Crunch Challenge ή πρό(σ)κληση 30 ημερών: αποκτήστε τους κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσαστε σε ένα μήνα!

Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζει κανείς όταν αποφασίζει να ξεκινήσει γυμναστική, είναι να μείνει συνεπής… Αυτή τη συνέπεια προσπαθούμε να υπερνικήσουμε με διάφορες προκλήσεις. 

 

Μία τέτοια πρόκληση είναι και το ''30 days crunch challenge''! 

Τι είναι όμως το crunch και τι γυμνάζει;

Το crunch (η αλλιώς ροκάνισμα) είναι από τις πιο διαδεδομένες ασκήσεις. Για να κάνεις ένα σωστό crunch ξαπλώνεις ανάσκελα με λυγισμένα πόδια και πλησιάζεις τους ώμους προς τη λεκάνη. Τα χέρια μπορούν να είναι είτε πίσω από το σβέρκο είτε σταυρωτά στο στήθος. Για μεγαλύτερη δυσκολία μπορείτε να έχετε τα πόδια σας σηκωμένα σε ορθή γωνία με το έδαφος η να χρησιμοποιήσετε μπάλα γυμναστικής.
 
Προσέχουμε να μην σπρώχνουμε το λαιμό με τα χέρια και να μη σηκώνουμε τη μέση από το έδαφος! 
Γυμνάζει κυρίως τους ορθούς κοιλιακούς μυς αλλά και τους πλάγιους.

Το "challenge" ξεκινάει με 20 επαναλήψεις κοιλιακών, ενώ κάθε μέρα προστίθενται 5. Ανά τρεις μέρες παρεμβάλλεται ένα ρεπό. Οι επαναλήψεις πρέπει να είναι συνεχόμενες για καλύτερα αποτελέσματα. 

μέρα 1- 20 επαναλήψεις
μέρα 2- 25 επαναλήψεις
μέρα 3- 30 επαναλήψεις
μέρα 4- ξεκούραση
μέρα 5- 40 επαναλήψεις

μέρα 30- 150 επαναλήψεις

Προκαλέστε τον εαυτό σας και θα ανταμοιφθείτε!

Πηγή: Wikipedia.com

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ