Πιο αποτελεσματικό για τις επιχειρήσεις το LinkedIn

Τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από όλες τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά τις επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για B2B είτε για B2C εμφανίζει το LinkedIn. Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα της Hubspot σε περισσότερες από 5.000 επιχειρήσεις και τις προσπάθειες που καταβάλλουν στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης.

Τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από όλες τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά τις επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για B2B είτε για B2C εμφανίζει το LinkedIn. Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα της Hubspot σε περισσότερες από 5.000 επιχειρήσεις και τις προσπάθειες που καταβάλλουν στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης.

Η αποτελεσματικότητα του LinkedIn ήταν τριπλάσια έναντι αυτής του Twitter και του Facebook, όσον αφορά την κίνηση προς τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αυτά τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες τους.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο λόγος για αυτό είναι η φύση του LinkedIn, ως μέσου κοινωνικής δικτύωσης που αφορά αποκλειστικά επαγγελματίες, οι οποίοι ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τη θέση τους και έτσι ο στόχος είναι πολύ συγκεκριμένος και η επικοινωνία είναι άμεση.

Επίσης, όταν κάποιος επισκέπτεται το LinkedIn, επικεντρώνεται στα θέματα των επιχειρήσεων, που σημαίνει ότι το σχετικό περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Ακόμη ένας λόγος είναι ότι, καθώς το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις ενημερώσεις είναι πιο συγκεκριμένο, αντί κάποιος να "πελαγοδρομεί" ανάμεσα σε προσωπικά θέματα, οι αναρτήσεις επικεντρώνονται σε θέματα μάρκετινγκ ή επιχειρήσεων, αυξάνοντας την πιθανότητα η ανάρτηση μίας επιχείρησης να γίνει αντιληπτή στους χρήστες του LinkedIn περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα.







πηγή: http://www.emea.gr/article/121941/

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ