Επιστήμονες ανακάλυψαν το ελιξήριο της νιότης - Από φυσικό συστατικό που βρίσκεται σε αβοκάντο, μπρόκολα & αγγούρι

Αμερικανοί επιστήμονες θεωρούν ότι ανακάλυψαν το μυστικό της αντιγήρανσης σε ένα φυσικό συστατικό που υπάρχει το αβοκάντο, τα μπρόκολα και το αγγούρι.

Μάλιστα το δοκίμασαν με εκπληκτικά αποτελέσματα στα ποντίκια και τώρα ετοιμάζονται για δοκιμές και σε ανθρώπους.

Το συστατικό ονομάζεται ΝΜΝ άρχισε ήδη να δοκιμάζεται σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων στην Ιαπωνία. Εως τώρα το χορηγούσαν στα ποντίκια διαλυμένο στο νερό που έπιναν.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η βιολογική δραστηριότητά των μικρών τροκτικών αυξήθηκε, βελτιώθηκε η κατάσταση των οστών και των μυών τους, το ανοσοποιητικό σύστημα όπως και το συκώτι άρχισαν να λειτουργούν καλύτερα, η όραση έγινε καλύτερη και έχασαν βάρος.

Ο καθηγητής Σινιτσίρο Ιμάι του πανεπιστημίου Ουάσιγκτον του Σαιντ Λούις που έκανε την έρευνα δήλωσε ότι η χορήγηση της ουσίας επέκτεινε την διάρκεια ζωής των πειραματόζωων. “Βρήκαμε έναν τρόπο να επιβραδύνουμε την φυσιολογική κάμψη που πραγματοποιείται στα ποντίκια όταν γερνούν”. Σε ό,τι αφορά στις ελπίδες το ΝΜΝ να αποδειχθεί ευεργετικό και στους ανθρώπους ο Σινιτσίρο Ιμάι περιορίζεται να πει ότι ελπίζει πως θα βοηθήσει τους ανθρώπους να φαίνονται υγιέστεροι όσο γερνούν.