Ο Dr Παπαλαζάρου μας αναλύει πως να διαβάζουμε την περιεκτικότητα των τροφίμων σε αλάτι - Αχ, αυτό το νάτριο! (βίντεο)

Πως μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε ότι το προϊόν που ετοιμαζόμαστε να αγοράσουμε είναι πλούσιο σε αλάτι;

O Dr Αναστάσιος Παπαλαζάρου, μέσα από ένα αποκαλυπτικό βίντεο που ανέβασε στον λογαριασμό του στο instagram μας βοηθά να μάθουμε να διαβάζουμε την περιεκτικότητα αλατιού στις ετικέτες των τροφίμων.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Περισσότερο από τα 3/4 του αλατιού που προσλαμβάνουμε καθημερινά, προέρχεται από επεξεργασμένα τρόφιμα❗️ ✅Ενας ευκολος τρόπος για να καταλάβουμε αν το τροφιμο που αγοράζουμε αποτελεί πολύ υψηλή πηγη αλατιού (κάτι που δεν θέλουμε καθώς γνωρίζουμε οτι η υψηλή πρόσληψή του είναι εχθρός της υγείας μας), είναι ο εξής ✅Θα πρέπει το νούμερο της περιεκτικότητας του Νατριου (Na) που επιγράφεται στο κουτί να είναι κοντά στο νούμερο των θερμίδων που μας δίνει η αντίστοιχη μερίδα. Αν είναι πολύ μεγαλύτερο, σημαίνει οτι το συγκεκριμένο τρόφιμο, συνεισφέρει δυσανάλογα πολύ στην ημερήσια πρόσληψη αλατιού. Αυτο στηρίζεται στην παρατήρηση ότι η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη Νa είναι 2.300 mg, δηλαδή περίπου όσες και οι θερμίδες που πρέπει να προσλαμβανει ένα μέσο άτομο. 👉Διαβάζουμε τις ετικέτες σωστά λοιπόν, γιατί ο ενημερωμένος καταναλώτής είναι ο υγιής καταναλωτής. 🙂 • • • • #drpapalazarou #nutrimed #diettips #healthylifestyle #nutrition #nutritionist #dietitian

A post shared by Dr. Anastasios Papalazarou (@dr.papalazarou) on

«Περισσότερο από τα 3/4 του αλατιού που προσλαμβάνουμε καθημερινά, προέρχεται από επεξεργασμένα τρόφιμα» τονίζει ο ίδιος, ενώ μας αποκαλύπτει και έναν εύκολο τρόπο για να καταλάβουμε αν το προϊόν που αγοράζουμε έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι!

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

📍Με το ένα πόδι στις παραλίες, πλέον η αγωνία μας είναι να χάσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα βάρος. Ωστόσο, η επιπόλαιη αυτή προσέγγιση μπρορεί να είναι σημαντικά επιζήμια για το σώμα μας. Κι αυτό γιατί όταν ξεκινάμε μια δίαιτα αδυνατίσματος, στόχος θα πρέπει να είναι όχι να χάσουμε βάρος, γενικά κι αόριστα, όχι να χάσουμε μυικό ιστό, μαλλιά, δέρμα, αλλά κυρίως (σχεδόν αποκλειστικά) λιπώδη ιστό. Για να συμβεί αυτό,θα πρέπει να κάνουμε ένα σωστό προσδιορισμό της σύστασης του σώματος μας. 🔸Βάρος🔸 Μας δίνει μια ένδειξη, αλλά δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικό της κατάστασης μας. Για παράδειγμα, ένα πολύ γυμνασμένο άτομο, μπορεί να ζυγίζει πολλά, αλλά να μη χρειάζεται να χάσει βάρος. 🔹Ποσοστό λίπους🔹 Η γνωστή λιπομέτρηση. Μας δινει μια πολύ καλή εικόνα της σύστασης σώματος, ωστε να γνωρίζουμε το ποσό λιπώδους ιστού που έχουμε, αλλά και χάνουμε κατά τη διάρκεια της προσπάθειας. 🔻Λόγος περιφέρειας μέσης προς γλουτούς🔻 Με μια απλή μεζούρα, προσδιορίζουμε το λόγο αυτό κι έχουμε μια ακριβή εικόνα της τοπικής κατανομής λιπώδους ιστού, προσδιορίζοντας σωστότερα τόσο τις προσδοκίες απώλειας, όσο και τη σύσταση της δίαιτας. ......με ολο τον εξοπλισμό εν ωρα εργασίας. • • • • #drpapalazarou #nutrimed #dietitian #nutritionist #weightloss #livehealthy #lovemyjob

A post shared by Dr. Anastasios Papalazarou (@dr.papalazarou) on

Χρήσιμες συμβουλές για όλους από τον γνωστό διατροφολόγο λίγο πριν το καλοκαίρι μπει και επισήμως!

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dr. Anastasios Papalazarou (@dr.papalazarou) on

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ