Μήλα, αβοκάντο, φράουλες: Αυτές είναι οι τροφές που ρίχνουν τη χοληστερίνη!

Όταν οι τιμές της «κακής» χοληστερόλης (LDL) είναι υψηλές υπάρχει ο κίνδυνος να φράξει τα αγγεία της καρδιάς. 

Για να την κρατήσεις σε χαμηλά επίπεδα, βάλε στο καθημερινό σου διαιτολόγιο αυτές τις τροφές.
Cranberries

Η τακτική κατανάλωσή τους βοηθάει στη μείωση της πιθανότητας καρδιαγγειακών προβλημάτων έως και 40%, ενώ μειώνει και τα επίπεδα τηςLDL. Επιπλέον, βοηθάει να ανέβουν τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης (HDL).
Φράουλες

Είναι ένας από τους μεγαλύτερους φυσικούς «εχθρούς» της κακής χοληστερόλης. Επιπλέον, καταπολεμούν τις φλεγμονές στον οργανισμό, μειώνουν τα επίπεδα της ινσουλίνης μετά το φαγητό, χαλαρώνει τα αγγεία και μειώνει την αρτηριακή πίεση.
Λωτός

Είναι πολύ πλούσιο σε πολυφαινόλες που μειώνουν τα επίπεδα της LDL και των τριγλυκεριδίων. Επιπλέον, έχει διπλάσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά από τα μήλα. 

Αβοκάντο

Ένα αβοκάντο την ημέρα βοηθάει στη μείωση της χοληστερόλης, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας.
Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα τον καρδιολόγο κάνει πέρα. Έρευνα με τη συμμετοχή γυναικών έδειξε ότι με καθημερινή κατανάλωση, μπορεί να ρίξει την LDL έως και 23% μέσα σε 6 μήνες. Τα αντιοξειδωτικά και η πηκτίνη που περιέχει συμβάλλουν πολύ στην αντιμετώπιση των φλεγμονών.

Πηγή: shape.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ