Έλλη Στάη: ''Έτσι έχασα 9 κιλά μέσα σε ένα μήνα'' - Δείτε ποια είναι η καθημερινή της διατροφή όταν δουλεύει..

Την ίδια ακριβώς επιμονή και υπομονή έχει και σε ότι αφορά στη διατροφή της. Μέσα σε ενάμιση μήνα κατάφερε να χάσει 9 κιλά παρόλο που η ηλικία της (είναι 60 ετών) δεν είναι ιδανική για εύκολη απώλεια βάρους.

Ποια είναι η διατροφή που ακολούθησε; Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο περιοδικό YOU η Έλλη Στάη ακολουθεί διαφορετική διατροφή όταν δουλεύει και άλλη όταν τα επαγγελματικά της είναι χαλαρά.

Δείτε ποια είναι η καθημερινή της διατροφή όταν δουλεύει..

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 τοστ (2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο), 1 ποτήρι γάλα, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό: 2 μπιφτέκια, 1 μερίδα αναποφλοίωτο ρύζι ,1 μερίδα μπρόκολο
Απογευματινό: 1 μήλο
Βραδινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης, 1 μήλο και 1 γιαούρτι 2%

ΤΡΙΤΗ
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα, 1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές με 1κ.γ. μαλακή μαργαρίνη, 1 κ.γ. μέλι ή μαρμελάδα, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 20 αμύγδαλα
Μεσημεριανό: 1 φιλέτο σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα σαλάτα μαρούλι/άνηθος/
αγγούρι, 1 φέτα ψωμί
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με φρούτα
Βραδινό: 2 μέτριες πατάτες βραστές, σαλάτα λάχανο–καρότο, 1 μερίδα
γραβιέρα

ΤΕΤΑΡΤΗ
Πρωινό:1 φλιτζάνι γάλα 1,5%, ½ φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης με αποξηραμένα φρούτα, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 μήλο
Μεσημεριανό: 1 μερίδα αρακά, 1 φέτα ψωμί 1 φέτα τυρί φέτα, 4 ελιές
Απογευματινό: 10 καρύδια
Βραδινό: Τόνος σε λάδι ή νερό, σαλάτα μαρούλι, ρόκα και σπανάκι

ΠΕΜΠΤΗ
Πρωινό: 1 τοστ (2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο), 1 ποτήρι γάλα, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 1 φιλέτο κοτόπουλο, 1 φέτα τυρί, 1 μερίδα χόρτα
Απογευματινό: 10 αμύγδαλα και 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα
Βραδινό: 1 μερίδα αναποφλοίωτο ρύζι, 1 γιαούρτι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Πρωινό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί, 1κ.γ. μαλακή μαργαρίνη, 1 ποτήρι χυμό, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 10 καρύδια
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια, 1 φέτα τυρί, 1 φέτα ψωμί, 4 ελιές
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με φρούτα
Βραδινό: Μανιτάρια ψητά, σαλάτα ρόκα με μπαλσάμικο, 1 μερίδα τυρί

ΣΑΒΒΑΤΟ
Πρωινό: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1 φλιτζάνι γάλα 1,5%, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 αχλάδι
Μεσημεριανό: 1 σολομός ψητός, 1 μέτρια πατάτα ψητή, 1 μερίδα χόρτα
Απογευματινό: 10 καρύδια
Βραδινό: 1 τοστ (2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο), σαλάτα μαρούλι, άνηθο και αγγούρι

ΚΥΡΙΑΚΗ
Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5%, ½ φλιτζάνι δημητριακά ή 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 ποτήρι χυμό και 2 κράκερ σίκαλης
Μεσημεριανό: 1 μπριζόλα ψητή, 1 μερίδα τυρί γραβιέρα, 1 μερίδα σαλάτα λάχανο- καρότο
Απογευματινό: 1 μήλο και 1 γιαούρτι 2%
Βραδινό: 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί, 4 ελιές, 1 μερίδα τυρί γραβιέρα

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ