Αυτά είναι τα 4 πιάτα που θα ενεργοποιήσουν τον κοιμισμένο μεταβολισμό σου

Ο διατροφολόγος Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης λατρεύει τους σωστούς συνδυασμούς στο φαγητό και προτείνει 4 απλά πιάτα που θα ετοιμάσεις σε ελάχιστα λεπτά.

Η σωστή διατροφή και οι τροφές που επιταχύνουν το μεταβολισμό είναι πιο απλή υπόθεση από ό, τι ίσως πίστευες.

Kατάλληλοι διατροφικοί συνδυασμοί από τον Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη και το logodiatrofis.gr:

1. Σαλάτα με καλαμπόκι, σολομό, λεμόνι και πιπέρι!

Εύκολη σαλάτα με υπέροχη γεύση και συστατικά που αγαπούν τη γραμμή σου.

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ω-3 λιπαρά – Λουτείνη – Βιταμίνη C – Καψαικίνη

2. Τόνος με ελιές, φασόλια και λεμόνι

Μια δροσερή σαλάτα που θα φτιάξεις σε χρόνο μηδέν!

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ω-3 και Μονοακόρεστα λιπαρά – Φυτοοιστρογόνα – Βιταμίνη C

3. Γραβιέρα με πορτοκάλι, καρύδια, μέλι και κανέλα

Ένα γρήγορο σνακ με... παραδοσιακές καταβολές την Κρήτη και ευχάριστο συνδυασμό γεύσεων!

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ασβέστιο - Βιταμίνη C – Ω3 λιπαρά – Υψηλή συνολική αντιοξειδωτική ισχύ

4. Χταπόδι ξυδάτο με καρότο και πιπέρι

Εκτός από εξαιρετικό μεζέ, το χταποδάκι θα κάνει θαύματα και με τη σιλουέτα σου.

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ω-3 & Ω-6 – β καροτένιο - Βιταμίνη C – Καψαικίνη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ