25 ιδέες για σνακ στο γραφείο - Έτοιμο από το σπίτι το νόστιμο γεύμα σας!

Το σνακ του γραφείου μπορεί εύκολα να ετοιμαστεί στο σπίτι. Θα είναι πιο νόστιμο, πιο υγιεινό και προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις μας.

Με μια σωστή οργάνωση, γλιτώνετε χρήματα και κερδίζετε γεύση και ποιότητα.

Το κολατσιό στο γραφείο είναι απαραίτητο -κανόνας πρώτος. Το τι εννοεί ο καθένας μας κολατσιό είναι μια άλλη υπόθεση, που έχει να κάνει και με τις ώρες ή με το είδος εργασίας, βέβαια. Είναι και θέμα προσωπικό. Γιατί, άλλο μια μπάρα δημητριακών και άλλο ένα πεϊνιρλί, για παράδειγμα.

Μπορεί ν' ανήκετε στην -ζηλευτή, είν' αλήθεια- κατηγορία "μήλο, καρότο, μπανάνα" ή στην παραπλήσια "γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και φρούτα".  Αντίκρυ σας υπάρχει η κατηγορία "τυρόπιτα ή τοστ" και η πιο προχωρημένη "παραγγέλνουμε φαγητό", από σουβλάκι μέχρι κινέζικο. Για κάθε περίπτωση, υπάρχουν ενδιαφέρουσες λύσεις -από άποψη είδους, κόστους και θερμιδικής αξίας. Πάμε πιο κάτω.

Οι ιδέες

Οι υγιεινές: μπάρες δημητριακών, γιαούρτι με φρούτα ή σκέτο, σάντουιτς με μαύρο ψωμί ολικής, τυρί και αλλαντικό χαμηλών λιπαρών, με ψητό κοτόπουλο, με ψητά λαχανικά, με ψητό κρέας σε λεπτές φέτες. Σαλάτες διάφορες. Σαλάτες με όσπρια, όπως με φακές ή φασόλια. Tip: θα ψήσετε φιλέτα κοτόπουλου ή μοσχάρι αρκετά για τρεις μέρες και θα τα διατηρήσετε στο ψυγείο. Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα ψητά λαχανικά.

Οι κατάλληλες για όλους: Οι αραβικές πιτούλες είναι μια καλή λύση για να τυλίξετε τα υλικά σας, καθώς δεν παχαίνουν όσο το ψωμί. Αν χρησιμοποιήσετε ψωμί, προτιμήστε το φρέσκο, ολικής αλέσεως: δεν έχει τα συντηρητικά του τυποποιημένου και είναι χορταστικό και νόστιμο. Τα αλλαντικά δεν είναι κατ' ανάγκη παχυντικά: κανονικό ζαμπόν από μπούτι ή γαλοπούλα είναι απενοχοποιημένα. Το τυρί που θα χρησιμοποιήσετε μπορεί να είναι μια νόστιμη γραβιέρα, φτάνει να μην είναι πολύ.

 

 

Εναλλακτικά, για να μειώσετε τις θερμίδες, προτιμήστε για γέμιση σαλατικά και τονοσαλάτα, δική σας φυσικά. Η μαγιονέζα αντικαθίσταται με στραγγιστό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών. Ανάλογα με το περιβάλλον και τις ανάγκες σας, μια "πλήρης" σαλάτα σε ταπεράκι είναι από τις καλύτερες λύσεις. Μπορεί να περιέχει κοτόπουλο, τόνο, σολομό, όσπρια, τυρί ή ότι άλλο σκεφτείτε μαζί με τα λαχανικά.

Αν, τώρα, δεν κάνετε χωρίς μια πίτα, η σπιτική θα έχει υλικά που γνωρίζετε, χωρίς περιττά λίπη, τονίζει η Ντίνα Γκρουμούτη στην κατηγορία Umami, στο Αθηνόραμα 

Για πολύ πεινασμένους, ακόμα κι ένα σάντουιτς μπορεί να γίνει πολύ χορταστικό, αν π.χ. περιέχει κεφτεδάκια από κρέας ή ρεβιθοκεφτέδες (φαλάφελ). Εδώ θα σκεφτούμε και τις ενισχυμένες σαλάτες, με βάση τα όσπρια ή το κοτόπουλο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ