Φάγατε πολύ στις γιορτές; Ιδού οι 4 συνταγές για αποτοξίνωση, που θα σας φέρουν πάλι πίσω στα "φυσιολογικά" σας!

Οι foodistas του Instagram μάς προτείνουν πρωτότυπες ιδέες για υγιεινά smoothies και ελαφριά πιάτα με ελάχιστες θερμίδες.

 Δείτε πώς θα τα δημιουργήσετε και ανακαλύψτε περισσότερα tips ευεξίας μέσα από τους λογαριασμούς τους.
Πράσινο smoothie για detox


Υλικά
2 μήλα, 1 αχλάδι, 1 αβοκάντο, 1 χούφτα σπανάκι, 1 κ.γ. σπόρους τσία, 1 κ.γ. λιναρόσπορο, 1 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση
1. Πολτοποιείτε τα μήλα και το αχλάδι. 
2. Τα ρίχνετε στο μπλέντερ μαζί με το αβοκάντο, το σπανάκι, τους σπόρους και το μέλι και χτυπάτε μέχρι να σχηματιστεί ένα πηχτό, λείο μείγμα.
Ομελέτα με κέιλ

Υλικά
1 χούφτα κέιλ, 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 2 κλωναράκια δεντρολίβανο, ½ κ.γ. αλάτι
1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο, 4 αυγά
¼ φλιτζ. γάλα, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, 1 κ.γ. τυρί κότατζ 

Εκτέλεση
1. Σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό που βράζει ρίχνετε το κέιλ για μιάμιση ώρα μέχρι να μαλακώσει. Το στραγγίζετε και το ψιλοκόβετε.
2. Σε ένα τηγάνι με ελαιόλαδο σοτάρετε το σκόρδο ώσπου να ροδίσει και προσθέτετε το κρεμμύδι. Συνεχίζετε για 8'. Ρίχνετε μέσα και το κέιλ και ανακατεύετε συνεχώς για 25'. Αλατοπιπερώνετε.
3. Σε ένα μπολ αναμειγνύετε το γάλα και τα αυγά, αλατοπιπερώνετε και τα χτυπάτε.
4. Βάζετε το μείγμα σε ένα αντικολλητικό τηγάνι. Μόλις ροδίσει, γυρίζετε την ομελέτα και από την άλλη πλευρά.
5. Σερβίρετε την ομελέτα σε ένα πιάτο. Τοποθετείτε στο κέντρο το μείγμα με το κέιλ και το τυρί κότατζ και τη διπλώνετε.
Σούπα με φακές και πάπρικα

Υλικά για 6 άτομα
1 κ.σ. λάδι καρύδας, 2 κρεμμύδια κομμένα σε φέτες, 4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
750 γραμμ. φακές, 1 κονσέρβα ντοματίνια, 1 κ.σ. φρέσκο θυμάρι
1 κ.σ. πάπρικα, 1 κ.σ. κύμινο, 2 λίτρα ζωμό λαχανικών, χυμός από 1 λεμόνι
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
1. Σε ένα τηγάνι με λάδι καρύδας σοτάρετε τα κρεμύδια μέχρι να ροδίσουν. Προσθέτετε το σκόρδο, το θυμάρι, το κύμινο, την πάπρικα και ανακατεύετε συνεχώς για 30''.
2. Ρίχνετε μέσα τις φακές, τα ντοματίνια και το ζωμό και τα αφήνετε να μαγειρευτούν για 20' μέχρι να μαλακώσουν οι φακές.
3. Αλατοπιπερώνετε και αφαιρείτε το σκεύος από τη φωτιά. Προσθέτετε το χυμό λεμονιού και σερβίρετε
Μπάρες χωρίς γλουτένη

Υλικά
½ φλιτζ. λάδι καρύδας, ½ φλιτζ. βούτυρο αμυγδάλου, ¼ φλιτζ. γάλα καρύδας
¼ φλιτζ. μέλι, ¼ φλιτζ. ψιλοκομμένα αμύγδαλα, λίγο αλάτι

Εκτέλεση
1. Σε ένα μπολ βάζετε το λάδι καρύδας και το λιώνετε σε μπεν μαρί. Τοποθετείτε μέσα στο βούτυτο αμυγδάλου το γάλα καρύδας και το μέλι και ανακατεύετε.
2. Προσθέτετε τα ψιλοκομμένα αμύγδαλα και το αλάτι.
3. Απλώνετε το μείγμα στον πάγκο εργασίας και το τυλίγετε με μια πλαστική μεμβράνη. 
4. Το τοποθετείτε στο ψυγείο μέχρι να σταθεροποιηθεί και στη συνέχεια το κόβετε σε φέτες. 

Πηγή: elle.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ