Γυμναστές κυκλοφορούν πολλοί στο διαδίκτυο, Ελένη Πετρουλάκη μία: Οι τρεις ασκήσεις που μας προτείνει

Δίνει οδηγίες για το πως θα μείνουμε υγιείς στο σπίτι...

Η Ελένη Πετρουλάκη "μένει σπίτι" και δείχνει πως μπορούμε να γυμναστούμε με εύκολους τρόπους. Ζούμε δύσκολες στιγμές, όμως δεν πρέπει να «χαλάμε» την σιλουέτα μας.

 

Η ίδια αυτή τη φορά με ένα έξυπνο και χρηστικό βίντεο εξηγεί τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι για να είμαστε γεροί αυτές τις μέρες της καραντίνας. Μπορεί να είμαστε «κλεισμένοι» σε ένα σπίτι αλλά ποτέ δεν πρέπει να χάνουμε τη διάθεση μας…

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Πρόγραμμα στο σπίτι με μια καρέκλα (εύκολο και εφικτό από όλους) 👉🏻Όλο το πρόγραμμα γίνεται από 1 έως 3 σετ ανάλογα το επίπεδο της φυσικής μας κατάστασης. Οι επαναλήψεις όπως και ο χρόνος που παραμένουμε σε κάθε άσκηση είναι και αυτό ανάλογο του επιπέδου του κάθε αθλούμενου. Το πρόγραμμα έχει μια ΡΟΗ στις ασκήσεις ξεκινώντας από μεγάλη μυική ομάδα όπως είναι τα πόδια και φτάνουμε στο τέλος στην αερόβια προπόνηση.. Γυμνάζουμε όλες τις μυϊκές ομάδες. Ένα πρόγραμμα για να έχει αποτελέσματα 100% πρέπει να είναι εξατομικευμένο @fitlab.services 🛑Ασκησεις για πόδια 1- Όρθιοι μπροστά στην καρέκλα με τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης. Κάνουμε βαθύ κάθισμα με την καρέκλα πίσω μας. Σηκωνόμαστε όρθιοι και κάνουμε την προσπάθεια να καθίσουμε με λυγισμένα τα πόδια σε ορθή γωνία. ✔️3 σετ από 15 επαναλήψεις 2- εχουμε ως στήριγμα την καρέκλα και προσπαθουμε να κάνουμε προβολες προς τα πίσω εναλλαξ τα πόδια. 👉🏻 Εναλλαγή για προχωρημένους Το ένα πόδι πάνω στην καρέκλα και το άλλο πόδι μπροστά λυγισμένο (προβολές) ✔️3 σετ από 15 επαναλήψεις το κάθε πόδι. 3- Ξαπλώνουμε στο πάτωμα με τα πόδια πάνω στην καρέκλα λυγισμένα και ακουμπάμε τις φτέρνες. Ανεβάζουμε λεκάνη και δουλεύουμε γλουτούς. 🛑Ασκήσεις για Ώμους -πλάτη 1- Καθιστή στην καρέκλα φέρνω μπροστά τον κορμό να ακουμπάει το στήθος στα πόδια. Παίρνουμε τα μπουκάλια νερό και λυγίζουμε. Τεντώνουμε τα χέρια και τα ανοίγουμε στο πλάι. 2-Άρσεις χεριών πάνω από το κεφάλι με τα μπουκάλα το νερό .. 🛑Ασκησεις κοιλιακών 1- Κοιλιακούς στο πάτωμα ανάσκελα με τα πόδια πάνω στην καρέκλα Και κάνουμε ροκανίσματα 2- σανίδα με τα χέρια λυγισμένα πάνω στην καρέκλα ακουμπώντας τους αγκώνες 👉🏻Και εναλλακτική για προχωρημένους Τα πόδια πάνω στην καρέκλα και τα χέρια λυγισμένα στο έδαφος. Στηριζόμαστε στους αγκώνες.. 🛑Αερόβια προπόνηση 1-Καθιστή στην καρέκλα Ανοίγω - κλείνω πόδια λυγισμένα παρά πολύ γρήγορα και παράλληλα άρσεις ποδιών προς τα πάνω. 2- Επιτόπιο τύπου jogging καθιστοί στην Καρέκλα και κάνουμε άρσεις των χεριών πανω από το κεφάλι η λυγίζω εναλλάξ τα χέρια προς τα πίσω παρά πολύ γρήγορα✌🏻 #staystrong #stayhealthy #stayhome #menoumespiti #spitimetineleni @fitlab.services @total_body_reset @fayskorda @toprwino_ant1

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eleni Petroulaki (@elenipetroulaki) στις

 

 

Ακούστε προσεκτικά τις οδηγίες της…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ