10 έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν στην απώλεια λίπους

Έτσι θα αλλάξετε το σώμα σας.

Υπάρχουν χρήσιμες συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν έτσι ώστε να χάσετε ευκολότερα την περίσσεια λίπους. Ακολουθήστε τα 10 έξυπνα tips που ακολουθούν και θα πετύχετε τον στόχο σας.

Καταναλώστε βιολογικά προϊόντα όταν είναι εφικτό: Καναδοί ερευνητές αναφέρουν πως μια διατροφή η οποία περιλαμβάνει οργανοχλωρίνες, οι οποίες είναι ρύποι από τα φυτοφάρμακα  και οι οποίες αποθηκεύονται στα λιποκύτταρα, οδηγεί σε μείωση του μεταβολισμού καθώς χάνουμε βάρος. Αυτό είναι πιθανό να συμβαίνει  λόγω των τοξινών οι οποίες επηρεάζουν την διαδικασία την ενεργειακής καύσης. Με άλλα λόγια λοιπόν, τα φυτοφάρμακα καθιστούν πιο δύσκολη την απώλεια βάρους. Είναι κατανοητό πως δεν είναι πάντα εύκολο να βρίσκονται βιολογικά προϊόντα. Σε γενικές γραμμές τα τρόφιμα στα οποία αφαιρείτε η φλούδα όπως το αβοκάντο, η μπανάνα και τα πορτοκάλια μπορούν να καταναλώνονται και ας μην είναι βιολογικά. Όμως είναι καλό να διαλέγουμε βιολογικά τρόφιμα όπως το σέλινο, τα ροδάκινα, οι φράουλες, τα μήλα, τα μούρα, τα νεκταρίνια, οι πιπεριές, το σπανάκι, το λάχανο, τα κεράσια, οι πατάτες και τα σταφύλια καθώς είναι τα τρόφιμα που τείνουν να περιέχουν μεγάλες ποσότητες φυτοφαρμάκων.

Πιείτε παγωμένο νερό: Γερμανοί ερευνητές διαπίστωσαν πως η κατανάλωση 6 ποτηριών κρύου νερού την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον βασικό μεταβολισμό κατά 50 θερμίδες ημερησίως, κάτι που είναι αρκετό για να χάσετε περίπου 2,5 κιλά μέσα σε ένα χρόνο χωρίς καμία επιπλέον προσπάθεια. Η αύξηση αυτή του βασικού μεταβολισμού μπορεί να προέρχεται από την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα για να ζεστάνει το νερό έτσι ώστε να είναι στην θερμοκρασία του σώματος.

Καταναλώστε καυτερά τρόφιμα: Έχει αποδειχθεί πως η καψαϊκίνη, η οποία είναι η ένωση η προσδίδει την γεύση του  καυτερού στην πιπεριά μπορεί να αυξήσει και τον μεταβολισμό σας. Σύμφωνα με το Journal of Nutritional Science and Vitaminology τρώγοντας περίπου 1 κουταλιά της σούπας  ψιλοκομμένη πιπεριά ενισχύετε το συμπαθητικό νευρικό μας σύστημα. Το αποτέλεσμα αυτού είναι η προσωρινή αύξηση του βασικού μεταβολισμού κατά 23%. Για αυτό λοιπόν αποθηκεύστε ψιλοκομμένες πιπεριές για να τις προσθέτετε όταν μαγειρεύετε.

Πιείτε καφέ ή τσάι: Η καφεΐνη, σύμφωνα με το Λόγω... Διατροφής, είναι διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, έτσι λοιπόν η καθημερινή κατανάλωση της μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό σας κατά 5-8% καίγοντας επιπλέον περίπου 98-174 θερμίδες ημερησίως. Από την άλλη ένα φλιτζάνι αρωματικό τσάι μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό σας κατά 12% σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία. Οι ερευνητές πιστεύουν πως οι κατεχίνες που βρίσκονται στο τσάι οδηγούν στην αύξηση του μεταβολισμού.

Καταπολεμήστε το λίπος με φυτικές ίνες: Μια έρευνα έχει δείξει ότι ορισμένα είδη φυτικών ινών μπορούν να αυξήσουν την καύση λίπους έως και κατά 30%. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι όσοι τρώνε περισσότερες φυτικές ίνες έχουν αυξήσει λιγότερο το βάρος τους με την πάροδο του χρόνου. Προσπαθήστε να καταναλώνετε περίπου 25 γραμμάρια φυτικών ινών ημερησίως  το οποίο αντιστοιχεί περίπου σε 3 μερίδες φρούτων και σε 3 μερίδες λαχανικών.

Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε σίδηρο: Ο σίδηρος είναι ένα συστατικό το οποίο είναι απαραίτητο για την μεταφορά του οξυγόνου το οποίο χρειάζονται οι μύες για την καύση του λίπους. Σε περίπτωση που δεν καταναλώνετε αρκετό σίδερο διατρέχετε τον κίνδυνο να νιώθετε ατονία και να μειώσετε τον μεταβολισμό σας. Εξαιρετικές πηγές σιδήρου αποτελούν τα οστρακοειδή, το άπαχο κρέας, τα φασόλια, τα εμπλουτισμένα δημητριακά και το σπανάκι.

Καταναλώστε περισσότερη βιταμίνη D: Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την διατήρηση του μυϊκού ιστού. Καταναλώστε το 90% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης (400IU) καταναλώνοντας 100 γραμμάρια σολομού. Καλές πηγές βιταμίνης D αποτελούν επίσης και ο τόνος, το εμπλουτισμένο γάλα και δημητριακά, τα αυγά και η ηλιακή ακτινοβολία.

Πιείτε γάλα: Υπάρχουν ορισμένες ενδείξεις πως η ανεπάρκεια ασβεστίου, η οποία είναι κοινή σε πολλές γυναίκες μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό. Έρευνες επίσης δείχνουν πως η κατανάλωση ασβεστίου μέσω γαλακτοκομικών προϊόντων όπως το αποβουτυρωμένο γάλα και το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά μπορεί επίσης να μειώσει την απορρόφηση του λίπους από άλλα τρόφιμα.

Καταναλώστε καρπούζι: Το αμινοξύ αργινίνη το οποίο βρίσκεται άφθονο στο καρπούζι μπορεί να προωθήσει την απώλεια βάρους σύμφωνα με το Journal of Nutrition. Σε μια εργαστηριακή μελέτη, όταν οι ερευνητές πρόσθεσαν το αμινοξύ αργινίνη στην διατροφή παχύσαρκων ποντικών παρατήρησαν πως ενισχύθηκε η οξείδωση του λίπους και της γλυκόζης. Καταναλώστε λοιπόν ως σνακ καρπούζι και άλλες πηγές αργινίνης όπως τα θαλασσινά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

Μείνετε ενυδατωμένοι: Όλες οι χημικές αντιδράσεις του οργανισμού συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού σας εξαρτώνται από το νερό. Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο της Γιούτα, όταν είμαστε αφυδατωμένοι μπορούμε  να καίνε 2% λιγότερες θερμίδες. Καταναλώστε λοιπόν 8-10 ποτήρια νερό ημερησίως.