O διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης μας δίνει την δίαιτα του Σαββατοκύριακου – Ποιες τροφές να αποφύγουμε, ποιες να προτιμήσουμε

Ο Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης καλεσμένος στην εκπομπή 'mini ΚΑΥΣΩΝΑΣ' στο Mega μας παρουσίασε τη ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ.

Η διατροφή αυτή περιέχει τροφές δροσερές και νόστιμες, ιδανικές για τις ζεστές συνθήκες του καλοκαιριού.

Αναλυτικά, το ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ:

ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ:                                                                            

  • Δημητριακά ολικής με σιτάρι και βρώμη,
  • 10 Αμύγδαλα, 2 Καρύδια, Κανέλα
  • Γιαούρτι 2%
  • Στιγμιαίος Καφές

ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΓΕΥΜΑ:

  • Αυγό βραστό (με άφθονο πιπέρι)
  • 2 Cream Crackers σίτου

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:

  • Ψάρι ψητό 1 μερίδα                                                             
  • Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι                                              
  • Ελιές  6-8 μέτριες   

ΒΡΑΔΙΝΟ:

  • Ντάκος (Κρητικό παξιμάδι)
  • Ντομάτα με λίγο λάδι
  • Τυρί φέτα (ανθότυρο) 1 μερίδα
  • Κάπαρη

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ:

  • Ψωμί ολικής 1 φέτα
  • Τυρί φέτα 1 μερίδα
  • Ελιές  6-8 μέτριες (ή Αυγό βραστό με άφθονο πιπέρι)
  • Φρούτο εποχής
  • Στιγμιαίος Καφές                                                                

ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΓΕΥΜΑ:

  • Φρούτο εποχής
  • 10 Καρύδια

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:

  • Κοτόπουλο ψητό 1 μερίδα
  • Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι

ΒΡΑΔΙΝΟ:

  • Γιαούρτι 2%
  • Φρούτο εποχής
  • 10 Αμύγδαλα
  • Κανέλα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1. Στόχος Μεταβολικού 48ώρου: -1,200 κιλά , 50% Λίπος αναφέρει στο logodiatrofis.

2. Δυνατότητα επαναληπτικής εφαρμογής: 2 επιπλέον μέρες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ