Κυτταρίτιδα και άσκηση: Δείτε τον πιο εύκολο τρόπο για να εξαφανίσετε την ενοχλητική ''φίλη'' μας σε χρόνο dt

Η κυτταρίτιδα είναι απλά ανομοιόμορφα κατανεμημένο λίπος, σύμφωνα με τον Wayne Westcott, Ph.D. και καθηγητή Επιστήμης της Άσκησης στο Πανεπιστήμιο Κουίνσι. 

«Δεν μπορείς να την ξεφορτωθείς τοπικά, μπορείς όμως να σφίξεις τοπικά». Εκτός από τα top προϊόντα και τα πολύτιμα μυστικά της beauty editor, έχουμε και την άσκηση που θα χρειαστείς για να σφίξεις στα σημεία.

Δες το αντικυτταριτιδικό πρόγραμμά του!

 

  • Πρώτα, 10-20 λεπτά κυκλική αεροβική που θα βοηθήσουν να λιώσει το λίπος παντού. «Κατά τη διάρκεια της άσκησης καις υδατάνθρακες και όταν ξεκουράζεσαι καις λίπος καθώς το σώμα σου προσπαθεί να αναπληρώσει τους υδατάνθρακες για να σου ξαναδώσει ενέργεια».
  • Μετά κάνε ασκήσεις ενδυνάμωσης για να ξαναχτίσεις τους μυς κάτω από τους σβόλους κυτταρίτιδας. Ο Wayne Westcott λέει πως έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα με αυτό που αποκαλεί σχήμα «διπλού οχτώ»: εκτέλεσε 1 σετ των 8 επαναλήψεων από μία άσκηση (ας πούμε, κάθισμα) με ελαφρύ προς μέσο βάρος. Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα.
  • Μετά διπλασίασε το βάρος και κάνε 8 ακόμα επαναλήψεις. «Αυτό προετοιμάζει τους μυς, έτσι με το δεύτερο σετ μπορείς να σηκώσεις ένα βάρος που διαφορετικά θα σου φαινόταν πολύ δύσκολο, και αυτό σε βοηθά να σφίξεις πιο γρήγορα».

 

Πηγή: Shape.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ