Η Δρ. Κατερίνα Μουστάκα αφού ισιώνει τη μισή Αθήνα από λουμπάγκο και πιασίματα δίνει συμβουλές και στο Instagram (βίντεο)

Βήμα -βήμα τι πρέπει να κάνουμε αν πιαστούμε

Τα "μαγικά" της χέρια λυτρώνουν εκατοντάδες Αθηναίους και Αθηναίες από μυικούς πόνους, πιασίματα και λουμπάγκο. Η Δρ. Κατερίνα Μουστάκα κάπου στο δημοτικό - όπως λέει η ίδια- αγάπησε το πιάνο , μετά "ερωτεύθηκε" την Κομανέτσι και στα 11 τον στίβο.

Με το που τελείωσε την Ιατρική, έχοντας βάσεις φιλοσοφικές, τάσεις καλλιτεχνικές και επιδόσεις αθλητικές, της φάνηκε εξαιρετική η προοπτική να ακολουθήσει, σαν θεόσταλτο μονόδρομο της περαιτέρω εκπαίδευσης της, ένα επάγγελμα που διέπεται από το τρίπτυχο «επιστήμη, τέχνη και φιλοσοφία»: την Χειροπρακτική.

Το 2004  ήταν υποδιευθύντρια στην Ποδιατρική Κλινική Ολυμπιακού Χωριού στη διάρκεια της διεξαγωγής Ολυμπιακών Αγώνων. Στο ιατρείο της προσφεύγουν αθλητές και άνθρωποι με μυοσκελετικά προβλήματα .

Από το 1998 ασχολείται με την μελέτη, εφαρμογή και ανάπτυξη θεραπευτικών πρωτοκόλλων, στηριγμενων στο σύστημα των Travel and Simons "Myofascial Trigger Points Therapy"

Σε ανάρτηση της στο Instagram η Κατερίνα Μουστάκα ανέβασε ένα βίντεο που μας εξηγεί βήμα-βήμα τι πρέπει να κάνουμε αν τύχει να πιαστούμε και να μην μπορούμε να σηκωθούμε από τον καναπέ ή την καρέκλα

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Σας έχει τύχει να είσαστε ριζωμένοι σε μια καρέκλα/καναπέ/πολυθρόνα για ώρες - ένεκα πολύ σημαντικού πρότζεκτ/μαραθωνίου Netflix/Αρμένικης βίζιτας συγγενών και, όταν επιχειρήσετε να σηκωθείτε, να μην μπορείτε να #ισιώσετε ούτε με γερανό και να πηγαίνετε τα πρώτα μέτρα #σκυμμένοι σαν τη γραία; Σας έχει τύχει, επίσης, να έχετε κάνει ταρζανιά και να έχει «#μαγκώσει» η μεσούλα σας και κάθε φορά που δοκιμάζετε να σηκωθείτε από την καρέκλα να σας κόβει ένας «#σφάχτης» στα δύο; Ή μήπως έχετε αποκτήσει, μετά από δεκαετίες αποχής από οιανδήποτε μορφή άθλησης, την ευλυγισία οστρακόδερμου και αδυνατείτε να #σκύψετε -όχι για να ακουμπήσετε τα χέρια στο πάτωμα, ούτε για να βουρτσίσετε τα δόντια σας στο νιπτήρα- και χρειάζεται να υποστηρίζετε στον πάγκο/σε έπιπλα/στα πόδια σας; Αν η απάντηση σας σε όποια από τις παραπάνω ερωτήσεις είναι καταφατική και πιστεύετε ότι αυτό σας συμβαίνει γιατί έχετε μεγαλώσει/έχετε Δισκοκήλη/έχετε Σκολίωση/έχετε «μάτι», σας ενημερώνω ότι στο 98% των περιπτώσεων δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω και ότι αυτό συμβαίνει γιατί έχετε απλώς #Υπερτονικούς #Οπίσθιους #Μηριαίους. Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι οι μύες στο πίσω μέρος των μηρών σας δουλεύουν ολημερίς κι ολονυχτίς σε αυξημένο ρελαντί και είναι #μόνιμα σφιγμένοι και σε βράχυνση, χωρίς απαραίτητα να σας δίνουν αυτοί καθεαυτοί συμπτώματα. Και #ΕΠΕΙΔΗ οι μύες των ποδιών σας είναι μόνιμα σφιγμένοι και μαγκωμένοι, για αυτό ζορίζεται και η μεσούλα σας (κι όχι το αντίθετο). Και αν αναρωτιέστε αν θα συνεχίσετε να κουβαλάτε αυτό τον «αφανή» σπασμό για το υπόλοιπο του βίου σας, η απάντηση είναι αρνητική και σας έχω τη #λύση: Το μόνο που έχετε να κάνετε να «#υπενθυμίζετε» στον εγκέφαλο σας (εκεί είναι αποθηκευμένες οι «εργοστασιακές ρυθμίσεις») πως οι εν λόγω μύες μπορούν να έχουν και άλλο μήκος. Πρακτικά. Διατείνοντάς τους σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η απόφαση είναι δική σας! Παραθέτω λοιπόν βιντεάκι “How to” - που είναι και της μοδός - προς ορθήν εκτέλεση της #διάτασης. . . . #BodyWhisperer #chiropractic #chiropractor #Athenschiropractor #χειροπρακτική #fabchiro #drkaterinamoustaka #YouTube

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Moustaka MD, DC (@drkaterinamoustaka) στις

"Σας έχει τύχει να είσαστε ριζωμένοι σε μια καρέκλα/καναπέ/πολυθρόνα για ώρες - ένεκα πολύ σημαντικού πρότζεκτ/μαραθωνίου Netflix/Αρμένικης βίζιτας συγγενών και, όταν επιχειρήσετε να σηκωθείτε, να μην μπορείτε να #ισιώσετε ούτε με γερανό και να πηγαίνετε τα πρώτα μέτρα #σκυμμένοι σαν τη γραία;

Σας έχει τύχει, επίσης, να έχετε κάνει ταρζανιά και να έχει «#μαγκώσει» η μεσούλα σας και κάθε φορά που δοκιμάζετε να σηκωθείτε από την καρέκλα να σας κόβει ένας «#σφάχτης» στα δύο;

Ή μήπως έχετε αποκτήσει, μετά από δεκαετίες αποχής από οιανδήποτε μορφή άθλησης, την ευλυγισία οστρακόδερμου και αδυνατείτε να #σκύψετε -όχι για να ακουμπήσετε τα χέρια στο πάτωμα, ούτε για να βουρτσίσετε τα δόντια σας στο νιπτήρα- και χρειάζεται να υποστηρίζετε στον πάγκο/σε έπιπλα/στα πόδια σας;

Αν η απάντηση σας σε όποια από τις παραπάνω ερωτήσεις είναι καταφατική και πιστεύετε ότι αυτό σας συμβαίνει γιατί έχετε μεγαλώσει/έχετε Δισκοκήλη/έχετε Σκολίωση/έχετε «μάτι», σας ενημερώνω ότι στο 98% των περιπτώσεων δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω και ότι αυτό συμβαίνει γιατί έχετε απλώς #Υπερτονικούς #Οπίσθιους #Μηριαίους.

Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι οι μύες στο πίσω μέρος των μηρών σας δουλεύουν ολημερίς κι ολονυχτίς σε αυξημένο ρελαντί και είναι #μόνιμα σφιγμένοι και σε βράχυνση, χωρίς απαραίτητα να σας δίνουν αυτοί καθεαυτοί συμπτώματα.

Και #ΕΠΕΙΔΗ οι μύες των ποδιών σας είναι μόνιμα σφιγμένοι και μαγκωμένοι, για αυτό ζορίζεται και η μεσούλα σας (κι όχι το αντίθετο). Και αν αναρωτιέστε αν θα συνεχίσετε να κουβαλάτε αυτό τον «αφανή» σπασμό για το υπόλοιπο του βίου σας, η απάντηση είναι αρνητική και σας έχω τη #λύση:

Το μόνο που έχετε να κάνετε να «#υπενθυμίζετε» στον εγκέφαλο σας (εκεί είναι αποθηκευμένες οι «εργοστασιακές ρυθμίσεις») πως οι εν λόγω μύες μπορούν να έχουν και άλλο μήκος. Πρακτικά. Διατείνοντάς τους σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Η απόφαση είναι δική σας!

Παραθέτω λοιπόν βιντεάκι “How to” - που είναι και της μοδός - προς ορθήν εκτέλεση της #διάτασης", έγραψε στη λεζάντα που συνοδεύει τα βίντεο που αξίζει να δείτε.
.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ