Waist Training: Κάντο όπως η Κιμ Καρντάσιαν και ξεφορτώσου το περιττό λίπος από την κοιλιά!

Λέγεται προπόνηση μέσης, γίνεται φορώντας έναν σφιχτό κορσέ και, ναι, είναι το επόμενο hot fitness trend. 

Τι είναι και πώς λειτουργεί; Ένας personal trainer και μία καθηγήτρια φαρμακευτικής μάς δίνουν την οπτική τους.
Stars όπως η Kim Kardashian και η Jessica Alba «ορκίζονται» στα αποτελέσματα της προπόνησης μέσης (waist training), η οποία γίνεται φορώντας παράλληλα έναν σφιχτά δεμένο κορσέ. Επιπλέον, φημολογείται πως θα γίνει το επόμενο hot fitness trend. Αλλά τι είναι ακριβώς και πώς λειτουργεί; Ο Dalton Wong, personal trainer και ιδρυτής του Twenty Two Training δίνει τις απαντήσεις του.

Η βασική ιδέα πίσω από την προπόνηση μέσης.
Ο στόχος της συγκεκριμένης προπόνησης είναι να μικρύνεις την περιοχή ανάμεσα στους γοφούς και τα πλευρά, δουλεύοντας τους μπροστινούς και χαμηλούς κοιλιακούς μύες, όπως επίσης και τους πλάγιους. Ο στόχος είναι να δυναμώσεις τους συγκεκριμένους μύες για να δημιουργήσεις μία επίπεδη κοιλιά και μία πιο ξεκάθαρη μέση.

Τα οφέλη του να φοράς κορσέ.
Υπάρχουν δύο τύποι κορσέ: ο πρώτος βοηθά στη δύναμη και συχνά φοριέται μετά την εγκυμοσύνη ή από ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πλάτη τους. Ο άλλος τύπος κορσέ χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της άσκησης για να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος και κατά συνέπεια τον ιδρώτα. Δηλαδή, σα να καις περισσότερο λίπος. Ο κορσές που χρησιμοποιεί η Kim Kardashian είναι ένας συνδυασμός και των δύο τύπων.

Τι σώμα θα πετύχεις με το συγκεκριμένο είδος προπόνησης.
Αυτή η προπόνηση στοχεύει στη δημιουργία μίας σιλουέτας – κλεψύδρας. Προφανώς, δεν μπορείς να αλλάξεις το μέγεθος των γοφών σου αλλά με την κατάλληλη προπόνηση μπορείς να μειώσεις το λίπος γύρω από τη μέση σου και να αναδείξεις τις καμπύλες του σώματος σου.

Τι λέει, όμως, η Caroline Apovian, M.D., καθηγήτρια φαρμακευτικής στο Boston University School of Medicine;

«Όσοι επιλέξουν το συγκεκριμένο τρόπο άσκησης δεν θα έχουν κάποιο μόνιμο αποτέλεσμα στο μέγεθος, την εμφάνιση και το σχήμα της μέσης τους. Ένας κορσές να σε κάνει να μοιάζεις πιο αδύνατη ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ τον φοράς και επιπλέον θα σού προκαλέσει δυσφορία, βάζοντας ακόμα και σε κίνδυνο την υγεία σου», εξηγεί η Dr. Apovian.

«Οι άνθρωποι ψάχνουν τρόπους να γίνουν πολύ γρήγορα fit και η απάντηση είναι πως δεν υπάρχουν γρήγορες και εύκολες μέθοδοι», λέει και έχει δίκιο.

Αν επιθυμείς φλατ κοιλιά και υπέροχους γραμμωμένους κοιλιακούς καλό θα ήταν να ακολουθήσεις συγκεκριμένες ασκήσεις για να το πετύχεις!

Πηγή: Shape.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ