Αδυνατίστε... απολαυστικά! Ξεκινήστε τώρα την «αιρετική» δίαιτα του... μπέικον και χάστε κιλά στο «πι και φι»!

Μια νέα «αιρετική» μέθοδος μας ζητά να ποντάρουμε σε πιάτα που μέχρι πρότινος θεωρούνταν παχυντικά. Να την ακολουθήσουμε;

 

Η βασική αρχή που διέπει το διατροφικό πλάνο του Πέτερσεν θα μπορούσε να συνοψιστεί στην εξής φράση: «Διατηρήστε τα επίπεδα της ινσουλίνης φυσιολογικά». Πώς θα γίνει αυτό; Όπως λέει ο ίδιος, ελαχιστοποιώντας τους υδατάνθρακες που καταναλώνετε καθημερινά. Ο συγγραφέας παρομοιάζει το μηχανισμό που μας φορτώνει με παραπανίσια κιλά με φαύλο κύκλο: ο οργανισμός μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε γλυκόζη. Όταν οι συγκεντρώσεις της στο αίμα είναι υψηλές, τότε την εκλαμβάνει ως δηλητήριο. Προκειμένου, λοιπόν, να απαλλαγεί από αυτή δίνει εντολή στο πάγκρεας να εκκρίνει περισσότερη ινσουλίνη απ’ ό,τι συνήθως, μια ουσία που ουσιαστικά καθορίζει την πηγή από την οποία παίρνουμε ενέργεια.

Ενδεικτικό Μενού
Πρωινό
Ομελέτα με τυρί και μπέικον (χωρίς νιτρικά άλατα), καφές ή τσάι ή aυγά με μπέικον, τσάι ή καφές

Σνακ
1 μικρό μπολ γιαούρτι με 1 χούφτα μακαντέμια ή 60 γραμμ. τυρί και 60 γραμμ. σαλάμι

Επιλογές για μεσημεριανό
Σαρδέλες (φρέσκες ή κονσέρβα) και σαλάτα ή ψητός σολομός και σαλάτα ή σάντουιτς χωρίς ψωμί με μαρούλι, ντομάτα, γαλοπούλα, τυρί, αυγό βραστό/σαλάτα με λαχανικά της επιλογής σας και ξηρούς καρπούς ή συκώτι με κρεμμύδια και σος γιαουρτιού, σαλάτα, μακαντέμια ή σαλάτα με λαχανικά, μπέικον, κοτόπουλο, αβοκάντο, τυρί και βινεγκρέτ

Επιλογές για βραδινό
Παϊδάκια με ροκφόρ, γιαούρτι και μακαντέμια ή κοτόπουλο πανέ (με αλεύρι αμυγδάλου) με παρμεζάνα ή ομελέτα με παρμεζάνα και σαλάτα ή σολομός με χόρτα, τυρί και μακαντέμια για επιδόρπιο

Αποτοξίνωση τώρα!
Ο Πέτερσεν προτείνει ένα τρικ προκειμένου να βοηθήσουμε το σώμα μας να κάψει την περίσσεια γλυκόζης, να απαλλαγούμε από την τάση για τσιμπολογήματα και να μπούμε δυναμικά στη φάση της δίαιτας.

Τι κάνουμε; Για μία μέρα τρώμε μόνο κατά τη διάρκεια ενός εξαώρου, ανάλογα με το πότε μας βολεύει, π.χ. οκτώ το πρωί με δύο το μεσημέρι ή πέντε το απόγευμα με έντεκα το βράδυ. Από το μενού μας αποκλείουμε ΟΛΟΥΣ τους υδατάνθρακες. Έτσι ο οργανισμός έχει στη διάθεσή του 18 ολόκληρες ώρες για να απαλλαγεί από την περιττή γλυκόζη και κατ’ επέκταση να εξισορροπήσει τα επίπεδα της ινσουλίνης, καθώς και να ανοίξει τις μέχρι πρότινος κλειδωμένες και γεμάτες λίπος αποθήκες.

Πηγή: elle.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ