Ιταλός πήγε στο περίπτερο να αγοράσει τσιγάρα: Στο πακέτο αντίκρισε τη νεκρή γυναίκα του από το κρεββάτι του νοσοκομείου (φώτο)

Ζητά 100 εικατομμύρια αποζημίωση από την εταιρεία

Μια σοκαριστική φωτογραφία είδε ένας 50χρονος άντρας από το Ρίμινι, πάνω στο πακέτο των τσιγάρων που αγόρασε από το περίπτερο.

Ο άνδρας κατέθεσε μήνυση εναντίον των πολυεθνικών εταιρειών, όταν ανακάλυψε ότι η  διασωληνωμένη γυναίκα πάνω στη φωτογραφία που χρησιμοποιείται για να προειδοποιήσει τους καπνιστές για τις βλάβες του καπνίσματος ήταν η νεκρή σύζυγος του.

Η γυναίκα του στη φωτογραφία εικονίζεται πάνω στο κρεββάτι του νοσοκομείου , και η φωτογραφία τραβήχτηκε λίγες μέρες πριν το θάνατο της. "Αυτό που συνέβη είναι φοβερό" , δήλωσε ο σοκαρισμένος σύζυγος στην Corriere Della Sera.

Μόλις ξεπέρασε το αρχικό σοκ, επικοινώνησε με το δικηγόρο του για να ασκήσει αγωγή. Δεν είναι γνωστό ποιος πήρε χωρίς άδεια αυτή την φωτογραφία, πολύ περισσότερο είναι άγνωστο το πώς δημοσιοποιήθηκε χωρίς να ζητηθεί η συναίνεση του ενδιαφερόμενου, ο οποίος πλέον έχει καταθέσει μήνυση, αξιώνοντας από την πολυεθνική εταιρεία μία αποζημίωση ύψους 100 εκατ. ευρώ.

Όπως δημοσίευσε αρχικά η εφημερίδα Il Resto del Carlino, ο 50χρονος αναγνώρισε στο μήνυμα κατά του καπνίσματος τη φωτογραφία της γυναίκας του συνδεδεμένης με σωληνάκια και με δεμένο το κεφάλι. Επιπλέον, ο θάνατος της συζύγου του, τον Νοέμβριο του 2017, δεν συνδέεται με το κάπνισμα.

Το θέαμα αυτής της συνταρακτικής φωτογραφίας με τίποτα δεν μπορεί να δικαιολογήσει στο μυαλό του 50χρονου -που την κοιτάζει και την ξανακοιτάζει, μη πιστεύοντάς το- την αγαθή πρόθεση της μάχης κατά του καπνίσματος.

Η απάντηση της πολυεθνικής εταιρείας καπνού στον 50χρονο ήταν η εξής: Σας ενημερώνουμε ότι οι εικόνες επιλέγονται βάσει της ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν μόνο μηνύματα και εικόνες που βρίσκονται στα επίσημα αρχεία, που έχουν συσταθεί για να τις εξυπηρετούν στην υποχρέωσή τους να αναγράφουν αυτά τα αποτρεπτικά μηνύματα, αναφέρει η Il Messangero.it.

Δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση διακριτικότητας στην επιλογή αυτών των φωτογραφιών που εναλλάσσονται στα πακέτα (που κανονικά είναι 14 διαφορετικές φωτογραφίες τον χρόνο).

Πάντως  ο 50χρονος δηλώνει ότι θα συνεχίσει απτόητος τη μάχη εναντίον της εταιρείας που χρησιμοποίησε τη φωτογραφία της νεκρής γυναίκας του. "Μας συμβούλευσαν  με το τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή το Υπουργείο Υγείας και σίγουρα θα κάνουμε ", δηλώνει.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ