Στην εποχή του "βασιλιά internet " πως ενημερώνεται ο τουρίστας: Με μπροσούρες ή digital;

Παρά τη μεγάλη διάδοση της ψηφιακής τεχνολογίας, τα έντυπα συνεχίζουν να αποτελούν τον πολυτιμότερο εργαλείο του προσωπικού υποδοχής για την εξυπηρέτηση των πελατών τους. 

Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ (CMT) του Πανεπιστημίου Bentley των Ηνωμένων Πολιτειών. 

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 1.560 ατόμων, επαγγελματιών στον ξενοδοχειακό κλάδο στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία και την Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα εντυπωσιακά ευρήματα, το έντυπο πληροφοριακό υλικό όχι απλώς δεν έχει πεθάνει αλλά κρίνεται εξόχως απαραίτητο για την εξυπηρέτηση των τουριστών:

-To 98% του προσωπικού υποδοχής στα ξενοδοχεία χρησιμοποιεί έντυπα μέσα

-Το 94% των ξενοδοχείων που συμμετείχαν στην έρευνα παρέχουν πληροφόρηση στους επισκέπτες τους μέσω εντύπων

-Το 83% των ερωτηθέντων στηρίζουν απόλυτα τη διάθεση έντυπων μέσων, αξιολογώντας την ως εξαιρετικά σημαντική για τους επισκέπτες τους.

Στην εποχή των κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών φορητών συσκευών, οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να αναζητούν στην υποδοχή του ξενοδοχείου έντυπα, οδηγούς και τουριστικούς χάρτες.

Τα ενημερωτικά έντυπα και οι χάρτες είναι η πιο διαδεδομένη επιλογή εντύπου ανάμεσα στους επισκέπτες και στο προσωπικό υποδοχής και ακολουθούν οι τοπικοί τουριστικοί οδηγοί (22%).

Όσο αφορά τη συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τα ενημερωτικά έντυπα, το 40% είπε ότι τα χρησιμοποιεί πάντα, το 46% ότι τα χρησιμοποιεί συχνά, το 13% μερικές φορές και μόνο το 1% ποτέ.

«Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν τη μεγάλη σημασία της καλής τοποθέτησης του έντυπου υλικού, ικανής να τραβά την προσοχή του επισκέπτη και να προωθεί τη διαδραστικότητα με το προσωπικό της υποδοχής», τονίζει ο διευθυντής του Κέντρου CMT, Ian Cross.

Ο καθηγητής Ian Cross, δήλωσε έκπληκτος από το αποτέλεσμα. 

«Πίστευα ότι το 2016 θα υπήρχε κάποιος σκεπτικισμός σχετικά με την αξία του έντυπου πληροφοριακού υλικού. 

Αλλά όσο εμβαθύναμε στην έρευνα ήταν ξεκάθαρο ότι το προσωπικό υποδοχής στα ξενοδοχεία, θεωρούν τη χρήση έντυπου υλικού πιο εύχρηστη από τα ηλεκτρονικά μέσα. 

Για παράδειγμα όταν ένας πελάτης ενός ξενοδοχείου ρωτήσει τον υπάλληλο υποδοχής πληροφορίες για προτεινόμενα ξενοδοχεία, είναι πιο εύκολο για τον υπάλληλο να του δείξει έναν έντυπο χάρτη και να σημειώσει πάνω του οδηγίες.»

Το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ (CMT) του Πανεπιστημίου Bentley παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις στον χώρο του μάρκετινγκ, της έρευνας, της τεχνολογίας και της στρατηγικής. 

Φοιτητές, εκπαιδευτικοί και επιχειρηματικοί συνεργάτες έχουν καθημερινή πρόσβαση στις τελευταίες τάσεις, τις νεότερες τεχνολογίες και τις αναλύσεις σε βάθος που διαμορφώνουν το μέλλον των πρακτικών μάρκετινγκ. 

Το Bloomberg BusinessWeek ανέδειξε το Πανεπιστήμιο του Bentley ως μία από τις 10 κορυφαίες προπτυχιακές σχολές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Η έρευνα έγινε μέσω του διαδικτύου για λογαριασμό της Διεθνούς Ένωσης Επαγγελματιών Διανομέων Τουριστικών Εντύπων (IAPBD). 

Στην Ελλάδα η έρευνα υποστηρίχθηκε από την εταιρεία City Contact, την μοναδική ελληνική εταιρία επίσημο μέλος της Διεθνούς Ένωσης Επαγγελματιών Διανομέων Τουριστικών Εντύπων (IAPBD).

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ