Τρώτε τα νύχια σας; 10 tips για να σταματήσετε να το κάνετε!

Τρώτε τα νύχια σας και θέλετε να κόψετε αυτή τη συνήθεια; Παρακάτω θα δείτε μερικά χρήσιμα tips. 

Πώς θα κόψετε τη συνήθεια να τρώτε τα νύχια σας, σύμφωνα με το Ediva:

1. Σταματήστε όταν το καταλάβετε
Πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε καν ότι το κάνουμε διότι γίνεται ασυνείδητα όπως με κάθε καλά εδραιωμένη συνήθεια. Παρ’ όλα αυτά, εάν το αντιληφθείτε σταματήστε αμέσως.

2. Αγοράστε ειδικά βερνίκια με πικρή γεύση
Υπάρχουν στα φαρμακεία διάφορα διάφανα βερνίκια με πραγματικά απαίσια γεύση. Αγοράστε ένα από αυτά και θα δείτε ότι θα θέλετε να αποφύγετε τη γεύση. Εάν δείτε ότι «συνηθίζετε» το βερνίκι αυτό, αγοράστε αμέσως άλλο.

3. Πείτε στους γύρω σας να σας βοηθήσουν
Πείτε σε όσους εμπιστεύεστε να σας λένε να σταματάτε εάν ασυναίσθητα αρχίσετε να δαγκώνετε τα νύχια σας. Παρ’ όλα αυτά, πείτε τους να παραμείνουν σε ήπιους τόνους, να μη σας επιπλήττουν και να μην σας τραβάνε τα χέρια από το στόμα, διότι αυτό είναι από μόνο του πηγή άγχους.

4. Περιποιηθείτε τα νύχια σας
Μια από τις φορές που στάνταρ θα δαγκώσω τα νύχια μου είναι όταν κάτι σε αυτά με ενοχλεί, όπως ένα σπασμένο ή μη λείο νύχι, μια παρανυχίδα, ή νύχια σε διαφορετικό μήκος. Προσπαθήστε λοιπόν να τα κρατάτε πάντα περιποιημένα ώστε να μην έχετε αυτή την παρόρμηση.

5. Βάλτε ψεύτικα ή κάντε μανικιούρ
Αν κάνετε μανικιούρ, θα σας αρέσουν τόσο τα νύχια σας που δε θα θέλετε να τα χαλάσετε και δε θα τα τρώτε. Αν μάλιστα χρειαστεί να βάλετε ψεύτικα νύχια, δεν θα μπορείτε και να τα δαγκώσετε. Επιπλέον, θα νιώθετε πολύ καλύτερα με αυτά τα νύχια γενικά!

6. Βγάλτε φωτογραφία
Ακόμα κι όταν δεν έχετε μανικιούρ, θα βλέπετε τη φωτογραφία και θα έχετε ως στόχο να διατηρείτε τα νύχια σας όμορφα και υγιή, ώστε να μπορείτε να τα ξανακάνετε! Μία εικόνα χίλιες λέξεις, δε λένε;

7. Αναζητήστε το λόγο
Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι που κάποιος τρώει τα νύχια του, ενώ υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες που μπορεί να τον κάνουν πιο επιρρεπή. Καθίστε και σκεφτείτε τι σας ωθεί να το κάνετε, ή έστω υπό ποιες συνθήκες δαγκώνετε τα νύχια σας περισσότερο!

8. Μασήστε τσίχλα ή καραμέλα
Πολλές φορές δαγκώνουμε τα νύχια μας τόσο συχνά, που έχουμε συνηθίσει να απασχολούμε κάπως το στόμα μας επειδή μας ηρεμούν οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις του. Αντί να μασάτε τα νύχια σας, έχετε εύκαιρες τσίχλες ή καραμέλες για να ανακουφίσετε αυτή την παρόρμηση.

9. Αναζητήστε τρόπους χαλάρωσης
Αν παρατηρήσετε ότι μασάτε τα νύχια σας υπό πίεση ή σε περιόδους άγχους, προσπαθήστε να καταπολεμήσετε το στρες που νιώθετε με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο. Όχι μόνο για το καλό των νυχιών σας, αλλά και της υγείας σας γενικότερα. Βρείτε ένα χόμπι που σας αρέσει, συζητήστε το, διαλογιστείτε ή υιοθετήστε άλλες συνήθειες που σας χαλαρώνουν.

10. Εάν χρειαστεί, ζητήστε θεραπεία
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου τα νύχια είναι τόσο κοντά, που ματώνουν ή μολύνονται και ύστερα τσούζουν. Τότε ίσως να χρειαστείτε κάτι πιο δραστικό, όπως κάποια ψυχοθεραπεία ώστε να απαλλαγείτε από αυτή τη συνήθεια. Ο θεραπευτής δε θα σας κρίνει, παρά μόνο θα σας βοηθήσει για το καλό σας να βρείτε τι φταίει και να σταματήσετε το δάγκωμα των νυχιών.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ