Ο Γιώργος Λάνθιμος πάει για "Όσκαρ μόδας" - Δημιουργός του concept σε βίντεο & φώτο για τον οίκο Gucci (φώτο-βίντεο)

Εντυπωσιακό σκηνικό με πρωταγωνιστές περήφανα άλογα και μοντέλα

Ο Γιώργος Λάνθιμος έχει εντυπωσιάσει το παγκόσμιο κοινό του κινηματογράφου πολλές φορές με τις εμβληματικές ταινίες του. Τελευταία μεγάλη επιτυχία με πολλά βραβεία "Η Ευνοούμενη".

Αυτη τη φορά ο μεγάλος Έλληνας σκηνοθέτης πάει για "Όσκαρ Μόδας". Από την αρχή της θητείας του Alessandro Michele  στην Gucci, οι διαφημιστικές καμπάνιες του γνωστού οίκου μόδας , έχουν μεταφέρει τους θεατές σε χολιγουντιανά σκηνικά που στήνονται στους δρόμους.

Έτσι βλέπουμε τα ρούχα και τα αξεσουάρ Gucci με φόντο κινηματογραφικά σκηνικά της δεκαετίας του 40, που θυμίζουν την DisneyLand, ή την αρχαία ελληνική αποικία  Σελινούντας στη Σικελία. Κορυφαίοι φωτογράφοι όπως ο Bruce Gilden, είχαν την ευθύνη αυτών των προβολών. 

Στο "παιχνίδι" έχουν λάβει μέρος και διάσημοι κινηματογραφιστές όπως ο σκηνοθέτης Χάρμονυ Κόριν , ή όπως τώρα ο "δικός μας" Γιώργος Λάνθιμος.

Ο πολυβραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης που πέρυσι κυκλοφόρησε το "Art Book" του οίκου Gucci, φέτος είχε την ευθύνη του concept για τα βίντεο και τις φωτογραφίες που προβάλλουν τη συλλογή  ρούχων Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020, του οίκου Gucci, αναφέρει το Another Magazine.

Η ιδιόρυθμη  κινηματογραφική ματιά του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη συναντά τον υπερρεαλιστικό κόσμο του Αλεσάντρο Μικέλε, διευθυντή δημιουργικού στον Gucci και το αποτέλεσμα είναι ένα εκτυφλωτικό κολάζ εικόνων στους δρόμους του Λος Άντζελες, αλλά και το  ξενοδοχείο Chateau Marmont. 

  Ο Λάνθιμος δεν πηγαίνει σε βοσκοτόπια ή φάρμες. Φέρνει τα αγέρωχα άλογα στο αστικό περιβάλλον και τους προσδίδει ανθρώπινα χαρακτηριστικά.

Αφαιρεί το στυλιζαρισμένο που συνήθως συνοδεύει τις φωτογραφίσεις μόδας και τοποθετεί τους ήρωές του στη «στυγνή» καθημερινότητα της Πόλης των Αγγέλων. Στο σούπερ μάρκετ, το βενζινάδικο, την κίνηση, το πλυντήριο αυτοκινήτων, ακόμη και την πισίνα.  

Το αστικό τοπίο ταξιδεύει τον θεατή στο Λος Άντζελες ενός παράλληλου σύμπαντος, όπου τα πάντα φωτίζονται με vintage, technicolor πινελιές και πρωταγωνιστής δεν είναι ο άνθρωπος αλλά το άλογο.

Τοποθετώντας το αγέρωχο αυτό ζώο σε ένα urban περιβάλλον μακριά από στάβλους και λιβάδια, ο Λάνθιμος και ο οίκος Gucci το χρησιμοποιούν περισσότερο ως σύμβολο και ανατρεπτικό στοιχείο που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει τα πάντα, από την οικογένεια μέχρι τον έρωτα. 

«Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη της τριπλέτας... ιδίως αν περιλαμβάνει ένα άλογο» προτρέπει ο ιταλικός οίκος στο δελτίο Τύπου, διερωτώμενος: «Είναι ένα μακρύτριχο, με ουρά κατοικίδιο; Ένα μέλος της οικογένειας;


Ένα θεραπευτικό μέσο; Μια αναφορά στη συνεχιζόμενη ιππική γενεαλογία του DNA της Gucci; Μία μυθολογική μετενσάρκωση μιας θεότητας του έρωτα; Ίσως όλα αυτά, ίσως τίποτα». 

 Ο Γιώργος Λάνθιμος ήταν αυτός, άλλωστε, που πρόσφατα συνυπέγραφε μαζί με τον Αλεσάντρο Μικέλε τη συλλεκτική φωτογραφική έκδοση του οίκου. Η φωτογράφιση του artbook με τίτλο «Ωοτοκία» έγινε στις αρχές του καλοκαιριού, στην περίφημη Leda Gallery της Villa Albani Torlonia της Ρώμης. 


Δείτε το εκπληκτικό βίντεο της καμπάνιας

Δείτε όλες τις φωτογραφίες στο κεντρικό SLIDESHOW

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ