5 υπέροχες συνταγές για νόστιμα & υγιεινά vegan smoothies - Δοκιμάστε τα και δεν θα χάσετε!

Αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας το πρωί και φτιάξτε γρήγορα, εύκολα και νόστιμα smoothies που θα σας εφοδιάσουν με πολλή ενέργεια για όλη την ημέρα.

Smoothie με φράουλα, χαμομήλι και κινόα
(προετοιμασία 10΄)

Υλικά για 1 ποτήρι: ½ φλιτζ. χαμομήλι κρύο, 1 φλιτζ. γάλα αμυγδάλου, ¼ φλιτζ. κινόα βρασμένη, ½ φλιτζ. φράουλες, 1 κ.γ. μέλι, 1 κ.σ. αποξηραμένο χαμομήλι για διακόσμηση, τριμμένος πάγος

Εκτέλεση
Βάζετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και τα χτυπάτε μέχρι να αποκτήσουν μια ομοιογενή, απαλή υφή. Βάζετε το μείγμα στο ποτήρι, στο οποίο έχετε βάλει λίγο τριμμένο πάγο, πασπαλίζετε με το αποξηραμένο χαμομήλι και σερβίρετε.

Συνταγή από το www.apronandsneakers.com
 

Smoothie με αβοκάντο, ακτινίδιο και λάιμ
(προετοιμασία 10΄)

Υλικά για 1 ποτήρι: ½ αβοκάντο καθαρισμένο, 2 ακτινίδια καθαρισμένα, 1 φλιτζ. χυμό λάιμ, ½ φλιτζ. γάλα αμυγδάλου, 1 κ.γ. μέλι, λίγα παγάκια

Εκτέλεση
Χτυπάτε στο μπλέντερ πρώτα τα υγρά υλικά, στη συνέχεια προσθέτετε τα φρούτα και τα παγάκια και συνεχίζετε να τα δουλεύετε μέχρι να αποκτήσουν κρεμώδη, απαλή υφή. Μόλις το μείγμα είναι έτοιμο, σερβίρετε αμέσως.

Συνταγή από το www.feastingathome.com
 

Smoothie με τζίντζερ και δαμάσκηνο
(προετοιμασία 10΄)

Υλικά για 1 ποτήρι: ½ φλιτζ. γάλα αμυγδάλου, 1 φλιτζ. νερό, 2 κ.σ. σπόρους τσία, 1 κ.γ. βούτυρο αμυγδάλου, 1 κ.σ. λάδι καρύδας, 1/3 κ.γ. τζίντζερ σε σκόνη, 1 ½ φλιτζ. αποξηραμένα δαμάσκηνα, ½ φλιτζ. ωμό παντζάρι ψιλοκομμένο, ½ φλιτζ. τριμμένο πάγο

Εκτέλεση
Χτυπάτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ με τελευταίο τον τριμμένο πάγο έως ότου δημιουργηθεί ένα ομοιογενές, απαλό μείγμα. Μόλις είναι έτοιμο, σερβίρετε αμέσως.

Συνταγή από το www.monicametz.com
 

Smoothie με μύρτιλλο, μάνγκο και κάσιους
(προετοιμασία 10΄, αναμονή 1 βράδυ)

Υλικά για 2 ποτήρια: 300 ml παγωμένο νερό, 1 μάνγκο καθαρισμένο και ψιλοκομμένο, 1 φλιτζ. μύρτιλλα, 100 γραμμ. ανάλατα κάσιους, 1 κ.σ. σπόρους τσία, 1 κ.σ. χυλό βρόμης, 1 κ.σ. μέλι

Εκτέλεση
Μουλιάζετε τα κάσιους από το προηγούμενο βράδυ σε αρκετό νερό και το επόμενο πρωί τα σουρώνετε και τα χτυπάτε στο μπλέντερ με 100 ml παγωμένο νερό. Μόλις δημιουργηθεί ένα παχύρρευστο μείγμα, προσθέτετε και το υπόλοιπο παγωμένο νερό και συνεχίζετε να το δουλεύετε έως ότου αποκτήσει απαλή υφή. Προσθέτετε τα υπόλοιπα υλικά και χτυπάτε για ακόμα 1΄. Μοιράζετε το smoothie στα ποτήρια, διακοσμείτε με μερικά κομμάτια μάνγκο και μύρτιλλα και σερβίρετε.

Συνταγή από το  www.cookrepublic.com

Smoothie με σπανάκι και λάιμ
(προετοιμασία 10΄)

Υλικά για 2 ποτήρια: 2 φλιτζ. νερό καρύδας, ½ φλιτζ. φρεσκοστυμμένο χυμό λάιμ, ½ αβοκάντο, ½ φλιτζ. καρύδα τριμμένη (+ 2 κ.γ. για διακόσμηση), 1 φλιτζ. φρέσκο σπανάκι ψιλοκομμένο, 3 αποξηραμένους χουρμάδες, τριμμένος πάγος

Εκτέλεση
Χτυπάτε πρώτα στο μπλέντερ το νερό καρύδας και το χυμό λάιμ, προσθέτετε τα υπόλοιπα υλικά και συνεχίζετε να τα δουλεύετε μέχρι να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές, κρεμώδες μείγμα. Μόλις είναι έτοιμο, το μοιράζετε στα ποτήρια, στα οποία έχετε βάλει λίγο τριμμένο πάγο, πασπαλίζετε με λίγη τριμμένη καρύδα και σερβίρετε.

Συνταγή από το www.vegansparkles.com

Πηγή: Elle.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ