Επτά τρόποι για να ενισχύσετε την άμυνα του οργανισμού σας σήμερα κιόλας

Προκειμένου να παραμένετε υγιείς δεν αρκεί μόνο να γυμνάζεστε και να ακολουθείτε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα. 

Είναι σημαντικό να έχετε μία ολιστική προσέγγιση και να προσπαθείτε να προχωράτε σε μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας. Τι μπορείτε να κάνετε;

Στην παρακάτω gallery θα βρείτε μερικούς εύκολους τρόπους για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Γελάστε! Το γέλιο μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και τη διάθεσή σας. Αυξάνει τα επίπεδα αντισωμάτων στο αίμα και των λευκών αιμοσφαιρίων που προσβάλλουν και εξοντώνουν τα βακτήρια και τους ιούς. Επίσης, αυξάνει τον αριθμό των αντισωμάτων στη βλέννη που υπάρχει στις αναπνευστικές οδούς που αποτελούν τα σημεία εισόδου για πολλά μικρόβια.

Συμπεριλάβετε πάντα πολλές ημέρες ξεκούρασης στο πρόγραμμα προπόνησης που ακολουθείτε προκειμένου να δώσετε χρόνο στον οργανισμό σας να ανακάμψει και να διατηρήσετε την υγεία του του ανοσοποιητικού σας συστήματος.

Μία μελέτη σε μία γερμανική χορωδία αποκάλυψε ότι το τραγούδι ενεργοποιεί τη σπλήνα, συμβάλλοντας στην αύξηση των συγκεντρώσεων αντισωμάτων στο αίμα και ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ορισμένα λίπη είναι απαραίτητα για τη δημιουργία κυττάρων και για την παραγωγή προσταγλανδινών, ορμονικών ενώσεων που συμβάλλουν στη ρύθμιση της αντίδρασης του ανοσοποιητικού συστήματος σε λοιμώξεις. Επιλέξτε τα λίπη που καταναλώνετε με προσοχή, προτιμώντας τα ακόρεστα φυτικά λίπη

Καταναλώστε περισσότερα εσπεριδοειδή. Η βιταμίνη C, που βρίσκεται σε υψηλές ποσότητες σε πορτοκάλια, λεμόνια, λάιμ και γκρέιπφρουτ, ενισχύει τη δραστηριότητα των φαγοκυττάρων στο αίμα.

Μόλις 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη μειώνουν την ικανότητα των λευκών αιμοσφαιρίων να καταπολεμούν τα βακτήρια. Επιλέξτε ένα φυσικό γλυκαντικό, όπως, η στέβια για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Παράλληλα, προσπαθήστε να περιορίσετε εναλλακτικές λύσεις χωρίς θερμίδες, όπως η ασπαρτάμη.

Όταν γυμνάζεστε, το ανοσοποιητικό σας σύστημα παράγει περισσότερα από τα κύτταρα του αίματος που επιτίθενται στους βακτηριακούς εισβολείς. Μάλιστα, όσο πιο συχνά ασκείτε, τόσο περισσότερα είναι τα οφέλη για την υγεία σας μακροπρόθεσμα. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που ασκούνται πέντε ή έξι ημέρες την εβδομάδα αρρωσταίνουν λιγότερο σε σχέση με αυτούς που δεν γυμνάζονται.

Πηγή: Reader’s Digest

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ