Υπάρχουν τροφές που δεν παχαίνουν; Και όμως υπάρχουν! Δείτε εδώ

Τέτοια τρόφιμα είναι πέρα από τα φρούτα και τα λαχανικά, το πολυαγαπημένο ποπ κορν, αλλά και τα αβγά!

Εφόσον θέλετε να προσέξετε την σιλουέτα σας, αλλά και να μην στερηθείτε το φαγητό, υπάρχουν 15 τροφές που μπορείτε να τρώτε χωρίς τον φόβο ότι θα πάρετε βάρος.

Και αυτό γιατί είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και παρόλο που έχουν χαμηλές θερμίδες μπορούν να σας χορτάσουν!

Τέτοια τρόφιμα είναι πέρα από τα φρούτα και τα λαχανικά, το πολυαγαπημένο ποπ κορν, αλλά και τα αβγά!

Δείτε τη λίστα με τα 15 τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε χωρίς να παχύνετε, σύμφωνα με το BeautyTinKuriaki.gr.

1) Ποπ κορν

Υπάρχουν τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε χωρίς να παχύνετε και ένα εξ αυτών είναι και το πολυαγαπημένο ποπ κορν.

Αν φτιάξετε ποπ κορν χωρίς βούτυρο και ζάχαρη, αλλά με λίγο αλάτι, μπορείτε να το φάτε χωρίς κανένα φόβο.

Μια κούπα με ποπ κορν μαγειρεμένα με αυτό τον τρόπο έχει μόλις 31 θερμίδες.

 

2) Σέλινο

Οι μίσχοι του σέλινου είναι κατά 95% νερό. Θα σας βοηθήσει να χάσετε το περιττό βάρος και να αποτοξινώσετε το σώμα σας χάρη στη διουρητική δράση του.

 

3) Μελιτζάνα

Ένα κομμάτι μελιτζάνας στη σχάρα ή στο φούρνο χωρίς λάδι έχει 24 θερμίδες και μπορείτε να την απολαύσετε χωρίς κανένα περιορισμό.

Είναι ένα από τα τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε χωρίς να παχύνετε.

 

4) Πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και μανταρίνια

Αν θέλετε να χάσετε βάρος δεν συνίστανται οι μεγάλες ποσότητες φρούτων, ωστόσο τα εσπεριδοειδή είναι μια εξαίρεση.

Είναι πλούσια σε ουσίες όπως φυτικές ίνες, φλαβονοειδή και βιταμίνη C.

Αυτά θα σας χορτάσουν, θα βοηθήσουν την πέψη, το συκώτι και το δέρμα, και θα σας κάνει πιο υγιή συνολικά.

 

5) Πεπόνι και καρπούζι

Με 60-70 θερμίδες ανά φέτα, μπορείτε να τα φάτε κάθε μέρα. Αυτά τα φρούτα βοηθούν στην αποβολή της περίσσειας υγρών από το σώμα σας και να σας χορταίνουν καλά.

6) Φύκια

Τα φύκια, όπως τα laminaria, είναι η καλύτερη πηγή ιωδίου.

Βοηθούν στη λειτουργία του θυρεοειδούς σας κανονικά, κρατώντας τις ορμόνες σας σε φυσιολογικά επίπεδα και εμποδίζοντας σας από το να πάρετε βάρος.

 

7) Κολοκύθι

Μια μερίδα κολοκυθιών έχει περίπου 42 θερμίδες.

Ομαλοποιεί την αναλογία του αλατισμένου νερού σας, βελτιώνει την εντερική λειτουργία σας και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει την παραγωγή ενέργειας από τα κύρια πιάτα.

 

8) Αγγούρι
Ένα απαραίτητο λαχανικό για όλους εκείνους που χάνουν βάρος. Βοηθά στην καταπολέμηση του πρηξίματος και σας αδυνατίζει χωρίς να σας βλάπτει.

 

9) Παντζάρι

Το παντζάρι είναι μια πηγή θρεπτικών συστατικών, όπως το μαγγάνιο. Θα βοηθήσει να κάψετε το λίπος, να ενισχύσετε τους μυς σας και να ρυθμίσετε το σάκχαρο στο αίμα σας.

Μια μέση μερίδα έχει μόλις 40 θερμίδες.

 

10) Αβγά

Μπορείτε να τα φάτε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμη και τη νύχτα, χωρίς το φόβο να πάρετε βάρος.

Φυσικά, τα βραστά αβγά είναι καλύτερα από τα τηγανητά.

 

11) Ανανάς

Αυτό το νόστιμο φρούτο είναι ο καλύτερος φίλος αυτών που θέλουν να χάσουν βάρος. Η βρομελίνη που περιέχεται στον ανανά χωρίζει τα ενεργά λίπη και βοηθά στον μεταβολισμό των πρωτεϊνών.

12) Μήλα και δαμάσκηνα

Ένα μήλο έχει μόλις 50 θερμίδες. Σας κάνει να νιώθετε χορτάτη και ρυθμίζει την πέψη σας.

Τα δαμάσκηνα είναι πλούσια σε βιταμίνη C και κάλιο, τα οποία διατηρούν την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία σας.

 

13) Σαλάτα

Η σαλάτα είναι μια μεγάλη πηγή φολικού οξέος και μπορείτε να φάτε όσο θέλετε: ένα φύλλο μαρουλιού έχει 3 θερμίδες.

Ένα από τα τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε χωρίς να παχύνετε.

 

14) Σταφίδα, κράνμπερι, φράουλα

Οι σταφίδες και τα κράνμπερι είναι πλούσια σε βιταμίνη C και οι πρώτες είναι επίσης διουρητικές και βοηθούν να απαλλαγείτε από την περίσσεια νερού.

Οι φράουλες είναι πολύ θρεπτικές και βοηθούν την πέψη σας καθώς επίσης και το καρδιαγγειακό σύστημα σας.

 

15) Λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι

Αυτά τα λαχανικά είναι οι σύμμαχοί σας στην καταπολέμηση του υπερβολικού βάρους. Μια μερίδα τεμαχισμένου λάχανου έχει μόλις 7 θερμίδες. Δεν πρέπει, φυσικά, να τρώτε μόνο λάχανο και κουνουπίδι, αφού τα θρεπτικά συστατικά τους έρχονται σε αντίθεση με το ιώδιο, αλλά μπορείτε εύκολα να τα συμπεριλάβετε στην διατροφή σας μερικές φορές την εβδομάδα.

Και ένα ακόμη μυστικό που δεν σχετίζεται με τα τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε χωρίς να παχύνετε...

Αν θέλετε να διατηρηθείτε αδύνατη, είναι καλύτερο να φάτε βραδινό 3-4 ώρες πριν κοιμηθείτε.

Επομένως, αν πρόκειται να κοιμηθείτε στις 11 μ.μ., μπορείτε να φάτε χαλαρά στις 7 μ.μ.

Αν πρόκειται να κοιμηθείτε τα μεσάνυχτα, τότε φάτε στις 8 μ.μ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ