Τρείς ασκήσεις με ring για τέλειους γλουτούς μέχρι το καλοκαίρι

Οι γλουτοί μας, εκτός από θέμα εμφάνισης που πρέπει να είναι καλά γυμνασμένοι, επιβάλλεται να είναι δυνατοί και για πολλούς άλλους λόγους.

Για παράδειγμα, η ρύθμιση της σωστής θέσης της λεκάνης που μας χαρίζει τη σωστή στάση του σώματός μας και διατηρεί τον κορμό σε όρθια θέση. Μια άλλη σημαντική εργασία του μέγα γλουτιαίου μυ είναι η ρύθμιση της κίνησης του ισχίου. Επιπροσθέτως "προστατεύει" την μέση μας, καθώς εάν είναι δυνατός, απορροφάει τους τυχόν κραδασμούς που δέχεται καθημερινά το σώμα μας από διάφορες δραστηριότητες (π.χ. τρέξιμο).

Ξαπλώνετε ανάσκελα με το ένα πόδι λυγισμένο (το πέλμα κάτω από το γόνατο) και το άλλο τεντωμένο να ακουμπάει κάθετα στο ring. Σηκώνετε τη λεκάνη ψηλά και πιέζετε το ring κάθετα στο έδαφος 20 φορές, εκπνέοντας κατά την πίεση. Η λεκάνη παραμένει όσο πιο ψηλά μπορείτε.

Γράφει η Χριστίνα Μαυρίδου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Είστε ανάσκελα και με το ένα πόδι σταθεροποιείτε το ring στο έδαφος και με το άλλο πιέζετε κάθετα στο έδαφος 20 φορές, με λυγισμένα και τα δύο πόδια, προσπαθώντας να διατηρήσετε τη λεκάνη σας όσο πιο ψηλά μπορείτε. Εκπνέετε κατά την πίεση.

Ξαπλώνετε μπρούμυτα, λυγίζετε τα πόδια σας προς τα πάνω, έτσι ώστε τα πέλματα να κοιτάνε το ταβάνι και τοποθετείτε το ring στους αστραγάλους ανάμεσα από τα πόδια. Πιέζετε το ring και προσπαθήστε να "ξεκολλήσετε" τα γόνατα από το έδαφος πιέζοντάς τα προς το ταβάνι. Κάνετε 20 επαναλήψεις και εκπνέετε στο ανέβασμα.

 Επαναλάβετε αυτόν τον κύκλο ασκήσεων 3 φορές και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα στους γλουτούς σας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ