Αποκλ. - Made in Greece η Toorbee: Η ελληνική start-up «μαθαίνει» στους Κινέζους τουρίστες τι εστί ελληνική φιλοξενία

Πρωτοποριακή και επαναστατική η ελληνική travel tech start-up Toorbee ενώνει Ανατολή με Δύση, διευκολύνοντας τους τουρίστες και τους επιχειρηματίες να απολαμβάνουν και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες αντίστοιχα.

Η Toorbee ουσιαστικά αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ της ζήτησης από τους Κινέζικους OTA’s (online travel agents) για τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται στον προορισμό (in-destination services & activities), με τους παρόχους αυτών (local services providers) στην Ελλάδα και αλλού. Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Toorbee είναι, μεταξύ άλλων, μεταφορά, ξενάγηση, ημερήσιες εκδρομές, εστίαση, εκπτωτικά κουπόνια για αγορές κά.

Η ιδέα ξεκίνησε από τα δύο αδέρφια Νίκο και Γιώργο Παπαχρήστο, μετά από αλλεπάλληλα ταξίδια τους στην Κίνα τα τελευταία 8 χρόνια και εντοπίζοντας τις ανάγκες της Κινεζικής αγοράς. Η ιστορία τους άρχισε να διαγράφεται το 2016 και από τότε η πορεία τους είναι συνεχώς ανοδική με τις διεθνείς διακρίσεις να έρχονται να ενισχύσουν τη δυναμική της Toorbee.

Ο Νίκος και ο Γιώργος περιγράφουν στο MadeinGreece.news τον τρόπο λειτουργίας και τις δυνατότητες που προσφέρει η Toorbee, ενώ ταυτόχρονα μας αποκαλύπτουν τις προτιμήσεις των Κινέζων τουριστών σε ό,τι έχει να κάνει με την Ελλάδα.

Τα βασικότερα σημεία της συνέντευξης:

  • H Toorbee ξεκίνησε το 2016 ως μια προσπάθεια να γίνει η γέφυρα μεταξύ Ευρώπης και Κίνας, όσον αφορά την in-destination spending αγορά του τουρισμού
  • Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Τoorbee είναι η βαθιά γνώση μας για την κινέζικη αγορά και το δίκτυο σχέσεων που έχουμε αναπτύξει στην Κίνα
  • ξεκινήσαμε να ταξιδεύουμε στην Κίνα από το 2011, οπότε αντιληφθήκαμε αμέσως την πορεία και την ταχύτητα των πραγμάτων εκεί
  • Το δυσκολότερο βήμα ήταν το χτίσιμο των σχέσεων και οι πρώτες συνεργασίες στην Κίνα, σε συνδυασμό με την πρόσβαση σε χρηματοδότηση
  • Η Τoorbee ξεκίνησε σαν μια 100% ελληνική προσπάθεια δύο αδερφών από την Ελλάδα
  • Αυτό που θέλουμε είναι η Τoorbee να αποτελέσει την γέφυρα που θα ενώνει την Ευρώπη με την Κινέζικη ζήτηση και όχι μόνο στο κομμάτι των τουριστικών υπηρεσιών

Ποιο είναι το story/το αφήγημα γύρω από τη δημιουργία της Toorbee; Πότε και πως ξεκίνησε η ιστορία της; Ποια η ιδέα, η στόχευση και τα στάδια ανάπτυξής του;

H Toorbee ξεκίνησε το 2016 ως μια προσπάθεια να γίνει η γέφυρα μεταξύ Ευρώπης και Κίνας, όσον αφορά την in-destination spending αγορά του τουρισμού. Στην ιδέα αυτή καταλήξαμε με τον αδερφό μου, μετά απο αλλεπάλληλα ταξίδια στην Κίνα τα τελευταία 8 χρόνια. Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον εξερχόμενο τουρισμό της Κίνας, καθώς αποτελεί το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας του τουρισμού και η Ελλάδα αποτελεί ένα εξαιρετικό σημείο για να ξεκινήσεις.

Τι ακριβώς είναι η Toorbee, τι υπηρεσίες προσφέρει και πώς λειτουργεί;

Η Τoorbee αποτελεί ένα τεχνολογικό σύστημα το οποίο παρέχει τις εξής δυνατότητες:

  • Διανoμή υπηρεσιών in-destination στην Κίνα, μέσω του δικτύου Κινέζικων ΟΤΑ (Online Travel Agents), με τους οποίους έχει συμβληθεί η Τoorbee
  • Εργαλεία δημιουργίας video & audio content για τις in-destination υπηρεσίες στα κινέζικα
  • Δυνατότητα αποδοχής πληρωμών μέσω κινέζικων εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile payments)

Ποια είναι τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα; Τι νέο έχει έρθει να φέρει στην αγορά;

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Τoorbee είναι η βαθιά γνώση μας για την κινέζικη αγορά (νοοτροπία, τρόπος ζωής, προβληματισμοί) και το δίκτυο σχέσεων που έχουμε αναπτύξει στην Κίνα. Με αυτήν τη γνώση, προσαρμόζουμε την Ευρωπαϊκή προσφορά στις ανάγκες της Κινεζικής ζήτησης.

Πώς και γιατί επιλέξατε την Κίνα ως χώρα στην οποία απευθύνεστε;

H Κίνα αποτελεί το μέλλον της παγκόσμιας παραγωγής και κατανάλωσης και αποτελεί μια αγορά που είναι πολύ δύσκολο να εισέλθει κανείς. Λόγω κάποιων γνωριμιών που κάναμε όταν σπουδάζαμε στο εξωτερικό, ξεκινήσαμε να ταξιδεύουμε στην Κίνα από το 2011, οπότε αντιληφθήκαμε αμέσως την πορεία και την ταχύτητα των πραγμάτων εκεί.

Είναι στοχευμένοι οι προορισμοί που δουλεύετε στην Ελλάδα;

Είναι οι προορισμοί που ορίζει η ίδια η ζήτηση της Κίνας, δηλαδή η Αθήνα , η Μύκονος, η Σαντορίνη κυρίως, μαζί με κάποιους ηπειρωτικούς προορισμούς και νησιά όπως η Ζάκυνθος.

Τι είναι αυτό που κερδίζει τους Κινέζους τουρίστες κι επιλέγουν τελικώς της Ελλάδα;

Σίγουρα είναι η ο πολιτισμός, η ιστορία, το φυσικό τοπίο και οι εξαιρετικές διακρατικές σχέσεις της Ελλάδας με την Κίνα.

Ποια ήταν τα δύσκολα βήματα που συναντήσατε στην πορεία σας μέχρι τώρα και ποιες οι μεγαλύτερες επιτυχίες;

Το δυσκολότερο βήμα ήταν το χτίσιμο των σχέσεων και οι πρώτες συνεργασίες στην Κίνα, σε συνδυασμό με την πρόσβαση σε χρηματοδότηση. Δυστυχώς, η Ελλάδα είναι ένα μέρος στην περιφέρεια της Ευρώπης και το βάθος και το γνωσιακό επίπεδο των επενδυτών δεν είναι ακόμη ιδιαίτερα ανεπτυγμένο.

Εμείς δημιουργήσαμε το site ''Made in Greece.news''. Πόσο ελληνικό είναι το δικό σας δημιούργημα;

Η Τoorbee ξεκίνησε σαν μια 100% ελληνική προσπάθεια δύο αδερφών από την Ελλάδα, με μια σπουδαία ομάδα παιδιών από την Ελλάδα, στην οποία αργότερα πλαισιώθηκαν και άνθρωποι από την Κίνα.

Διαβάστε την συνέχεια στο MadeinGreece.news

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ