασχοληθείτε εφόσον, ανοίγετε μια επιχείρηση στο χώρο της εστίασης, είναι ο πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος. Όλα τα μαγαζιά, καταναλώνουν πολύ ρεύμα, ειδικά αν ο χώρος παρέχει και φαγητό και γίνεται συνεχής χρήση της κουζίνας. Θα πρέπει να κάνετε μια καλή έρευνα ανάμεσα σε όλους τους παρόχους ρεύματος, όπως είναι τα προγράμματα ρεύματος και φυσικού αερίου για επιχειρήσεις στο Revma Store. Πριν αποφασίσετε να είστε σίγουροι για τις ανάγκες σας και το κόστος που μπορείτε να αναλάβετε.

3. Διακόσμηση μαγαζιού

Το τρίτο στοιχείο στο οποίο θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή είναι η διακόσμηση του νέου σας χώρου. Φυσικά πρέπει να αναγνωρίσετε την σημαντικότητα που έχει τόσο ο εσωτερικός χώρος όσο και ο εξωτερικός. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι ο κόσμος προτιμά να κάθεται έξω όταν πηγαίνει σε ένα μαγαζί, οπότε θα ήταν καλό να προμηθευτείτε τα κατάλληλα τραπέζια και καρέκλες για εξωτερικούς χώρους αλλά και ομπρέλες Remi για καλύτερη σκίαση. Για τον εσωτερικό χώρο, μπορείτε να ζητήσετε την άποψη ενός διακοσμητή για το πως θα μπορεί ο χώρος σας να ξεχωρίζει και να δημιουργεί θετικές εντυπώσεις στον πελάτη.

4. Όνομα καταστήματος

Το τέταρτο και το τελευταίο στοιχείο στο οποίο θα ήταν καλό να δώσετε έμφαση για το άνοιγμα της νέα σας επιχείρησης είναι το όνομα. Θα πρέπει να ζητήσετε την βοήθεια από μια ομάδα μάρκετινγκ, ώστε το όνομα θα είναι έξυπνο και να μπορεί να προσελκύσει κόσμο. Φυσικά, αν ήδη έχετε σκεφτεί κάποιο όνομα, το οποίο θέλετε πολύ να χρησιμοποιήσετε, θα είναι ακόμα πιο εύκολο για εσάς. Τέλος, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στο πως θα είναι σχεδιασμένο το όνομα και πως ακριβώς θα παρουσιάζεται έξω από το κατάστημα σας.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ