Όταν η θεά της πασαρέλας Gigi Hadid συνάντησε την θεά της ασφάλτου BMW Μ2 έγινε χαμός!

Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας BMW M2 Coupé στις 16 Απριλίου, η BMW παρουσίασε την ψηφιακή καμπάνια με τίτλο “Eyes on Gigi”.

Πρωταγωνιστές σε αυτήν είναι η νέα BMW M2 Coupé και η Αμερικανίδα Gigi Hadid, διάσημη στο χώρο της πασαρέλας, στην πρώτη της εμφάνιση σε διαφήμιση αυτοκινήτου.

 

Οι δυναμικές επιδόσεις και η ευελιξία της νέας BMW M2 Coupé και η αισθησιακή ομορφιά και έμφυτη κομψότητα της γοητευτικής Gigi Hadid ενέπνευσαν το διάσημο κινηματογραφικό παραγωγό και σεναριογράφο Marc Forster να δημιουργήσει κάτι πολύ ασυνήθιστο.

Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες όπως “James Bond – Quantum of Solace”, “Monster's Ball” και “World War Z”.

 

"Eyes on Gigi"

Η ταινία αρχικά προβάλλεται αποκλειστικά στο YouTube και στο Facebook από τις 14 Απριλίου και καλεί τους θεατές να παίξουν ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι 'παραπλάνησης': Ξεκινώντας, η Gigi Hadid μπαίνει σε μία από τις τρεις παρκαρισμένες BMW M2 Coupé. Από εκεί και μετά, ο θεατής δεν πρέπει να χάσει από τα μάτια του τη Gigi και τη BMW M2 Coupé στην οποία μπήκε.

Την επόμενη στιγμή, δύο ακόμα BMW M2 Coupé μπαίνουν στο παιχνίδι και μία καταιγιστική χορογραφία ξεκινά – κάνοντας την παρακολούθηση σχεδόν ακατόρθωτη.

 

Στο τέλος και οι πέντε M2 Coupé ακινητοποιούνται και ο θεατής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποια από όλες βρίσκεται η Gigi Hadid.

 

Το θεαματικό 'one-shot' stunt γυρίστηκε σε ένα αεροδρόμιο στην Έρημο Mojave της Καλιφόρνια, υπό της οδηγίες του οσκαρικού κάμεραμαν Mauro Fiore (“Avatar”, “The Equalizer”). Η διαδραστική έκβαση του παιχνιδιού ολοκληρώνεται στον ειδικό ιστότοπο EyesOnGigi.com, όπου ο θεατής μπορεί να παρακολουθήσει την επική χορογραφία από προοπτική 360 μοιρών.

Το 'Eyes on Gigi' σηματοδοτεί επίσημα το ντεμπούτο συνεργασίας του top model από το Los Angeles με μία μάρκα αυτοκινήτων. «Είμαστε χαρούμενοι που η Gigi Hadid δέχτηκε να γίνει το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας μας για τη νέα BMW M2 Coupé», σχολίασε ο Uwe Dreher, επικεφαλής Διεθνών Επικοινωνιών Μάρκας BMW, BMW i και BMW M. «Η Gigi και η M2 ταιριάζουν τρομερά: και οι δύο είναι ισχυρές προσωπικότητες με συναρπαστικά χαρίσματα».

 

Η Hadid δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της: «Η BMW είναι θρυλική μάρκα. Το γεγονός ότι γίνομαι το πρόσωπο αυτής της καμπάνιας είναι σίγουρα μία σημαντική στιγμή της καριέρας μου. Η M2 είναι τόσο cool και απολαυστική».

Η καμπάνια ξεκινά για πρώτη φορά 'ψηφιακά'

Η ψηφιακή διαφήμιση δίνει το έναυσμα για μια ολοκληρωμένη παγκόσμια καμπάνια μέσω τηλεοπτικών, ψηφιακών και κοινωνικών μέσων και καναλιών CRM, από τις 14 Απριλίου. Αυτή η ψηφιακή προσέγγιση του “Eyes on Gigi” ωφελείται επίσης από την έντονη παρουσία της Hadid στα social media.

 

Με 16.1 εκατομμύρια συνδρομητές στο Instagram, σχεδόν 1.9 εκατομμύρια followers στο Twitter και περίπου 2.6 εκατομμύρια φίλους στο Facebook, η Hadid είναι ένα πρόσωπο με ισχυρή επιρροή σε αυτό τον τομέα.

Εάν ένας παίκτης επιλέξει τη σωστή BMW M2 Coupé, η προηγμένη ψηφιακή αρχιτεκτονική της καμπάνιας οδηγεί στην ψηφιακή έκθεση μιας BMW M2 Coupé στην εταιρία πωλήσεων BMW στη χώρα του παίκτη.

Στη Hadid άρεσε η πρωτότυπη καμπάνια. «Όταν με πλησίασαν για την παρουσίαση αυτής της ιδέας, τη λάτρεψα και με τίμησε η πρόταση που μου έγινε. Πέρασα καταπληκτικά δουλεύοντας στο project».

Θέλοντας να διασφαλίσει τη συνέχιση της οδηγικής απόλαυσης για τη νέα φίλη της μάρκας, η BMW θα χορηγήσει στη Hadid τη δική της BMW M2 Coupé για έξι μήνες.

 

ΠΗΓΗ: caranddriver.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ