Πόσες θερμίδες θα «κάψετε» στο περπάτημα; Μάθετε εδώ πως θα γίνεται ο υπολογισμός!

Το περπάτημα είναι κατά κοινή ομολογία η ιδανικότερη και πιο εύκολη αερόβια άσκηση. Τονώνει το κυκλοφορικό σύστημα και τη λειτουργία της καρδιάς, βελτιώνει το αναπνευστικό και πάνω απ' όλα σας βοηθά να κάψετε θερμίδες.

Προσοχή όμως: Για να είναι αποτελεσματικός ο έλεγχος τους βάρους πρέπει να ενταχθεί σε ένα συνολικά υγιεινό τρόπο ζωής και να γίνεται με σύστημα και όχι αποσπασματικά.

Βάλτε λοιπόν το περπάτημα στην καθημερινότητά σας, τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα για 20-30 λεπτά.

Στο περπάτημα ο διασκελισμός είναι μικρός και η ταχύτητα 3-4 χλμ./ώρα. Για να διανύσετε δηλαδή 1 χλμ., θα χρειαστείτε 15 έως 20 λεπτά.

Η μέση καύση θερμίδων που αποδίδει το περπάτημα είναι 0,042 θερμίδες/λεπτό/κιλό σωματικού βάρους.

Για παράδειγμα, ένα άτομο 75 κιλών θα κάψει σε 20 λεπτά 63 περίπου θερμίδες.

Το περπάτημα είναι εύκολο, ασφαλές για όλους, ιδανικό για ευπαθείς ομάδες (εγκύους, καρδιοπαθείς, παχύσαρκους) και μπορεί να γίνει οπουδήποτε.

Πηγή: Οnmed.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ