Να πώς θα τρως έξω χωρίς να παχαίνεις! Τα tips που θα κάνεις φυλακτό όταν πας σε εστιατόριο

Εάν θέλεις να μην βγεις εκτός "θερμιδικών" ορίων κάθε φορά που επισκέπτεσαι ένα εστιατόριο χρειάζεσαι ένα... σχέδιο.

Διάβασε μερικά έξυπνα κόλπα για να το πετύχεις.

1. Φόρεσε στενότερα ρούχα, σφίξε λίγο περισσότερο τη ζώνη σου ή τύλιξε σχετικά σφιχτά μια παχιά κορδέλα γύρω από τη μέση, κάτω από τα ρούχα σου.

2. Επέλεξε μια θέση απέναντι από καθρέπτη. Θα σε βοηθήσει να  αναλογίζεσαι και θα ελέγχεις τι και πόσο φαγητό καταναλώνεις. 

3. Καθώς κάθεσαι και περίμενε τα ορεκτικά, σύσπασε έντονα πρώτα τους κοιλιακούς μυς για 15-20’’, κατόπιν χαλάρωσε και στη συνέχεια σφίξε τους γλουτιαίους για τον ίδιο χρόνο. Επανάλαβε αρκετές φορές.

4. Ο ζωμός λαχανικών ή μια ελαφριά σούπα πριν από το κυρίως πιάτο «προ-γεμίζει» το στομάχι χωρίς πολλές θερμίδες.

5. Μην χρησιμοποιείς αλάτι. Το αλάτι αυξάνει την όρεξη και την κατακράτηση υγρών.

6. Πρόσεξε πόσο λάδι χρησιμοποιείς. Ζήτησε τη σαλάτα σου χωρίς λάδι και πρόσθεσε μόνη σου το ελαιόλαδο, όχι κατευθείαν από το μπουκαλάκι, αλλά μετρημένο με το κουταλάκι.

7. Επέλεξε για αναψυκτικό το... νερό! Τα αλκοολούχα ποτά και τα σακχαρούχα αναψυκτικά έχουν αρκετές θερμίδες, ενώ τα light περιέχουν συστατικά που ίσως αυξήσουν την πείνα σου.

8. Προγραμμάτισε εκ των προτέρων τι θα φας και ζήτησε πληροφορίες από το σερβιτόρο για το πώς ακριβώς είναι παρασκευασμένο. Αν η μερίδα είναι μικρή, άπλωσε το περιεχόμενο του πιάτου σου ή πρόσθεσε επιπλέον λαχανικά. Αν είναι υπερμεγέθης, μοίρασέ την.

9. Φωτογράφησε το φαγητό σου. Η παρατήρηση του φαγητού μέσω της οπτική απεικόνισής του αποτρέπει τις υπερβολές. Εναλλακτικά ή επικουρικά, στείλε τη φωτογραφία σε κάποια ειδική ιστοσελίδα (ή στο διαιτολόγο σου!) και πληροφορήσου πόσες θερμίδες πρόκειται να πάρεις.

10. Φαντάσου μία κλίμακα πείνας και κορεσμού από το 1 («πεινάω σαν λύκος») έως το 10 («έχω σκάσει από το φαγητό»). Μόλις νιώσεις ότι έφτασες στο 5 ή στο 6, δηλαδή όταν μισοχορτάσεις, σταμάτησε να τρως και ζήτησε από το σερβιτόρο να πάρει το πιάτο σου.

11. Φρόντισε να έχεις αποθηκευμένη στο κινητό σου μια ολόσωμη φωτογραφία σου που δεν σε κολακεύει ιδιαίτερα και πριν υποκύψεις στο δελεαστικό επιδόρπιο, ρίξε της μια προσεκτική ματιά.

Και μην ξεχνάς: Η καλή παρέα, η χαλαρή συζήτηση, το γέλιο και –γιατί όχι;– το ερωτικό φλερτ φτιάχνουν τη διάθεση, κατευνάζουν την πείνα και ελαττώνουν την επιθυμία για φαγητό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ