Πρεμιέρα σήμερα: σέξι πόδια σε 30 ημέρες με οδηγίες της Ελένης Πετρουλάκη

Μιας και είμαστε μια ανάσα πριν το καλοκαίρι, ήρθε η ώρα να γυμναστούμε!

Εάν θέλεις να δεις αδύνατα και σέξι πόδια, δεν έχεις παρά  να εντάξεις στις ασκήσεις σου αυτό το αποδοτικό πρόγραμμα που σχεδίασε η Ελένη Πετρουλάκη – Ivic.

Δεν θα χρειαστεί να αφιερώσεις πε­ρισσότερα από 15 λεπτά την ημέρα & θα έχεις αδύνατα πόδια με γράμμωση στην παραλία.

ΑΣΚΗΣΗ ΠΛΙΕ: Γυμνάζει προσαγωγούς και απαγωγούς.
Α. Άνοιξε τα πόδια σε διάταση αρκετά, με τα δάχτυλα των ποδιών να έχουν φορά προς τα έξω. Η σπονδυλική στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία και η λεκάνη σου ελαφρώς προς τα μέσα.

Β.Κατέβασε τον κορμό λυγίζοντας τα γόνατα, μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 4 σετ των 15 δευτερολέπτων.

ΠΡΟΒΟΛΕΣ: Γυμνάζουν τετρακέφαλους, τρικέφαλους και γλουτούς.

Α. Στάσου σε όρθια θέση με τη σπονδυλική στήλη σε ευθεία.
Β. Φέρε μπροστά το αριστερό πόδι και κατέβασε το γόνατο του δεξιού ποδιού τόσο ώστε το γόνατο να μην κατεβαίνει πολύ και να μην υπερβαίνει τις 90 μοίρες. Εκτέλεσε 2 σετ των 15 επαναλήψεων, άλλαξε πόδι και κάνε άλλα 2 σετ. 

ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ: Γυμνάζουν μηρούς και γλουτούς.
Α. Στάσου όρθια με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων.
Β. Φέρε τα χέρια σου μπροστά και παράλληλα μεταξύ τους λυγίζοντας ταυτόχρονα τα γόνατα, χωρίς να υπερβείς τις 90 μοίρες. Πρόσεξε τα γόνατα να μην ξεπερνούν (έρχονται πιο μπροστά) τα δάχτυλα των ποδιών σου. Εκτέλεσε 4 σετ των 15 επαναλήψεων. 

 

ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΠΟΔΙΩΝ ΑΠΟ ΠΛΑΙΝΗ ΘΕΣΗ: Γυμνάζουν γοφούς και τα πλαινά των γοφών.

Α.Ξάπλωσε στο πάτωμα στην αριστερή πλευρά, με τα πόδια ενωμένα και στηρίξου στον αγκώνα του αριστερού χεριού και στη δεξιά σου παλάμη
Β. Ανέβασε το δεξί πόδι προς τα επάνω, όσο πιο ψηλά μπορείς. Μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική στάση. Εκτέλεσε 2 σετ των 15 επαναλήψεων από τη μια πλευρά, άλλαξε πλευρά και ολοκλήρωσε άλλα 2 σετ των 15 επαναλήψεων. 

ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΚΟΡΜΟΥ: Γυμνάζουν τους γλουτούς
Α.Ξάπλωσε ανάσκελα με το αριστερό πόδι λυγισμένο να πατάει στο πάτωμα και το δεξί τεντωμένο προς τα επάνω. Φέρε τα χέρια στο πλάι παράλληλα με τον κορμό.
Β. Ανέβασε τη λεκάνη, κρατώντας σταθερά τεντωμένο το πόδι. Μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 2 σετ των 15 επαναλήψεων, άλλαξε πόδι και κάνε άλλα 2 σετ. 

ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΠΟΔΙΩΝ: Γυμνάζουν τους προσαγωγούς.
Α. Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα και σήκωσε τα πόδια τεντωμένα μπροστά ώστε να σχηματίζουν ορθή γωνία με τον κορμό.
Β. Άνοιξε τα πόδια όσο πιο πολύ μπορείς, μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.

 

Πηγή: shape.gr

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ