Ο κόσμος έχει νεύρα, πολλά νεύρα… το ζήτημα είναι εμείς τι κάνουμε!

Συμβουλές και λύσεις σε θέματα που μας απασχολούν καθημερινά δίνει η blogger Κατερίνα Μαραγκού μέσα από το toimerologio.me

Πριν από λίγες ημέρες βρέθηκα σε μεγάλο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών γιατί ήθελα να πάρω μια καφετιέρα. Αντιλαμβάνεστε οτι δεν ήταν και το καλύτερό μου που χάλασε η καφετιέρα μου, παρόλα αυτά αντί να έχω εγώ νεύρα είχε η υπάλληλος που επρόκειτο να με εξυπηρετήσει. Και λέω που επρόκειτο γιατί τελικά δεν με εξυπηρέτησε ποτέ.

Αφού μ’ άφησε να περιμένω μισή ώρα πήγε τελικά να εξυπηρετήσει κάποιον άλλον πελάτη, ο οποίος προφανώς ενδιαφερόταν για κάτι ακόμα πιο ακριβό από τη συσκευή που ήθελα να πάρω εγώ. Όταν διαμαρτυρήθηκα - να σημειωθεί σ’ αυτό το σημείο οτι διαμαρτυρήθηκα με ήρεμο τόνο - απλά με "μάλωσε" και μου είπε να περιμένω και άλλο. Έφυγα, αφού πρώτα ενημέρωσα εκείνους που έπρεπε οτι η έλλειψη σεβασμού είναι κάτι που δεν αξίζει σε κανέναν.

Το γεγονός οτι είχε νεύρα είναι καθαρά δικό της θέμα… αυτό που αφορά εμένα είναι οτι δεν με αντιμετώπισε με σεβασμό… Άλλωστε η συμπεριφορά κάθε ανθρώπου είναι επιλογή του. Αυτό σημαίνει οτι δυστυχώς εμείς δεν μπορούμε να επηρεάσουμε τη συμπεριφορά των άλλων ανθρώπων που μας περιτριγυρίζουν ούτε να τη βελτιώσουμε.

Έτσι λοιπόν ας κοιτάξουμε να δούμε τι θα κάνουμε εμείς με εμάς και παράλληλα να θέσουμε όρια στους γύρω μας σχετικά με τη συμπεριφορά που μπορούμε να ανεχτούμε από εκείνους.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο toimerologio.me

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ